Wycinka krzaków w pasie drogowym sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 3 zadania
ZARZĄD POWIATU W GRYFINIE OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
"Wycinkę krzaków w pasie drogowym sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 3 zadania: zadanie I - gminy: Gryfino, Stare Czarnowo, Banie i Widuchowa; zadanie II - gminy: Chojna i Trzcińsko Zdrój; zadanie III- Cedynia, Mieszkowice i Moryń"
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia: Wykonanie usług związanych z wycinka krzaków w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 3 zadania obejmujących: wycinkę krzaków w pasie drogowym o pow. łącznej 156 428 m2 (82.736,5 + 36.427 + 37.264,5) polegające na:
mechanicznym usunięciu krzaków i odrostów drzew w pasie drogi, na wyznaczonych odcinkach o szer. min.2,0m.
zrębkowaniu wyciętych gałęzi i krzaków, które należy równomiernie rozrzucić lub wywieźć,
uprzątnięciu terenu po wykonanych pracach, przez co rozumie się uprzątnięcie resztek gałęzi, zrębków lub innych zanieczyszczeń z nawierzchni jezdni drogi oraz ciągów pieszych,
(kod CPV - 77312100-1 Usługi w zakresie wycinki krzaków.
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne zadania.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Termin realizacji zamówienia: do dnia 15 kwietnia 2013r.
Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
Spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 1a i 2 ustawy,
a w szczególności:
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Dysponują potencjałem technicznym odrębnie na każde zadanie w postaci minimum:
2 pilarki,
ciągnik lub samochód z przyczepą
rębak
Spełniają warunki SIWZ a w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50.000 zł.
Warunki udziału w postępowaniu wskazane w Części X ust. 3 i 4 SIWZ winny być spełnione przez Oferentów na każde zadanie odrębnie.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 2 do SIWZ),
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1, 1a i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ),
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym.
Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne w ZUS.
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50.000 zł na rok 2013.
Potwierdzenie wniesienia wadium
Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ),
Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)na każde zadanie odrębnie, w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
Zmiana umowy: Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie zmiany przedmiotu oraz terminu wykonania zamówienia lub zmiany ceny:
z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
z powodu działań osób trzecich uniemożliwiają wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
z powodu wystąpienia dodatkowych robót, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę,
z powodu warunków atmosferycznych lub wykorzystania środków przeznaczonych na poszczególne zadanie.
Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Arkadiusz Durma - Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami - tel. 91 4045000 wew. 258.
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć: w terminie do dnia 4 lutego 2013 r. do godz. 10.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
Otwarcie ofert nastąpi: dnia 4 lutego 2013r. o godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena 100 %, tj. oferta z najniższą ceną.
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 24.01.2013 pod pozycją Nr 34200 - 2013.
data opublikowania: 2013-01-24 14:46:01 data ostatniej aktualizacji: 2013-02-07 14:09:19
Strona odwiedzona 1122 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga