Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego, z podziałem na 3 zadania
Rozstrzygnięcie:
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego, z podziałem na 3 zadania: zadanie I - gminy: Banie, Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa, zadanie II - gminy: Chojna i Trzcińsko-Zdrój, zadanie III - gminy: Cedynia, Mieszkowice i Moryń".
DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 7
liczba odrzuconych ofert - 2
Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 01.03.2012r. zatwierdził przetarg i wyłonił Wykonawców na poszczególne zadania:
Nr I - gmina Stare Czarnowo, Gryfino, Banie i Widuchowa, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 6, Usługi Budowlane Jan Ambroziak, Gardno, ul.Niepodległości 2/2, 74-100 Gryfino, za kwotę brutto 214.283,10 zł(słownie: dwieście czternaście tysięcy dwieście osiemdziesiąt trzy 10/100 zł).
Nr II - gminy Chojna i Trzcińsko Zdrój, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 2b - Usługi Warsztatowe Tadeusz Łyczakowski, Dolsko 1/2, 74-503 Moryń za kwotę brutto 111.126,75zł. (słownie: sto jedenaście tysięcy sto dwadzieścia sześć 75/100 zł.).
Nr III - gminy Cedynia, Mieszkowice i Moryń, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 2c - Usługi Warsztatowe Tadeusz Łyczakowski, Dolsko 1/2, 74-503 Moryń za kwotę brutto 111.126,75zł. (słownie: sto jedenaście tysięcy sto dwadzieścia sześć 75/100 z.).
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%. Ww. Wykonawcy spełnili wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskali najwyższą ilość punktów.
Zamawiający odrzucił ofertę nr 4 i nr 7 na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zestawienie oceny ofert przedstawia tabela poniżej:
Nr Zadania
Oferta 1
Oferta 2
Oferta 3
Oferta 4
Oferta 5
Oferta 6
Oferta 7
I
a) -
a) -
a) 217.481,40 98,53 pkt
a) odrzucona
a) 373.484,94 57,37
a) 214.283,10 100 pkt
a) odrzucona
II
b) 123.251,70 90,16 pkt
b) 111.126,75 100 pkt
b) -
b) -
b) 214.073,52 51,91 pkt
b) -
b) -
III
c) -
c) 111.126,75 100 pkt
c) -
c) -
c) 218.241,96 50,92 pkt
c) -
c) -
*czcionką wytłuszczoną zaznaczono oferty najkorzystniejsze na poszczególne zadania.
Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.
Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcami realizacji usług bieżącego utrzymania dróg powiatowych zostanie zawarta po 8 marca 2012r.
Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego, z podziałem na 3 zadania
ZARZĄD POWIATU W GRYFINIE
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
"Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego, z podziałem na 3 zadania:
zadanie I - gminy: Banie, Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa,
zadanie II - gminy: Chojna i Trzcińsko-Zdrój
zadanie III - gminy: Cedynia, Moryń i Mieszkowice"
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego w latach 2012/2013. CPV - 45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe CPV - 45232452-5 Roboty odwadniające CPV - 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg CPV - 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych CPV - 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg CPV - 45233221-4 Malowanie nawierzchni CPV - 45233222-1 Roboty w zakresie chodników
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych z podziałem na zadanie Nr I, II lub III.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających
Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
spełniają warunki SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez sprawdzenie czy Wykonawca złożył oświadczenia z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika robót i posiadanie polisy ubezpieczeniowej.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ),
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym
Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne w ZUS.
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (ze wskazaniem kierownika robót), wraz z informacjami na temat wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ).
Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót budowlanych o charakterze tożsamym lub zbliżonym do przedmiotu przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 robót o wartości nie mniej niż 100.000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, zakresu, daty i miejsca robót - zał. nr 5; W przypadku oceny wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane .
Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50.000 złotych.
Potwierdzenie wniesienia wadium.
Wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) - za zadanie I, natomiast za zadanie II i III - 1.500,00 na każde zadanie odrębnie, w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą tj.
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,
gwarancjach ubezpieczeniowych ,
gwarancjach bankowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 245, z późn. zm.).
Termin wniesienia wadium do dnia 13 lutego 2012 r. do godziny 10,30.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
Zmiana umowy: Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie zmiany przedmiotu oraz terminu wykonania zamówienia lub zmiany ceny:
z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
z powodu działań osób trzecich uniemożliwiają wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
z powodu wystąpienia dodatkowych robót, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę,
z powodu warunków atmosferycznych lub wykorzystania środków przeznaczonych na poszczególne zadanie.
Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Arkadiusz Durma - Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami - tel. (091) 4045000 wew. 258.
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć: w terminie do dnia 13 lutego 2012 r. do godz. 10.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
Otwarcie ofert nastąpi: dnia 13 lutego 2012 r. o godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena 100 %, tj. oferta z najniższą ceną.
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 02.02.2012r. pod pozycją Nr 32278 - 2012.
MODYFIKACJA
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zmianami) wprowadza następujące zmiany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (patrz załącznik cenowy do oferty):
W załączniku nr 1a, 1b i 1c oraz w załączniku 7a, 7b i 7c do SIWZ w poz. 8 (ręczne oczyszczanie pasa drogowego z piasku, błota i gałęzi...) mylnie przyjęto stawkę podatku VAT w wysokości 23%.
Zamawiający w ramach modyfikacji koryguje błąd i informuje, że do wyceny pozycji 8 w formularzu ofertowym (załącznik 1a, 1b i 1c) należy przyjąć stawkę podatku VAT w wysokości 8%.
data opublikowania: 2012-02-02 14:51:24 data ostatniej aktualizacji: 2012-03-02 14:30:14
Strona odwiedzona 2233 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga