Wycinka krzaków w pasie drogowym sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 2 zadania
Rozstrzygnięcie:
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Wycinka krzaków w pasie drogowym sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 2 zadania: zadanie I - gminy: Gryfino, Stare Czarnowo, Banie i Widuchowa, zadanie II - gminy: Chojna, Trzcińsko Zdrój, Cedynia, Mieszkowice i Moryń"
DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 21
liczba odrzuconych ofert - 1
Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 12.03.2012r. zatwierdził przetarg i wyłonił Wykonawców na poszczególne zadania:
Nr I - gmina Stare Czarnowo, Gryfino, Banie i Widuchowa, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 21a SIAL Spółka Jawna W.Kimber, B.Kimber ul.Boguchwały 1, 71-531 Szczecin, za kwotę brutto 17.458,09 zł(słownie: siedemnaście tysięcy czterysta pięćdziesiąt osiem 09100 zł).
Nr II - gminy Chojna i Trzcińsko Zdrój, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 10b - Pana Marcina Lenard, ul.Kościuszki 14/1; 74-510 Trzcińsko-Zdrój, za kwotę brutto 15.263,12zł. (słownie: piętnaście tysięcy dwieście sześćdziesiąt trzy 12/100 zł).
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%. Ww. Wykonawcy spełnili wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskali najwyższą ilość punktów.
Zamawiający odrzucił ofertę nr 16 na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania (zaświadczenie ZUS i Urzędu Skarbowego wystawione zostało po terminie składania ofert).
Zestawienie oceny ofert przedstawia tabela poniżej:
Lp.
Nazwa oferenta
Nr oferty
Cena oferty w zł a) zadanie I; b) zadanie II
Liczba punktów
1
Zakład Usług Leśnych, Drogowych i Melioracyjnych w Chojnie, Dorota Jeziorska-Ziętek, ul.Różana 17/2, 74-500 Chojna.
1
a) 58.193,64
a) 30
b) 61.877,52
b) 24,6
2
Zakład Usług Leśnych "BIS" Piotr Śmigielski, Święte 33a, 62-511 Kramsk
2
a) 46.166,95
a) 37,8
b) 49.089,50
b) 31,1
3
Zakład Projektowania i Usług Komunalnych "PORAJ" Wawrzyniec Zieliński, Os.Zielona Kotlina 31, 66-400 Gorzów Wlkp.
3
a) 69.832,37
a) 25
b) 74.253,02
b) 20,5
4
Usługi Leśne Andrzej Wysocki Ciemino 16/2, 76-220 Główczyce.
4
a) 100.868,98
a) 17,3
b) 107.254,37
b) 14,2
5
HJ AGRO Rafał Skrzypek Krzymów nr 20, 74-500 Chojna
5
a) -
a) -
b) 40.426,65
b) 37,7
6
F.U.H. "ELWI" , ul.Flisacza 35D/6, 74-100 Gryfino
6
a) 50.434,49
a) 34,6
b) 61.465,00
b) 24,8
7
Zakład Usług Leśnych Zdzisław Kuligowski Czasław nr 16, 67-106 Otyń.
7
a) 75.263,77
a) 23,2
b) 79.615,74
b) 19,2
8
Jacek Leszczyński, ul.Kasprowicza 24; 07-417 Ostrołęka
*czcionką wytłuszczoną zaznaczono oferty najkorzystniejsze na poszczególne zadania.
Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.
Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcami realizacji usług bieżącego utrzymania dróg powiatowych zostanie zawarta po 17 marca 2012r.
Wycinka krzaków w pasie drogowym sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 2 zadania
ZARZĄD POWIATU W GRYFINIE
OGŁASZA
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
"Wycinkę krzaków w pasie drogowym sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 2 zadania: zadanie I - gminy: Gryfino, Stare Czarnowo, Banie i Widuchowa, zadanie II - gminy: Chojna, Trzcińsko Zdrój, Cedynia, Mieszkowice i Moryń"
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia: Wykonanie usług związanych z wycinka krzaków w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 2 zadania obejmujących: wycinkę krzaków w pasie drogowym o powierzchni łącznej 74 108 m2 (35.922 + 38.186) polegające na:
mechanicznym usunięciu krzaków i odrostów drzew w pasie drogi, na wyznaczonych odcinkach o szer. 2,00 m.
zrębkowaniu wyciętych gałęzi i krzaków, które należy równomiernie rozrzucić lub wywieźć,
uprzątnięciu terenu po wykonanych pracach, przez co rozumie się uprzątnięcie resztek gałęzi, zrębków lub innych zanieczyszczeń z nawierzchni jezdni drogi oraz ciągów pieszych,
(kod CPV - 77312100-1 Usługi w zakresie wycinki krzaków.
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne zadania.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Termin realizacji zamówienia: do dnia 15 kwietnia 2012r.
Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
Spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności:
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Dysponują potencjałem technicznym odrębnie na każde zadanie w postaci minimum:
2 pilarki,
ciągnik lub samochód z przyczepą
rębak
Spełniają warunki SIWZ a w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50.000 zł.
Warunki udziału w postępowaniu wskazane w Części X ust. 3 i 4 SIWZ winny być spełnione przez Oferentów na każde zadanie odrębnie.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 2 do SIWZ),
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ),
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym.
Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne w ZUS.
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50.000 zł na rok 2012.
Potwierdzenie wniesienia wadium
Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ),
Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)na każde zadanie odrębnie, w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
Zmiana umowy: Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie zmiany przedmiotu oraz terminu wykonania zamówienia lub zmiany ceny:
z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
z powodu działań osób trzecich uniemożliwiają wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
z powodu wystąpienia dodatkowych robót, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę,
z powodu warunków atmosferycznych lub wykorzystania środków przeznaczonych na poszczególne zadanie.
Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Arkadiusz Durma - Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami - tel. (091) 4045000 wew. 258.
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć: w terminie do dnia 2 marca 2012 r. do godz. 10.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
Otwarcie ofert nastąpi: dnia 2 marca 2012r. o godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena 100 %, tj. oferta z najniższą ceną.
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 22.02.2011r. pod pozycją Nr 53494 - 2012.
data opublikowania: 2012-02-22 14:50:10 data ostatniej aktualizacji: 2012-03-12 15:30:09
Strona odwiedzona 3357 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga