Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Wycinka krzaków w pasie drogowym sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 3 zadania

Rozstrzygnięcie:

Wycinka krzaków w pasie drogowym sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 3 zadania

ZARZĄD POWIATU W GRYFINIE OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:

"Wycinkę krzaków w pasie drogowym sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 3 zadania: zadanie I - gminy: Gryfino, Stare Czarnowo, Banie i Widuchowa; zadanie II - gminy: Chojna i Trzcińsko Zdrój; zadanie III- Cedynia, Mieszkowice i Moryń"

  1. Zamawiający:
    Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
  2. Tryb postępowania:
    przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
    bip.gryfino.powiat.pl
  4. Przedmiot zamówienia:
    Wykonanie usług związanych z wycinka krzaków w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 3 zadania obejmujących:
    wycinkę krzaków w pasie drogowym o pow. łącznej 156 428 m2 (82.736,5 + 36.427 + 37.264,5) polegające na:
    1. mechanicznym usunięciu krzaków i odrostów drzew w pasie drogi, na wyznaczonych odcinkach o szer. min.2,0m.
    2. zrębkowaniu wyciętych gałęzi i krzaków, które należy równomiernie rozrzucić lub wywieźć,
    3. uprzątnięciu terenu po wykonanych pracach, przez co rozumie się uprzątnięcie resztek gałęzi, zrębków lub innych zanieczyszczeń z nawierzchni jezdni drogi oraz ciągów pieszych,

      (kod CPV - 77312100-1 Usługi w zakresie wycinki krzaków.
  5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne zadania.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  8. Termin realizacji zamówienia: do dnia 15 kwietnia 2013r.
  9. Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  10. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
  11. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków:
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
      1. Spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
      2. Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 1a i 2 ustawy,

      3. a w szczególności:
      4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
      5. Dysponują potencjałem technicznym odrębnie na każde zadanie w postaci minimum:
        1. 2 pilarki,
        2. ciągnik lub samochód z przyczepą
        3. rębak
      6. Spełniają warunki SIWZ a w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50.000 zł.
      7. Warunki udziału w postępowaniu wskazane w Części X ust. 3 i 4 SIWZ winny być spełnione przez Oferentów na każde zadanie odrębnie.
      8. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.
    2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków:
      1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 2 do SIWZ),
      2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1, 1a i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ),
      3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
      4. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym.
      5. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne w ZUS.
      6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
      7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50.000 zł na rok 2013.
      8. Potwierdzenie wniesienia wadium
      9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ),
  12. Wykonawca wniesie wadium w wysokości:
    1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) na każde zadanie odrębnie, w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą.
  13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
  14. Zmiana umowy: Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie zmiany przedmiotu oraz terminu wykonania zamówienia lub zmiany ceny:
    1. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
    2. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiają wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
    3. z powodu wystąpienia dodatkowych robót, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę,
    4. z powodu warunków atmosferycznych lub wykorzystania środków przeznaczonych na poszczególne zadanie.
  15. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest:
    Arkadiusz Durma - Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami - tel. 91 4045000 wew. 258.
  16. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć:
    w terminie do dnia 4 lutego 2013 r. do godz. 10.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
  17. Otwarcie ofert nastąpi:
    dnia 4 lutego 2013r. o godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
  18. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
    Cena 100 %, tj. oferta z najniższą ceną.
  19. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 24.01.2013 pod pozycją Nr 34200 - 2013.

data opublikowania: 2013-01-24 14:46:01
data ostatniej aktualizacji: 2013-02-07 14:09:19

Strona odwiedzona 1122 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.