Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Dostawa fabrycznie nowych samochodów do przewozu osób niepełnosprawnych

Rozstrzygnięcie:

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) tj jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Informujemy, iż kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosiła 342.000,00 zł brutto, zaś cena najkorzystniejszej oferty wynosiła 364.999,63 zł brutto.

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: Dostawa fabrycznie nowych samochodów do przewozu osób niepełnosprawnych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

  1. NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
    Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
  2. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
      Dostawa fabrycznie nowych samochodów do przewozu osób niepełnosprawnych.
    2. Rodzaj zamówienia: dostawa
    3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
      1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów do przewozu osób niepełnosprawnych
      2. Szczegółowy opis wyposażenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
      3. Wykonawca zobowiązuje się przyjąć w rozliczeniu od Zamawiającego 3 używane samochody w ramach niniejszego postępowania (opis i wycena samochodów - załącznik nr 5 do SIWZ)
      4. Fizyczne przekazanie samochodów będących w rozliczeniu dla Wykonawcy odbędzie się w dniu odbioru nowych samochodów.
      5. Wymogi dodatkowe:
        1. odbiór przedmiotu zamówienia odbędzie się w siedzibie Wykonawcy przez kierowców Zamawiającego
        2. odbiór nastąpi w godzinach 9.00-15.00, Wykonawca załączy wszelkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu, gwarancje, instrukcje obsługi, książki gwarancyjnej pojazdu, karty pojazdu itp.
        3. Wykonawca przygotuje przedmiot zamówienia zaopatrzony w paliwo w ilości 50 litrów w baku.
    4. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

      Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. .
    5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
    6. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    7. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
  2. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Do 30 maja 2012 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

  1. WADIUM
    Informacja na temat wadium: nie
  2. ZALICZKI
    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
  3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    2. Wiedza i doświadczenie
    3. Potencjał techniczny
    4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
  4. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
      • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
      • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
    3. Dokumenty podmiotów zagranicznych
      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
      dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  5. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
  6. INNE DOKUMENTY
    Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5)
    Wykonawca składa wraz z ofertą, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów oraz materiał opisowy z nazwą handlową proponowanego samochodu wraz z dokumentacją zdjęciową

SEKCJA IV: PROCEDURA

  1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
  2. KRYTERIA OCENY OFERT: cena - 100 %
  3. CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
  4. ZMIANA UMOWY
    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
    W umowie może ulec zmianie przedmiot oraz termin wykonania zamówienia lub zmniejszyć się cena:
    1. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
    2. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
  5. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:bip.gryfino.powiat.pl
      Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej
    2. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 16 luty 2012 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
    3. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    4. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
    5. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 3 lutego 2012 r.


TREŚĆ MODYFIKACJI

Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dokonuje następujących zmian w SIWZ:

  1. Zamawiający przedłuża termin składania ofert w następujący sposób:
    Część XVI SIWZ "Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert" otrzymuje brzmienie:
    "1. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 20 lutego 2012 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
    2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 lutego 2012 r. o godz. 14.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)"
  2. Zamawiający modyfikuje treść załącznika nr 3 do SIWZ
    Ostatnie zdanie pod opisem przedmiotu zamówienia otrzymuje brzmienie:
    Dodatkowo dla wszystkich: komplet opon letnich, jeżeli auto zostanie wyposażone w opony zimowe lub zimowych jeśli jest wyposażone w opony letnie.

TREŚĆ MODYFIKACJI

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:

  1. Zamawiający przedłuża termin składania ofert w następujący sposób:
    Część XVI SIWZ "Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert" otrzymuje brzmienie:
    "1. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 27 lutego 2012 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
    2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 lutego 2012 r. o godz. 14.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)"

TREŚĆ MODYFIKACJI

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:

  1. Zamawiający dokonuje modyfikacji załącznika nr 3 do SIWZ "Opis przedmiotu zamówienia". W załączeniu prawidłowy załącznik.


data opublikowania: 2012-02-03 13:59:05
data ostatniej aktualizacji: 2012-03-20 13:36:24

Strona odwiedzona 4045 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.