Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Świadczenie usługi polegającej na ścinaniu poboczy wraz z wywozem pozyskanego gruntu - w ramach modernizacji odwodnienia na drogach powiatu gryfińskiego

Rozstrzygnięcie:

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Świadczenie usługi polegającej na ścince pobocza wraz z wywozem pozyskanego gruntu - w ramach modernizacji odwodnienia na drogach powiatowych w powiecie gryfińskim".

CENA OFERTY:
cena oferty najtańszej: 2,02 zł/m2 brutto
cena oferty najdroższej: 2,39 zł/m2 brutto

DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 2
liczba odrzuconych ofert: - 0

KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA: 302.808,78 złotych brutto.

Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zmianami) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 04.10.2012r. zatwierdził przetarg na "Świadczenie usługi polegającej na ścince pobocza wraz z wywozem pozyskanego gruntu - w ramach modernizacji odwodnienia na drogach powiatowych w powiecie gryfińskim", jako najkorzystniejszą przyjął ofertę Pana Ryszarda Bianka prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą FERD Firma Robót Inżynieryjnych i Drogowych; 63-000 Środa Wlkp. ul.Szarych Szeregów 25, za cenę brutto 2,02 zł/m2.
Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 302.808,78 zł, umowa z Wykonawcą zostanie podpisana na wykonanie ścinki poboczy o pow. nie przekraczającej 149.900 m2 x 2,02 zł/m2 = 302.798,00 złotych (słownie: trzysta dwa tysiące siedemset dziewięćdziesiąt osiem zł).

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%. Nw. Wykonawcy spełnili wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie odrzucono żadnej oferty i nie zastosowano w stosunku do żadnej z ofert art. 87 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

Zestawienie oceny ofert przedstawia tabela poniżej:

Nr ofertyNazwa oferentaCena oferty w złIlość punktów
1.FERD Firma Robót Inżynieryjnych i Drogowych R.Bianek, ul.Szarych Szeregów 25, 63-000 Środa Wlkp.2,02100
2.Przedsiębiorstwo DROMA J.Majdecki Lisewo 39, 62-310 Pyzdry.2,3984,5

*czcionką wytłuszczoną zaznaczono ofertę najkorzystniejszą

Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zmianami) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.

Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcą na wykonanie zadania pod nazwą "Świadczenie usługi polegającej na ścince pobocza wraz z wywozem pozyskanego gruntu - w ramach modernizacji odwodnienia na drogach powiatowych w powiecie gryfińskim", zostanie zawarta po 09.10.2012r.

Świadczenie usługi polegającej na ścinaniu poboczy wraz z wywozem pozyskanego gruntu - w ramach modernizacji odwodnienia na drogach powiatu gryfińskiego

Zarząd Powiatu w Gryfinie
ogłasza przetarg nieograniczony na:
świadczenie usługi polegającej na ścinaniu poboczy wraz z wywozem pozyskanego gruntu - w ramach modernizacji odwodnienia na drogach powiatu gryfińskiego

  1. Zamawiający:
    Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
  2. Tryb postępowania:
    przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.gryfino.powiat.pl
  4. Przedmiot zamówienia:
    oznaczenie według CPV - 45.50.00.00-2
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na ścinaniu pobocza wraz z wywozem pozyskanego gruntu - w ramach modernizacji odwodnienia na drogach powiatowych w powiecie gryfińskim. Szacunkowa wielkość zamówienia jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi maksymalnie 174.600 m2.
  5. Zakres prac obejmuje:
    Mechaniczne ścinanie poboczy o szerokości zmiennej od 1,0 do 2,0 m i grubości od 15 - 25 cm z ręcznym plantowaniem i wyrównaniem, wywozem nadmiaru ziemi na odległość do 5 km. Jednostką obmiaru jest 1 m2 ścinania poboczy wraz z wywozem pozyskanego gruntu. Podana cena będzie miała charakter ryczałtu. Ceną jednostki obmiarowej jest stawka jednostkowa skalkulowana przez wykonawcę, uwzględniająca: wartość robocizny, wartość materiałów i kosztów ich zakupu, wartość pracy sprzętu, obowiązujących narzutów, zysku kalkulacyjnego i obowiązujących podatków.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  8. Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2012 r.
  9. W czasie trwania umowy nie przewiduje się możliwości zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty.
  10. Wykonawca będzie związany ofertą: w ciągu 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  11. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
  12. Warunki udziału:
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, spełniają warunki SIWZ i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 50 tysięcy złotych.
  13. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 3 do SIWZ),
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
    4. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym,
    5. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne,
    6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
    7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (ze wskazaniem kierownika robót), wraz z informacjami na temat wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia i przynależności do Izby (dotyczy kierownika robót),
    8. Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót budowlanych o charakterze tożsamym lub zbliżonym do przedmiotu przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 roboty o wartości nie niższej niż 100 tyś. każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca robót - zał. nr 5; W przypadku oceny wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane,
    9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (zgodnie z zał. Nr 6 do SIWZ), w tym ścinarka do poboczy min. 1 szt.
    10. Polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł,
    11. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
  14. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych), w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą.
  15. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami - tel. (091) 4045000 wew. 258.
  16. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 1 października 2012 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
  17. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 1 października 2012 r. o godz. 11.15 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
  18. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 % - oferta z najniższą ceną.
  19. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 20.09.2012r. pod pozycją Nr 358106 - 2012.

data opublikowania: 2012-09-20 14:47:53
data ostatniej aktualizacji: 2012-10-04 15:01:42

Strona odwiedzona 1071 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.