Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez odtworzenie chodnika oraz zjazdów położonych w ciągu drogi powiatowej nr 1418Z Mieszkowice - Gozdowice w miejscowości Czelin

Rozstrzygnięcie:

ZAMAWIAJÄ„CY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez odtworzenie chodnika oraz zjazdów położonych w ciągu drogi powiatowej nr 1418Z Mieszkowice - Gozdowice w miejscowości Czelin".

CENA OFERTY:
cena oferty najtańszej: 83.640,57 zł;
cena oferty najdroższej: 108.002,30 zł;

DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 4
liczba odrzuconych ofert: - 0

KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA (brutto):
85.000,00 złotych.

Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zmianami) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 10.08.2011r. zatwierdził przetarg na "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez odtworzenie chodnika oraz zjazdów położonych w ciągu drogi powiatowej nr 1418Z Mieszkowice - Gozdowice w miejscowości Czelin", jako najkorzystniejszą przyjął ofertę Pana Daniela Błażkiewicza prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą DANKOM z siedzibą w Lisim Polu, za kwotę brutto 83.625,78 zł (słownie: osiemdziesiąt trzy tysiące sześćset dwadzieścia pięć 78/100);

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%. Nw. Wykonawcy spełnili wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie odrzucono żadnej oferty. Zestawienie oceny ofert przedstawia tabela poniżej:

Nr oferty Nazwa oferenta Cena oferty w zł Ilość punktów
1 PBI "KORIMEX", ul.Orla 6, 74-400 Dębno 108.002,30 77,43
2 "TRANS COMPLEX" Bartosz KÅ‚ossowski, Pyrzyce, ul.Dworcowa 8. 89.397,38 93,54
3 "DANKOM" Daniel Błażkiewicz, Lisie Pole 52, 74-500 Chojna 83.625,78 100
4 Spółdzielnia Usług Rolnych "ROL-BUD" Trzcińsko Zdrój 94.254,90 88,72

*czcionką wytłuszczoną zaznaczono ofertę najkorzystniejszą

Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zmianami) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.

Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcą na wykonanie zadania pod nazwą "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez odtworzenie chodnika oraz zjazdów położonych w ciągu drogi powiatowej nr 1418Z Mieszkowice - Gozdowice w miejscowości Czelin", zostanie zawarta po 16 sierpnia 2011r.

Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez odtworzenie chodnika oraz zjazdów położonych w ciągu drogi powiatowej nr 1418Z Mieszkowice - Gozdowice w miejscowości Czelin

Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez odtworzenie chodnika oraz zjazdów położonych w ciągu drogi powiatowej nr 1418Z Mieszkowice - Gozdowice w miejscowości Czelin.

  1. ZamawiajÄ…cy:
    Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
    Przedmiot zamówienia:
    Roboty budowlane - CPV: 45.23.32.22-1
    • przedmiotem zamówienia jest odtworzenie chodnika oraz zjazdów poÅ‚ożonych w ciÄ…gu drogi powiatowej Nr 1418Z Mieszkowice - Gozdowie w miejscowoÅ›ci Czelin zgodnie z niżej wymienionym zakresem robót:
      1. Ułożenie chodnika z kostki betonowej brukowej typu "Polbruk" gr.6 cm o pow. 537 m2;
      2. Ułożenie wjazdów z kostki betonowej brukowej typu "Polbruk" gr 8 o pow. 50 m2;
      3. Ułożenie krawężników betonowych 15x30 na podbudowie betonowej z oporem o długości 281 mb;
      4. Ułożenie krawężników betonowych 15x30 na "płask" na podsypce piaskowo-cementowej o dł. 20 mb;
      5. Ułożenie obrzeży betonowych 8x30 na podsypce piaskowej o długości 107 m;
      6. Regulacja pionowa zaworów wodociągowych szt. 5 i wpustu ulicznego Kd - szt.1.
      7. Ręczne plantowanie - humusowanie skarpy (pobocze) z obsianiem przy gr.humusu 5 cm - 110 m2.
      8. Roboty ziemne, przygotowawcze i transportowe związane z ułożeniem chodnika.
  4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  6. Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 15 września 2011 r. Istnieje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie prac lub wystąpienia robót dodatkowych.
  7. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni licząc od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  8. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
  9. Warunki udziału:
    1. spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 1a i 2 ustawy,
    3. spełniają warunki SIWZ a w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż wartość zamówienia.
    4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez sprawdzenie czy Wykonawca złożył oświadczenia z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1, 1a i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika robót i posiadanie polisy ubezpieczeniowej.
  10. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ),
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
    4. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym
    5. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne w ZUS.
    6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
    7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (ze wskazaniem kierownika robót), wraz z informacjami na temat wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ).
    8. Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót budowlanych o charakterze tożsamym lub zbliżonym do przedmiotu przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty o wartości nie mniej niż 80 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca robót - zał. nr 5; W przypadku oceny wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane.
    9. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpo-wiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50.000 złotych.
  11. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń, zaświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz wypełnione załączniki od nr 1-5.
  12. Wykonawca wniesie wadium w wysokości: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
  14. Informację w sprawie przetargu można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Gryfinie, Wydział Zarządzania Drogami - tel. 91 40 45 000 wewn. 218; fax. wewn. 247 .
  15. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 3 sierpnia 2011 r. do godz. 10,30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
  16. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 3 sierpnia 2011r. o godz. 11,00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
  17. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 % - oferta z najniższą ceną.
  18. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 19.07.2011r. pod pozycją Nr 206486 - 2011.

data opublikowania: 2011-07-19 14:59:08
data ostatniej aktualizacji: 2011-08-10 14:26:08

Strona odwiedzona 1796 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Maria IliÅ„czyk
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zg³oœ zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.