Dostawa fabrycznie nowych samochodów do przewozu osób niepełnosprawnych
Rozstrzygnięcie:
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Dostawa fabrycznie nowych samochodów do przewozu osób niepełnosprawnych"
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
Zamawiający wybiera ofertę:
w części I zamówienia: oznaczoną nr 3 Wykonawcy Dom Samochodowy GERMAZ Sp. z o.o. ul. Strzegomska 139, 54-428 Wrocław z oferowaną ceną w wysokości 116.979,00 zł brutto
w części II zamówienia: oznaczoną nr 4 Wykonawcy Wawrosz Sp. J. ul. Warszawska 158, 43-300 Bielsko-Biała z oferowaną ceną w wysokości: 101.700,00 zł brutto
w części III zamówienia: oznaczoną nr 4 Wykonawcy Wawrosz Sp. J. ul. Warszawska 158, 43-300 Bielsko-Biała z oferowaną ceną w wysokości: 96.100,00 zł brutto
Kryterium oceny i uzasadnienie: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%. Ww. wykonawca spełnił wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskał najwyższą liczbę punktów.
Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena w zł brutto
Punktacja
1.
KOZŁOWSKI Jan Kozłowski ul. Struga 31b, 70-777 Szczecin
I część: -
II część:105.800,00 zł
III część: 109.835,00 zł
I część: -
II część: 94,99
III część: 87,49
2.
ZPUP ENERGOZAM Sp. z o.o. ul. Zagłoby 5, 22-400 Zamość
I część: -
II część: 102.100,00 zł
III część: 99.500,00 zł
I część: -
II część: 98,43
III część: 96,58
3
Dom Samochodowy GERMAZ Sp. z o.o.
ul. Strzegomska 139, 54-428 Wrocław
I część: 116.979,00 zł
II część: 111.476,00 zł
III część: 106.310,00 zł
I część: 100,00
II część: 90,15
III część: 90,40
4.
Wawrosz Sp. J.
ul. Warszawska 158, 43-300 Bielsko-Biała
I część: -
II część: 101.700,00 zł
III część: 96.100,00 zł
I część: -
II część: 100,00 pkt
III część: 100,00 pkt
5.
BEMO MOTORS Sp. z o.o. O/Szczecin
ul. Pomorska 115B, 70-812 Szczecin
I część: 118.455,00 zł
II część: 112.460,00 zł
III część: 105.449,00 zł
I część: 98,75
II część: 89,37
III część: 91,13
Dostawa fabrycznie nowych samochodów do przewozu osób niepełnosprawnych
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA: Dostawa fabrycznie nowych samochodów do przewozu osób niepełnosprawnych
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych samochodów do przewozu osób niepełnosprawnych.
Rodzaj zamówienia: dostawa
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów do przewozu osób niepełnosprawnych (kod CPV 34110000-1) z podziałem na części:
część I - zamówienia samochód do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
część II - zamówienia samochód do przewozu osób niepełnosprawnych dla Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Chojnie
część III - zamówienia - samochód do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Dziecka w Trzcińsko Zdrój
Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się przyjąć w rozliczeniu od Zamawiającego 3 używane samochody w ramach niniejszego postępowania (opis i wycena samochodów - załącznik nr 5 do SIWZ) Fizyczne przekazanie samochodów będących w rozliczeniu dla Wykonawcy odbędzie się w dniu odbioru nowych samochodów. Wymogi dodatkowe:
odbiór przedmiotu zamówienia odbędzie się w siedzibie Wykonawcy przez kierowców Zamawiającego.
odbiór nastąpi w godzinach 9.00-15.00, Wykonawca załączy wszelkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu, gwarancje, instrukcje obsługi, książki gwarancyjnej pojazdu, karty pojazdu itp.
Wykonawca przygotuje przedmiot zamówienia zaopatrzony w paliwo w ilości 50 litrów w baku.
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 4 miesiące od daty podpisania umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM Informacja na temat wadium: nie
ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Wiedza i doświadczenie
Potencjał techniczny
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5) Wykonawca składa wraz z ofertą, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów oraz materiał opisowy z nazwą handlową proponowanego samochodu wraz z dokumentacją zdjęciową
SEKCJA IV: PROCEDURA
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
KRYTERIA OCENY OFERT: cena - 100 %
CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: W umowie może ulec zmianie przedmiot oraz termin wykonania zamówienia lub zmniejszyć się cena:
z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 10 maja 2012 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 02 maja 2012 r.
TREŚĆ MODYFIKACJI
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
Zamawiający dokonuje modyfikacji poprzez dodanie załącznika nr 5 do SIWZ "Opis używanych samochodów wchodzących w skład rozliczenia zamówienia".
Zamawiający dokonuje modyfikacji SIWZ (zgodnie z ogłoszeniem) w Części XVI MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 10.05.2012 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4, w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.05.2012 r. o godz. 14.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
Zamawiający dokonuje modyfikacji poprzez zmianę załącznika nr 5c do SIWZ "Opis używanych samochodów wchodzących w skład rozliczenia zamówienia".
Zamawiający dokonuje modyfikacji SIWZ (oraz ogłoszenia) w Części XVI MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14.05.2012 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4, w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.05.2012 r. o godz. 14.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
data opublikowania: 2012-05-02 11:21:53 data ostatniej aktualizacji: 2012-05-25 12:53:48
Strona odwiedzona 1220 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga