Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Ubezpieczenie majątku, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeń komunikacyjnych Powiatu Gryfińskiego

Rozstrzygnięcie:

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Ubezpieczenie majątku, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeń komunikacyjnych Powiatu Gryfińskiego"

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:

  1. Zamawiający wybiera:
    1. na część I zamówienia: Ofertę nr 2 Wykonawcy UNIQA TU S.A. Przedstawicielstwo w Siedlcach, 08-110 Siedlce, ul. Starowiejska 24 z oferowaną ceną za wykonywanie zamówienia w wysokości 240.420,00 zł brutto o łącznej punktacji 91,00 pkt.
    2. na część II zamówienia: Ofertę nr 2 Wykonawcy UNIQA TU S.A. Przedstawicielstwo w Siedlcach, 08-110 Siedlce, ul. Starowiejska 24 z oferowaną ceną za wykonywanie zamówienia w wysokości 86.238,00 zł brutto o łącznej punktacji 87,11 pkt.
  2. Kryterium oceny i uzasadnienie: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium 80 % - cena, 20 % - warunki fakultatywne. Ww. wykonawca spełnił wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskał najwyższą liczbę punktów.
  3. Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Numer ofertyFirma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcyCenaWarunki fakultatywnePunktacja razem
1. InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group Oddział w Szczecinie ul. Boh.Getta Warszawskiego 24, 70-302 Szczecin Część I: 51,61
(372.682,26 zł)

Część II: 80,00
(72.338,54 zł)
Część I: 11,90


Część II: 0,00
Część I: 63,51


Część II: 80,00
2. UNIQA TU S.A. Przedstawicielstwo w Siedlcach, 08-110 Siedlce, ul. Starowiejska 24 Część I: 80,00
(240.420,00 zł)

Część II: 67.11
(86.238,00 zł)
Część I: 11,00


Część II: 20,00
Część I: 91,00


Część II: 87,11

Ubezpieczenie majątku, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeń komunikacyjnych Powiatu Gryfińskiego

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA:
UBEZPIECZENIE MAJĄTKU, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ I UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH POWIATU GRYFIŃSKIEGO

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

  1. NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
    Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
  2. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątku, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeń komunikacyjnych Powiatu Gryfińskiego
    2. Rodzaj zamówienia: usługi
    3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
      Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjne Powiatu Gryfińskiego w tym w podległych jednostkach organizacyjnych, z podziałem na dwie części:
      Zadanie I: ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej
      Zadanie II: ubezpieczenia komunikacyjne

      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zakres ubezpieczenia oraz wartość poszczególnych składników majątku jak i limity odpowiedzialności Wykonawcy określone są w załączniku nr 1 do SIWZ.
      Odrębne dokumenty (polisy ubezpieczeniowe bądź certyfikaty) będą wystawiane indywidualnie dla poszczególnych jednostek organizacyjnych wraz z rozliczeniem składek (na wniosek Zamawiającego).
    4. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
      Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego, w szczególności w następujących przypadkach:
      1. wzrostu wartości ubezpieczanego majątku,
      2. nowo nabywanego mienia,
      3. podwyższenia lub uzupełnienia skonsumowanych limitów sum ubezpieczenia/ gwarancyjnych,
      4. zmiany ryzyka ubezpieczeniowego.
      W przypadku konieczności zawarcia umów uzupełniających dla konkretnych rodzajów ubezpieczeń sporządzone zostaną odpowiednie umowy określające szczegółowo przedmiot, zakres i termin udzielanej ochrony ubezpieczeniowej.
    5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66515000-3, 66515000-3, 66519200-3, 66516400-4, 66516100-1, 66514110-0, 66514110-0, 66512100-3
    6. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak.
    7. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
  2. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
    24 miesiące od daty zawarcia umowy.
    Umowa generalna od dnia 1 października 2012 r. do dnia 30 września 2014 r. z uwzględnieniem szczegółowych postanowień odnośnie okresów ubezpieczeń dotyczących ubezpieczeń komunikacyjnych.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

  1. WADIUM
    Informacja na temat wadium: nie
  2. ZALICZKI
    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
  3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
      • analiza dokumentów potwierdzających posiadanie zezwolenia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia.
    2. Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
      • posiadanie co najmniej trzy letniego doświadczenia w ubezpieczeniach odpowiadających przedmiotowi zamówienia co do zakresu i wartości
    3. Potencjał techniczny
    4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
      • posiadanie pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100%, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.) oraz na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003 r. w sprawie sposobu wyliczenia wysokości marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeń (Dz. U. Nr 211, poz. 2060) - na dzień 31.12 2011 roku.
      • posiadanie kapitału własnego w wysokości min. 40.000.000 zł na dzień 31.12.2011 r.
  4. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
      • koncesję, zezwolenie lub licencję
    2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    3. Dokumenty podmiotów zagranicznych
      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
      dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  5. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
  6. INNE DOKUMENTY
    Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5)
    Wykonawca składa wraz z ofertą, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

  1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
  2. KRYTERIA OCENY OFERT:
    Przy wyborze najkorzystniejszej oferty ostatecznej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
    1. cena oferty 80 %
    2. klauzule fakultatywne 20 %

    3. Szczegółowy opis warunków zamówienia w SIWZ.
  3. CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
  4. ZMIANA UMOWY
    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
    Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, która polegać może w szczególności na:
    1. zmianie ilości nabywanych przez Zamawiającego środków trwałych, modernizację i ulepszenie środków trwałych, wdrażanie nowych inwestycji;
    2. zmianie ilości posiadanego przez Zamawiającego mienia na podstawie umów cywilnoprawnych nakładających na Zamawiającego obowiązek ubezpieczenia;
    3. zmianie wysokości sumy ubezpieczenia/ sumy gwarancyjnej
    4. likwidacji środków trwałych, czy też inwestycji,
    5. zmianie zakresu wykonywanej działalności, w szczególności rodzaju miejsca działalności,
    6. rozszerzenie zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą wykonawcy w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego nie przewidzianego w SIWZ;
    7. zmiany przewidziane w klauzulach zawartych w SIWZ, bądź w opisie przedmiotu zamówienia określone w SIWZ;
    8. zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.
  5. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
      Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej
    2. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 17 września 2012 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
    3. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    4. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
    5. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 07.09.2012 r


data opublikowania: 2012-09-07 13:54:07
data ostatniej aktualizacji: 2012-09-28 10:42:45

Strona odwiedzona 994 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.