Dostawa energii elektrycznej do obiektów stanowiących własność Powiatu Gryfińskiego
Rozstrzygnięcie:
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Dostawa energii elektrycznej do obiektów stanowiących własność Powiatu Gryfińskiego"
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
Zamawiający wybiera ofertę
w I części postępowania: oznaczoną nr 3 Wykonawcy PKP Energetyka S.A. Oddział w Warszawie - Obrót Energią Elektryczną, ul. Hoża 63/67, 00-681 Warszawa z oferowaną ceną w wysokości: 281.808,39 zł brutto
w II części postępowania: oznaczoną nr 3 Wykonawcy PKP Energetyka S.A. Oddział w Warszawie - Obrót Energią Elektryczną , ul. Hoża 63/67, 00-681 Warszawa z oferowaną ceną w wysokości: 291.675,48 zł brutto
w III części postępowania: oznaczoną nr 3 Wykonawcy PKP Energetyka S.A. Oddział w Warszawie - Obrót Energią Elektryczną , ul. Hoża 63/67, 00-681 Warszawa z oferowaną ceną w wysokości: 123.299,01 zł brutto
Kryterium oceny i uzasadnienie: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%. Ww. wykonawca spełnił wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskał najwyższą liczbę punktów.
Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena w zł brutto
Punktacja
1.
ENEA S.A. ul. Górecka 1, 60-201 Poznań
I część: 293.981,23
II część: 317.724,49
III część: 124.879,21
95,90
91,80
98,80
2.
ENERGA OBRÓT S.A.
ul. Mikołaja Reja 29, 80-870 Gdańsk
I część: 283.543,27
II część: 304.361,72
III część: -
99,40
95,90
00,00
3.
PKP Energetyka S.A. Oddział w Warszawie - Obrót Energią Elektryczną,
ul. Hoża 63/67, 00-681 Warszawa
I część: 281.808,39
II część: 291.675,48
III część: 123.299,01
100,00
100,00
100,00
Dostawa energii elektrycznej do obiektów stanowiących własność Powiatu Gryfińskiego
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA: Dostawa energii elektrycznej do obiektów stanowiących własność Powiatu Gryfińskiego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej do obiektów stanowiących własność Powiatu Gryfińskiego
Rodzaj zamówienia: dostawy
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej, który dzieli się na 3 części:
Część A - zakup energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Gryfińskiego w planowanej ilości około 881 541 kWh (+/-15%) w okresie od 01.09.2012 roku do 31.08.2013 roku dla 20 punktów poboru zgodnie ze specyfikacją zawartą w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Część B - zakup energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Gryfińskiego w planowanej ilości około 881 541 kWh (+/-15%) w okresie od 01.09.2013 roku do 31.08.2014 roku dla 20 punktów poboru zgodnie ze specyfikacją zawartą w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Część C - zakup energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Gryfińskiego w planowanej ilości około 356 864 kWh (+/-15%) w okresie od 01.09.2012 roku do 31.12.2013 roku dla 6 punktów poboru zgodnie ze specyfikacją zawartą w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Sprzedaż energii elektrycznej realizowana będzie na podstawie umowy sprzedaży, o której mowa w art. 5 ust. 2 ustawy - Prawo Energetyczne.
Niniejsze zamówienie nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej.
Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną czynną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy-Prawo Energetyczne.
Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach przedmiotu zamówienia.
Wykonawca musi posiadać aktualne umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD, tj. ENEA OPERATOR SP. Z O.O. umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD do punktów poboru Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym integralną część SIWZ. Deklarowane w Załączniku nr 1 do SIWZ zużycie energii elektrycznej jest wielkością szacunkową i służy wyłącznie do obliczenia ceny oferty.
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak.
Przedmiot zamówienia dzieli się na 3 części - Część A, Część B, Część C, które zostały opisane w Rozdziale III ust. 1 oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ, na które mogą być składane oferty częściowe;
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, na dwie lub na trzy części zamówienia.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 31.08.2014
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM Informacja na temat wadium: nie
ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Analiza dokumentów potwierdzających:
posiadanie aktualnie obowiązującej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
posiadanie aktualnej umowy lub promesy umowy z ENEA OPERATOR SP. Z O.O., umożliwiającej sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej ENEA OPERATOR SP. Z O.O. do punktów poboru Zamawiającego.
Wiedza i doświadczenie
Potencjał techniczny
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Analiza dokumentów potwierdzających:
posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1.000 000,00 zł, związanej z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa wyżej, przez Wykonawców dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI SIWZ według formuły "spełnia/nie spełnia
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
koncesje, zezwolenie lub licencję
opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5)
Wypełniony formularz cenowy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ;
Wypełniony formularz oferty wraz z załącznikami zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ;
Oświadczenie, które zostało zawarte w Załączniku nr 4 do SIWZ o tym, iż na dzień składania oferty posiada aktualną umowę lub promesę umowy z ENEA OPERATOR SP. Z O.O., umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej z ENEA OPERATOR SP. Z O.O. do punktów poboru Zamawiającego.
Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest umocowany;
SEKCJA IV: PROCEDURA
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena.
CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy z Wykonawcą w przypadku zmiany liczby punktów poboru energii elektrycznej na warunkach określonych w SIWZ, w szczególności w przypadku podłączenia nowego punktu poboru przez Zamawiającego lub wyłączenia punktu poboru energii.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.plSpecyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 17 lipca 2012 r. do godz. 11.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 5 lipca 2012 r.
data opublikowania: 2012-07-05 14:49:10 data ostatniej aktualizacji: 2012-07-18 12:09:05
Strona odwiedzona 1114 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga