Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Przetarg na dostawy mleka i artykułów nabiałowych

Rozstrzygnięcie:

Przetarg został unieważniony, gdyż w wyznaczonym na składanie ofert terminie nie wpłynęła ani jedna oferta.

(ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych Art. 93)

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział IV "Środki ochrony prawnej".

Przetarg na dostawy mleka i artykułów nabiałowych

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Moryniu; ul. Rynkowa 27 ; 74-503 Moryń; tel. (091) 4 146 024 ; telefax 4 146 370 ogłasza przetarg nieograniczony na dostawy mleka i artykułów nabiałowych w okresie 6 miesięcy (licząc od dnia zawarcia umowy).

  • Postępowanie nie zostało poprzedzone wstępną kwalifikacją
  • Dopuszcza się składanie ofert częściowych:

MLEKO SPOŻYWCZE:

  • wielkość dostawy: 60 litrów x 182 dni = 10920 litrów;
  • nin. zaw. tłuszczu 3,2%; termin spożycia 4 dni;

ARTYKUŁY NABIAŁOWE:

1.Deserki*Kg45
2.Jogurt owocowyKg420
3.Mleko w proszkuKg3
4.Ser twardy np. Gouda*Kg75
5.Ser twardy np. Edamski*Kg75
6.Ser twardy np. Salami*Kg75
7.Ser twardy np. Królewski*Kg25
8.Ser homogenizowanyKg250
9.Ser topionyKg147
10.Ser topiony plastryKg160
11.Serek wiejski*Kg200
12.Śmietana 18%Kg250
13.Twaróg półtłustyKg80
14.Twaróg śmietankowyKg25
15.Masło np. Mazurskie*Kg500
16.MargarynaKg230
17.Olej sojowyLitr15
18.Olej uniwersalnyLitr130
  • Dopuszcza się składanie ofert równoważnych*
  • Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
  • Kryterium oceny ofert : cena - 100 punktów
  • Ceny zaproponowane w ofercie będą wartością nieprzekraczalną w okresie obowiązywania umowy, która zostanie zawarta w konsekwencji rozstrzygnięcia niniejszego przetargu.
  • Komplet dokumentów wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Domu Pomocy Społecznej; ul. Rynkowa 27; 74-503 Moryń
  • Na pisemną prośbę Komplety dokumentów wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zostaną wysłane do osób zainteresowanych - za pobraniem pocztowym

Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z oferentami jest: p. Janusz Jackowski tel.: (091) 4 146 024; telefax:4 146 370, budynek główny, pokój nr 9.

W przetargu mogą brać udział oferenci spełniający wymogi określone w art.22 i 23 ustawy: Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29-01-2004.

Termin składania ofert upływa dnia 10-05-2005r. o godz. 11.00.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego o godz. 11.30 w dniu 10-05-2005r.

data opublikowania: 2005-04-22 09:06:14
data ostatniej aktualizacji: 2005-05-30 11:22:27

Strona odwiedzona 950 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Helena Łagotko
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.