Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Termomodernizacja budynku warsztatów ZSP w Chojnie - docieplenie dachu, wymiana stolarki okiennej

Rozstrzygnięcie:

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:

  1. Zamawiający wybiera ofertę oznaczoną nr 1 Wykonawcy: Spółdzielnia Rzemieślnicza Budownictwa Ogólnego i Usług Różnych UNIWERSAL z siedzibą przy ul. Droga Zielona 7a, 74-400 Dębno - z oferowaną ceną w wysokości 147.879,23 zł brutto
  2. Kryterium oceny i uzasadnienie: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%. Ww. wykonawca spełnił wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskał najwyższą liczbę punktów.
  3. Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Numer ofertyFirma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcyCena w zł bruttoPunktacja
1.Spółdzielnia Rzemieślnicza Budownictwa Ogólnego i Usług Różnych UNIWERSAL ul. Droga Zielona 7a, 74-400 Dębno147.879,23100,00

Termomodernizacja budynku warsztatów ZSP w Chojnie - docieplenie dachu, wymiana stolarki okiennej

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA:

Termomodernizacja budynku warsztatów ZSP w Chojnie - docieplenie dachu, wymiana stolarki okiennej

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

  1. NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
    Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
  2. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
      Termomodernizacja budynku warsztatów ZSP w Chojnie - docieplenie dachu, wymiana stolarki okiennej
    2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
    3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
      Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku warsztatów ZSP w Chojnie - docieplenie dachu, wymiana stolarki okiennej.
      Wyszczególnienie prac:
      • roboty dekarskie
      • roboty izolacyjne
      • stolarka okienna
      • Wymagania materiałowe: papa wierzchniego krycia
        Spełnia wymagania:
        PN-EN 13707:2006 wraz z zał. PN-EN 13707:2006/A1:2007
        Elastyczne wyroby wodochronne. Wyroby asfaltowe na osnowie do pokryć
        dachowych. Definicje i właściwości.
        Deklarowane właściwości wyrobu:
        Grubość (5,3 } +/-0,2) mm
        Giętkość w niskiej temperaturze ≤ -20 oC
        Odporność na spływanie w podwyższonej temper. ≥ 100 oC
        Wodoszczelność wodoszczelna w 10 kPa
        Maksymalna siła rozciągająca - wzdłuż (1200 +/- 200) N/50mm
        /kierunek: - w poprzek (900 +/- 200) N/50mm
        Wydłużenie przy maksymalnej sile
        rozciągającej /kierunek:
        - wzdłuż (50 +/- 15) %
        - w poprzek (50 +/-15) %
        Wytrzymałość złącza na oddzieranie - wzdłuż (230 +/- 50) N/50mm
        /kierunek: - w poprzek (180 +/- 50) N/50mm
        Wytrzymałość złącza na ścinanie - wzdłuż (900 +/- 200) N/50mm
        /kierunek: - w poprzek (1100 +/- 200) N/50mm
        Wytrzymałość na rozdzieranie przez
        gwoźdź /kierunek:
        - wzdłuż (350 +/-100) N/50mm
        - w poprzek (350 +/- 100) N/50mm
        Odporność na uderzenia 2000 mm
        Odporność na obciążenie statyczne 20 kg
        Wodoszczelność w niskiej temperaturze ≥ 8 %
        Odporność na sztuczne starzenie. Odporność na spływanie w podwyższonej temperaturze (100 +/- 10) oC Reakcja na ogień / klasyfikacja ogniowa Klasa E
        Przeznaczenie i zakres stosowania:
        do wykonywania jednowarstwowych pokryć dachowych;
        do wykonywania wierzchniej warstwy wielowarstwowych pokryć dachowych;
        do wykonywania nowych i renowacji starych pokryć dachowych;

        Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą przedmiaru robót stanowiącego zał. nr 7 specyfikacji technicznej robót stanowiącej zał. nr 8 oraz dokumentacji rysunkowej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ.
    4. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
      Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające będą udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6) i dotyczyć będą robót izolacyjnych, dekarskich i stolarki budowlanej.
      Wykonawca zobowiązany jest stosować ceny nie większe niż ujęte w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego do zamówienia podstawowego, oraz zastosowane wskaźniki narzutów kosztów pośrednich, kosztów zakupów i zysku.
    5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214200-2, 45320000-6, 45420000-7, 45443000-4
    6. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    7. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
  2. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
    70 dni od daty przekazania placu budowy

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

  1. WADIUM
    Informacja na temat wadium: Zgodnie z SIWZ, 4 000 PLN
  2. ZALICZKI
    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
  3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    2. Wiedza i doświadczenie
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
      • Analiza dokumentów potwierdzających wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia (remont dachów papowych), na kwotę min. 100 000 zł brutto każda w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    3. Potencjał techniczny
    4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
      • Analiza dokumentów potwierdzających dysponowanie osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi (kierownik budowy - branża ogólnobudowlana)
    5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
  4. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
      • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
      • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
    2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
      • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
      • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
    3. Dokumenty podmiotów zagranicznych
      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
      dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  5. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
  6. INNE DOKUMENTY
    Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5)
    Wykonawca składa wraz z ofertą, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów oraz dowód wpłaty wadium oraz szczegółowy kosztorys ofertowy.
    Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia

SEKCJA IV: PROCEDURA

  1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
  2. KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena.
  3. CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
  4. ZMIANA UMOWY
    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
    W umowie może ulec zmianie przedmiot oraz termin wykonania zamówienia lub zmniejszyć się cena:
    1. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
    2. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron
    3. z powodu wystąpienia dodatkowych lub zamiennych robot, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę bądź wystąpienia trudności organizacyjnych,
    4. z powodu warunków atmosferycznych
  5. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
      Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej
    2. Termin składania ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14 września 2011 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
    3. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    4. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
    5. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu UrzęduZamówień Publicznych w dniu 29 sierpnia 2011 r.


data opublikowania: 2011-08-29 14:26:45
data ostatniej aktualizacji: 2011-09-23 13:32:13

Strona odwiedzona 1636 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.