Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez odtworzenie chodnika oraz zjazdów położonych w ciągu drogi powiatowej nr 1390Z Chojna-Piasek w miejscowości Krzymów"

Rozstrzygnięcie:

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez odtworzenie chodnika oraz zjazdów położonych w ciągu drogi powiatowej nr 1390Z Chojna - Piasek w miejscowości Krzymów"

CENA OFERTY:
cena oferty najtańszej: 128.816,67 zł;
cena oferty najdroższej: 167.447,77 zł;

DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 7
liczba odrzuconych ofert: - 0

KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA (brutto): 139.667,72 złotych.

Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zmianami) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 21.06.2012r. zatwierdził przetarg na "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez odtworzenie chodnika oraz zjazdów położonych w ciągu drogi powiatowej nr 1390Z Chojna - Piasek w miejscowości Krzymów", jako najkorzystniejszą przyjął ofertę Spółdzielni Usług Rolnych "ROL-BUD" 74-510 Trzcińsko Zdrój, ul.Ceglana 8, za kwotę brutto 128.816,67 zł (słownie: sto dwadzieścia osiem tysięcy osiemset szesnaście 67/100 zł);

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%. Nw. Wykonawcy spełnili wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie odrzucono żadnej oferty. Zestawienie oceny ofert przedstawia tabela poniżej:

Nr ofertyNazwa oferentaCena ofertowaIlość punktów
1.Spółdzielnia Usług Rolnych "ROL-BUD" 74-510 Trzcińsko Zdrój, ul.Ceglana 8128.816,67100
2.GLOBAL PROJEKT Spółka z o.o. ul.Łubinowa 20a, 70-785 Szczecin148.095,3886,9
3.FBR BRUKPOL-2 A.Szyłow, 74-100 Gryfino, Żabnica, ul.Długa 12A163.053,2479,0
4."KS" Usługi Ogólnobudowlane, Koza Szymon 74-100 Gryfino146.548,3587,9
5.Przedsieb.Produkcyjno-Usługowe DROGBUD s.c. 66-400 Gorzów,145.465,3488,5
6.SANBUD Przedsięb. Handlowo-Usługowe B.Najmrodzka, 74-300 Myślibórz133.453,7796,5
7.Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne "LECH-POLAND" Spółka Jawna, 71-001 Szczecin167.447,7776,9

*czcionką wytłuszczoną zaznaczono ofertę najkorzystniejszą

Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zmianami) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.

Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcą na wykonanie zadania pod nazwą "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez odtworzenie chodnika oraz zjazdów położonych w ciągu drogi powiatowej nr 1390Z Chojna - Piasek w miejscowości Krzymów", zostanie zawarta po 27 czerwca 2012r.

Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez odtworzenie chodnika oraz zjazdów położonych w ciągu drogi powiatowej nr 1390Z Chojna-Piasek w miejscowości Krzymów"

  1. Zamawiający:
    Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl

    Przedmiot zamówienia:
    Roboty budowlane - CPV: 45.23.32.22-1

    - przedmiotem zamówienia jest odtworzenie chodnika oraz zjazdów położonych w ciągu drogi powiatowej Nr 1390Z Chojna-Piasek w miejscowości Krzymów zgodnie z niżej wymienionym zakresem robót:

    1. Ułożenie chodnika z kostki betonowej brukowej typu "Polbruk" gr.6 cm na podsypce cementowo-piaskowej o pow. 725 m2;
    2. Ułożenie wjazdów z kostki betonowej brukowej typu "Polbruk" gr 8 na podsypce cementowo-piaskowej o pow. 143 m2;
    3. Ułożenie krawężników betonowych 15x30 na podbudowie betonowej z oporem o długości 488 mb;
    4. Ułożenie krawężników betonowych 15x30 na "płask" na ławie o dł. 199 mb;
    5. Ułożenie obrzeży betonowych 8x30 na podsypce cementowo-piaskowej o długości 587 mb;
    6. Ręczne plantowanie i humusowanie skarp z obsianiem - 240 m2;
    7. Regulacja wpustu ulicznego kanalizacji deszczowej 1 szt.;
    8. Regulacja pionowa - studnie telekomunikacyjne - 9 szt.;
    9. Roboty ziemne, przygotowawcze i transportowe związane z ułożeniem chodnika.
  4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  6. Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 31 sierpnia 2012 r. Istnieje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie prac lub wystąpienia robót dodatkowych.
  7. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni licząc od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  8. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
  9. Warunki udziału:
    1. spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 1a i 2 ustawy,
    3. spełniają warunki SIWZ a w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż wartość zamówienia.
    4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez sprawdzenie czy Wykonawca złożył oświadczenia z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1, 1a i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika robót i posiadanie polisy ubezpieczeniowej.
  10. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ),
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
    4. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym
    5. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne w ZUS.
    6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
    7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (ze wskazaniem kierownika robót), wraz z informacjami na temat wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ).
    8. Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót budowlanych o charakterze tożsamym lub zbliżonym do przedmiotu przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty o wartości nie mniej niż 100 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca robót - zał. nr 5; W przypadku oceny wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane .
    9. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpo-wiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100.000 złotych.
  11. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń, zaświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz wypełnione załączniki od nr 1-5 oraz załącznik nr 7.
  12. Wykonawca wniesie wadium w wysokości: Oferent wniesie wadium w wysokości 2.500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą tj.:
    • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,
    • gwarancjach ubezpieczeniowych ,
    • gwarancjach bankowych,
    • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 245, ze zm.). Termin wniesienia wadium do dnia 5 czerwca 2012 r. do godziny 10.30.
  13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
  14. Informację w sprawie przetargu można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Gryfinie, Wydział Zarządzania Drogami - tel. 91 40 45 000 wewn. 218; fax. wewn. 247 .
  15. Zabezpieczoną ofertę wraz z wypełnionym przedmiarem robót (zał.nr 7) należy złożyć w terminie do dnia 5 czerwca 2012 r. do godz. 10.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
  16. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 5 czerwca 2012r. o godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
  17. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100% - oferta z najniższą ceną.
  18. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 17.05.2012r. pod pozycją Nr 160674 - 2012.

data opublikowania: 2012-05-17 15:14:22
data ostatniej aktualizacji: 2012-06-22 11:33:01

Strona odwiedzona 1264 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.