Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego, z podziałem na 3 zadania

Rozstrzygnięcie:

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego, z podziałem na 3 zadania: zadanie I - gminy: Banie, Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa, zadanie II - gminy: Chojna i Trzcińsko-Zdrój, zadanie III - gminy: Cedynia, Mieszkowice i Moryń".

DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 7 liczba odrzuconych ofert - 2

Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 01.03.2012r. zatwierdził przetarg i wyłonił Wykonawców na poszczególne zadania:

  • Nr I - gmina Stare Czarnowo, Gryfino, Banie i Widuchowa, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 6, Usługi Budowlane Jan Ambroziak, Gardno, ul.Niepodległości 2/2, 74-100 Gryfino, za kwotę brutto 214.283,10 zł (słownie: dwieście czternaście tysięcy dwieście osiemdziesiąt trzy 10/100 zł).
  • Nr II - gminy Chojna i Trzcińsko Zdrój, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 2b - Usługi Warsztatowe Tadeusz Łyczakowski, Dolsko 1/2, 74-503 Moryń za kwotę brutto 111.126,75zł. (słownie: sto jedenaście tysięcy sto dwadzieścia sześć 75/100 zł.).
  • Nr III - gminy Cedynia, Mieszkowice i Moryń, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 2c - Usługi Warsztatowe Tadeusz Łyczakowski, Dolsko 1/2, 74-503 Moryń za kwotę brutto 111.126,75zł. (słownie: sto jedenaście tysięcy sto dwadzieścia sześć 75/100 z.).

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%. Ww. Wykonawcy spełnili wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskali najwyższą ilość punktów.

Zamawiający odrzucił ofertę nr 4 i nr 7 na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Zestawienie oceny ofert przedstawia tabela poniżej:

Nr ZadaniaOferta 1Oferta 2Oferta 3Oferta 4Oferta 5Oferta 6Oferta 7
Ia) -a) -a) 217.481,40
98,53 pkt
a) odrzuconaa) 373.484,94
57,37
a) 214.283,10
100 pkt
a) odrzucona
IIb) 123.251,70
90,16 pkt
b) 111.126,75
100 pkt
b) -b) -b) 214.073,52
51,91 pkt
b) -b) -
IIIc) -c) 111.126,75
100 pkt
c) -c) -c) 218.241,96
50,92 pkt
c) -c) -

*czcionką wytłuszczoną zaznaczono oferty najkorzystniejsze na poszczególne zadania.

Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.

Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcami realizacji usług bieżącego utrzymania dróg powiatowych zostanie zawarta po 8 marca 2012r.

Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego, z podziałem na 3 zadania

ZARZĄD POWIATU W GRYFINIE

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:

"Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego, z podziałem na 3 zadania:
zadanie I - gminy: Banie, Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa,
zadanie II - gminy: Chojna i Trzcińsko-Zdrój
zadanie III - gminy: Cedynia, Moryń i Mieszkowice"

  1. Zamawiający:
    Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
  2. Tryb postępowania:
    przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
    bip.gryfino.powiat.pl
  4. Przedmiot zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego w latach 2012/2013.
    CPV - 45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe
    CPV - 45232452-5 Roboty odwadniające
    CPV - 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
    CPV - 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych
    CPV - 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
    CPV - 45233221-4 Malowanie nawierzchni
    CPV - 45233222-1 Roboty w zakresie chodników
  5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych z podziałem na zadanie Nr I, II lub III.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających
  8. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
  9. Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  10. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
  11. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków:
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
      • spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
      • nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
      • spełniają warunki SIWZ.
    2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez sprawdzenie czy Wykonawca złożył oświadczenia z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika robót i posiadanie polisy ubezpieczeniowej.
  12. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ),
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
    4. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym
    5. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne w ZUS.
    6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
    7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (ze wskazaniem kierownika robót), wraz z informacjami na temat wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ).
    8. Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót budowlanych o charakterze tożsamym lub zbliżonym do przedmiotu przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 robót o wartości nie mniej niż 100.000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, zakresu, daty i miejsca robót - zał. nr 5; W przypadku oceny wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane .
    9. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50.000 złotych.
    10. Potwierdzenie wniesienia wadium.
  13. Wadium:
    Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) - za zadanie I, natomiast za zadanie II i III - 1.500,00 na każde zadanie odrębnie, w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą tj.
    • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,
    • gwarancjach ubezpieczeniowych ,
    • gwarancjach bankowych,
    • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 245, z późn. zm.).

    • Termin wniesienia wadium do dnia 13 lutego 2012 r. do godziny 10,30.
  14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
  15. Zmiana umowy: Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie zmiany przedmiotu oraz terminu wykonania zamówienia lub zmiany ceny:
    1. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
    2. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiają wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
    3. z powodu wystąpienia dodatkowych robót, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę,
    4. z powodu warunków atmosferycznych lub wykorzystania środków przeznaczonych na poszczególne zadanie.
  16. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest:
    Arkadiusz Durma - Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami - tel. (091) 4045000 wew. 258.
  17. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć:
    w terminie do dnia 13 lutego 2012 r. do godz. 10.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
  18. Otwarcie ofert nastąpi:
    dnia 13 lutego 2012 r. o godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
  19. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
    Cena 100 %, tj. oferta z najniższą ceną.
  20. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 02.02.2012r. pod pozycją Nr 32278 - 2012.
MODYFIKACJA

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zmianami) wprowadza następujące zmiany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (patrz załącznik cenowy do oferty):

W załączniku nr 1a, 1b i 1c oraz w załączniku 7a, 7b i 7c do SIWZ w poz. 8 (ręczne oczyszczanie pasa drogowego z piasku, błota i gałęzi...) mylnie przyjęto stawkę podatku VAT w wysokości 23%.

Zamawiający w ramach modyfikacji koryguje błąd i informuje, że do wyceny pozycji 8 w formularzu ofertowym (załącznik 1a, 1b i 1c) należy przyjąć stawkę podatku VAT w wysokości 8%.


data opublikowania: 2012-02-02 14:51:24
data ostatniej aktualizacji: 2012-03-02 14:30:14

Strona odwiedzona 2233 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.