Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Wycinka krzaków w pasie drogowym sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 2 zadania

Rozstrzygnięcie:

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Wycinka krzaków w pasie drogowym sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 2 zadania: zadanie I - gminy: Gryfino, Stare Czarnowo, Banie i Widuchowa, zadanie II - gminy: Chojna, Trzcińsko Zdrój, Cedynia, Mieszkowice i Moryń"

DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 21
liczba odrzuconych ofert - 1

Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 12.03.2012r. zatwierdził przetarg i wyłonił Wykonawców na poszczególne zadania:

  • Nr I - gmina Stare Czarnowo, Gryfino, Banie i Widuchowa, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 21a SIAL Spółka Jawna W.Kimber, B.Kimber ul.Boguchwały 1, 71-531 Szczecin, za kwotę brutto 17.458,09 zł (słownie: siedemnaście tysięcy czterysta pięćdziesiąt osiem 09100 zł).
  • Nr II - gminy Chojna i Trzcińsko Zdrój, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 10b - Pana Marcina Lenard, ul.Kościuszki 14/1; 74-510 Trzcińsko-Zdrój, za kwotę brutto 15.263,12zł. (słownie: piętnaście tysięcy dwieście sześćdziesiąt trzy 12/100 zł).

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%. Ww. Wykonawcy spełnili wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskali najwyższą ilość punktów.

Zamawiający odrzucił ofertę nr 16 na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania (zaświadczenie ZUS i Urzędu Skarbowego wystawione zostało po terminie składania ofert).

Zestawienie oceny ofert przedstawia tabela poniżej:

Lp.Nazwa oferentaNr ofertyCena oferty w zł a) zadanie I; b) zadanie IILiczba punktów
1Zakład Usług Leśnych, Drogowych i Melioracyjnych w Chojnie, Dorota Jeziorska-Ziętek, ul.Różana 17/2, 74-500 Chojna.1a) 58.193,64a) 30
b) 61.877,52b) 24,6
2Zakład Usług Leśnych "BIS" Piotr Śmigielski, Święte 33a, 62-511 Kramsk2a) 46.166,95a) 37,8
b) 49.089,50b) 31,1
3Zakład Projektowania i Usług Komunalnych "PORAJ" Wawrzyniec Zieliński, Os.Zielona Kotlina 31, 66-400 Gorzów Wlkp.3a) 69.832,37a) 25
b) 74.253,02b) 20,5
4Usługi Leśne Andrzej Wysocki Ciemino 16/2, 76-220 Główczyce.4a) 100.868,98a) 17,3
b) 107.254,37b) 14,2
5HJ AGRO Rafał Skrzypek Krzymów nr 20, 74-500 Chojna5a) -a) -
b) 40.426,65b) 37,7
6F.U.H. "ELWI" , ul.Flisacza 35D/6, 74-100 Gryfino6a) 50.434,49a) 34,6
b) 61.465,00b) 24,8
7Zakład Usług Leśnych Zdzisław Kuligowski Czasław nr 16, 67-106 Otyń.7a) 75.263,77a) 23,2
b) 79.615,74b) 19,2
8Jacek Leszczyński, ul.Kasprowicza 24; 07-417 Ostrołęka8a) 34.916,20a) 50
b) 49.502,00b) 30,8
9"ARTEL" Arman Sztachelski Ul.Sportowa 17, 69-100 Słubice,9a) 54.314,06a) 32,1
b) 60.639,97b) 25,2
10Marcin Lenard, ul.Kościuszki 14/1 74-510 Trzcińsko-Zdroj10a) -a) -
b) 15.263,12b) 100
11Zakład Zieleni Miejskiej Sp. z o.o., ul.Węglowa 9, 64-920 Piła11a) 143.544,31a) 12,2
b) -b) -
12Zakład Zieleni Miejskiej Sp. z o.o., Ul.Węglowa 9, 64-920 Piła12a) -a) -
b) 152.631,22b) 10
13Zakład Projektowania i usług Specjalistycznych, Jerzy Połomski, Os.Zielona Kotlina 7, 66-400 Gorzów Wlkp13a) -a) -
b) 36.714,00b) 41,6
14Zakład Projektowania i usług Specjalistycznych, Jerzy Połomski, Os.Zielona Kotlina 7, 66-400 Gorzów Wlkp14a) 34.528,23a) 50,6
b) -b) -
15KOSTRAN Sp. z o.o. Myśliborzyce 1, 74-300 Myślibórz15a) 51.986,32a) 33,6
b) 47.026,91b) 32,4
16Przycinka Zieleni Michał Sokołowski, ul.Lipowa 2, 72-003 Wołczkowo16a) 31.673,50a) odrzucona
b) -b) -
17Zakład Usługowy "PAJMA" Łukasz Pajdzik ul.Kazimierza Wielkiego79/13, 66-400 Gorzów17a) -a) -
b) 37.126,51b) 41,1
18FWHU WYSZOMIRSKI Ul.Spokojna 8, 74-300 Myślibórz18a) -a) -
b) 20.625,84b) 74
19Usługi Budowlane Ambroziak Jan Gardno, ul.Niepodległości 2/2, 74-100 Gryfino19a) 69.832,37a) 25
b) -b) -
20Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. Ul.Szczecińska 5; 74-100 Gryfino20a) 19.397,88a) 90
b) -b) -
21SIAL Spółka Jawna W.Kimber, B.Kibmer ul.Boguchwały 1, 71-531 Szczecin21a) 17.458,09a) 100
b) 22.688,42b) 67,3

*czcionką wytłuszczoną zaznaczono oferty najkorzystniejsze na poszczególne zadania.

Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.

Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcami realizacji usług bieżącego utrzymania dróg powiatowych zostanie zawarta po 17 marca 2012r.

Wycinka krzaków w pasie drogowym sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 2 zadania

ZARZĄD POWIATU W GRYFINIE
OGŁASZA
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:

"Wycinkę krzaków w pasie drogowym sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 2 zadania: zadanie I - gminy: Gryfino, Stare Czarnowo, Banie i Widuchowa, zadanie II - gminy: Chojna, Trzcińsko Zdrój, Cedynia, Mieszkowice i Moryń"

  1. Zamawiający:
    Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
  2. Tryb postępowania:
    przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
    bip.gryfino.powiat.pl
  4. Przedmiot zamówienia:
    Wykonanie usług związanych z wycinka krzaków w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 2 zadania obejmujących:
    wycinkę krzaków w pasie drogowym o powierzchni łącznej 74 108 m2 (35.922 + 38.186) polegające na:
    1. mechanicznym usunięciu krzaków i odrostów drzew w pasie drogi, na wyznaczonych odcinkach o szer. 2,00 m.
    2. zrębkowaniu wyciętych gałęzi i krzaków, które należy równomiernie rozrzucić lub wywieźć,
    3. uprzątnięciu terenu po wykonanych pracach, przez co rozumie się uprzątnięcie resztek gałęzi, zrębków lub innych zanieczyszczeń z nawierzchni jezdni drogi oraz ciągów pieszych,

      (kod CPV - 77312100-1 Usługi w zakresie wycinki krzaków.
  5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne zadania.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  8. Termin realizacji zamówienia: do dnia 15 kwietnia 2012r.
  9. Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  10. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
  11. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków:
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
      1. Spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
      2. Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
        a w szczególności:
      3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
      4. Dysponują potencjałem technicznym odrębnie na każde zadanie w postaci minimum:
        1. 2 pilarki,
        2. ciągnik lub samochód z przyczepą
        3. rębak
      5. Spełniają warunki SIWZ a w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50.000 zł.
      6. Warunki udziału w postępowaniu wskazane w Części X ust. 3 i 4 SIWZ winny być spełnione przez Oferentów na każde zadanie odrębnie.
      7. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.
    2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków:
      1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 2 do SIWZ),
      2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ),
      3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
      4. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym.
      5. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne w ZUS.
      6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
      7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50.000 zł na rok 2012.
      8. Potwierdzenie wniesienia wadium
      9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ),
  12. Wykonawca wniesie wadium w wysokości:
    1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) na każde zadanie odrębnie, w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą.
  13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
  14. Zmiana umowy: Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie zmiany przedmiotu oraz terminu wykonania zamówienia lub zmiany ceny:
    1. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
    2. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiają wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
    3. z powodu wystąpienia dodatkowych robót, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę,
    4. z powodu warunków atmosferycznych lub wykorzystania środków przeznaczonych na poszczególne zadanie.
  15. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest:
    Arkadiusz Durma - Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami - tel. (091) 4045000 wew. 258.
  16. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć:
    w terminie do dnia 2 marca 2012 r. do godz. 10.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
  17. Otwarcie ofert nastąpi:
    dnia 2 marca 2012r. o godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
  18. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
    Cena 100 %, tj. oferta z najniższą ceną.
  19. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 22.02.2011r. pod pozycją Nr 53494 - 2012.

data opublikowania: 2012-02-22 14:50:10
data ostatniej aktualizacji: 2012-03-12 15:30:09

Strona odwiedzona 3357 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.