Termomodernizacja budynku Szpitala Powiatowego w Gryfinie w zakresie docieplenia ścian, stropodachu i wymiany stolarki okiennej i drzwiowej
Rozstrzygnięcie:
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Termomodernizacja budynku Szpitala Powiatowego przy ul. Niepodległości 39 w Gryfinie w zakresie docieplenia ścian, stropodachu i wymiany stolarki okiennej i drzwiowej"
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
Zamawiający wybiera ofertę oznaczoną nr 2 Wykonawcy: Zakład Budowlany inż. Zbigniew Olejnik, Różanki, ul. Niepodległości, 66-415 Kłodawa - z oferowaną ceną w wysokości 438.813,03 zł brutto
Kryterium oceny i uzasadnienie: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%. Ww. wykonawca spełnił wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskał najwyższą liczbę punktów.
Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena w zł brutto
Punktacja
1.
FUH GEKO ul. 2 Marca 4, 74-200 Pyrzyce
797.850,10
55,00
2.
Zakład Budowlany inż. Zbigniew Olejnik, Różanki, ul. Niepodległości, 66-415 Kłodawa
438.813,03
100,00
3.
PW AB Marek Andrych, ul. Łużycka 87, 74-100 Gryfino
490.953,39
89,38
Termomodernizacja budynku Szpitala Powiatowego w Gryfinie w zakresie docieplenia ścian, stropodachu i wymiany stolarki okiennej i drzwiowej
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA: Termomodernizacja budynku Szpitala Powiatowego przy ul. Niepodległości 39 w Gryfinie w zakresie docieplenia ścian, stropodachu i wymiany stolarki okiennej i drzwiowej
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Szpitala Powiatowego przy ul. Niepodległości 39 w Gryfinie w zakresie docieplenia ścian, stropodachu i wymiany stolarki okiennej i drzwiowej
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na termomodernizacji budynku Szpitala Powiatowego przy ul. Niepodległości 39 w Gryfinie w zakresie docieplenia ścian, stropodachu i wymiany stolarki okiennej i drzwiowej. Wyszczególnienie prac:
roboty rozbiórkowe
roboty murarskie
roboty stolarskie
roboty ślusarskie
roboty dekarskie
roboty izolacyjne
wykonanie docieplenia
wykonanie obróbek blacharskich
wykonanie pokrycia dachu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą przedmiaru robót stanowiącego zał. nr 7), specyfikacji technicznej robót stanowiącej zał. nr 8 oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż ze względu na sposób funkcjonowania jednostki, w której odbywają się roboty, prace mogą być wykonywane kolejno w poszczególnych etapach (np. pomieszczeniach) w ustaleniu z kierującym placówką oraz że budynek znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przygotowanie pomieszczeń do prac budowlanych (np. wyniesienie mebli, zabezpieczenie wyposażenia). Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze specyfiką organizacji pracy jednostki i możliwościami etapowania prac w porozumieniu z dyrektorem jednostki.
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 80 dni od daty przekazania placu budowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Analiza dokumentów potwierdzających wykonanie co najmniej:
2 robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia (roboty termomodernizacyjne), na kwotę min. 400 000 zł brutto każda
2 robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia (roboty dekarskie ) na co najmniej 100.000 zł brutto każda w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
Potencjał techniczny
Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Analiza dokumentów potwierdzających dysponowanie osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi (kierownik budowy - branża ogólnobudowlana)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5) Wykonawca składa wraz z ofertą, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów oraz dowód wpłaty wadium oraz szczegółowy kosztorys ofertowy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia
SEKCJA IV: PROCEDURA
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena.
CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: W umowie może ulec zmianie przedmiot oraz termin wykonania zamówienia lub zmniejszyć się cena:
z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron
z powodu wystąpienia dodatkowych lub zamiennych robot, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę bądź wystąpienia trudności organizacyjnych,
z powodu warunków atmosferycznych
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej
Termin składania ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15 września 2011 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dni 31 sierpnia 2011 r.
TREŚĆ MODYFIKACJI
Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759 z późn. zm.) w załączeniu przekazujemy odpowiedzi na pytania, jakie wpłynęły do Zamawiającego w dniach 8 września 2011 r. w związku z ww. postępowaniem:
Pytanie nr 1:
Wg rys. 12 do załączonego projektu poniżej cokołu z płyt włókowo-cementowych gr 8 mm znajduje się docieplenie z warstwą wykończeniową z płyty ETERPLAN n, gr 12 mm. Niestety brak jest tej pozycji w przedmiarze, a także brak jest wyszczególnienia tego wykończenia na rys. nr 1 elewacji. prosimy o podanie ilości elewacji z płyt ETERPLAN gr 12 mm oraz miejsc w jakich ma być montowana.
Odpowiedź:
Płytą tą wykończony jest cokół po obwodzie budynku (tam gdzie CEMBRIT), na wysokość ok.18cm (8cm zachodzi pod cembrit tak jak na rys.12) od poziomu chodnika. Łączna powierzchnia tych płyt to ok.10,5m2.
Tym samym Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ww. ustawy modyfikuje SIWZ w następujący sposób:
w Załączniku nr 7 do SIWZ - przedmiar - dodaje pozycję nr 69 pn. "Płyta typu ETERPLAN o gr 12 mm" - ilość 10,5 m2
Zamawiający przedłuża termin składania ofert w następujący sposób: Część XVI SIWZ "Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert" otrzymuje brzmienie: "1. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 16 września 2011 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 września 2011 r. o godz. 14.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)"
TREŚĆ MODYFIKACJI
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
w Załączniku nr 9 do SIWZ - projekt - dodaje nowy dokument - opis projektu (dokument wcześniej zamieszczony jest nieaktualny)
w Załączniku nr 7 do SIWZ - przedmiar - modyfikuje pozycję 41 i 42 dodając odpowiednio po 3 m3 gruzu
Zamawiający przedłuża termin składania ofert w następujący sposób:
Część XVI SIWZ "Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert" otrzymuje brzmienie:
"1. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 22 września 2011 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 września 2011 r. o godz. 14.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)"
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
Zamawiający przedłuża termin składania ofert w następujący sposób:
Część XVI SIWZ "Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert" otrzymuje brzmienie:
"1. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 26 września 2011 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 września 2011 r. o godz. 14.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)"
data opublikowania: 2011-08-31 14:25:34 data ostatniej aktualizacji: 2011-10-05 13:57:34
Strona odwiedzona 2625 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga