Ogłoszenia
Archiwum - przetargi inne
Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego, z podziałem na 3 zadania
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego, z podziałem na 3 zadania: Nr I - gminy: Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa, Nr II - gminy: Banie, Chojna i Trzcińsko-Zdrój, Nr III - gminy: Cedynia, Moryń i Mieszkowice".
DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 9
liczba odrzuconych zadań: - 1
Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zmianami) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 28.03.2013r. zatwierdził przetarg i wyłonił Wykonawców na poszczególne zadania:
- Nr I - gminy: Stare Czarnowo, Gryfino i Widuchowa, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 8, Usługi Budowlane Jan Ambroziak, 74-100 Gryfino, Wełtyń, ul.Niepodległości 2/2 za kwotę brutto 107.098,05 zł (słownie: sto siedem tysięcy dziewięćdziesiąt osiem 05/100 zł).
- Nr II - gminy: Banie, Chojna i Trzcińsko Zdrój, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 5 Przedsiębiorstwa Inżynieryjno-Budowlanego DROGBUD, Mateusz Siwek zam. Wełtyń ul.Gryfińska 33, 74-100 Gryfino - za kwotę brutto 199.183,16zł. (słownie: sto dziewięćdziesiąt dziewięć sto osiemdziesiąt trzy 16/100 zł.)
- Nr III - gminy: Mieszkowice, Moryń i Cedynia, jako najkorzystniejsza przyjął ofertę nr 4 Przedsiębiorstwa Inżynieryjno-Budowlanego DROGBUD, Mateusz Siwek zam. Wełtyń ul.Gryfińska 33, 74-100 Gryfino - za kwotę brutto 154.813,65zł. (słownie: sto pięćdziesiąt cztery osiemset trzynaście 65/100 zł.)
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%. Zestawienie złożonych ofert przedstawia tabela poniżej:
Zadanie Nr | Oferta 1 Usł.Warszt. T.Łyczakowski | Oferta 2 Usł.Warszt. T.Łyczakowski | Oferta 3TRANS- MASZ | Oferta 4 DROGBUD M.Siwek | Oferta 5 DROGBUDM. Siwek | Oferta 6 MALDRO-BUD | Oferta 7 ISOBAU J.Stacherzak | Oferta 8 Usł.Budowl. J.Ambroziak | Oferta 9 ZUH B.Aluk |
I | | | 80.851,21 odrzucona | | | 195.361,33 | 130.446,45 | 107.098,05 | 116.097,00 |
II | 200.921,79 | | | | 199.183,16 | 351.229,59 | | | |
III | | 157.615,50 | | 154.813,65 | | 280.136,28 | | | |
*czcionką wytłuszczoną zaznaczono oferty najkorzystniejsze na poszczególne zadania.
Ponadto na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 odrzucono ofertę nr 3 Spółki TRANS-MASZ Przedsiębiorstwo Transportu i Maszyn Drogowych S.A.ul.Na Grobli 4, 74-110 Stargard Szczec., ponieważ nie spełniały warunków SIWZ, gdyż oferent pomimo wezwania nie udowodnił, iż wykonał przynajmniej 2 umowy o wartości nie mniejszej niż 100.000.-zł związane z robotami utrzymaniowymi na drogach publicznych (bieżące utrzymanie dróg).
W stosunku do oferty nr 5 (Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane DROGBUD, Mateusz Siwek) Zamawiający zastosował, art. 87 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.
Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcami realizacji robót bieżącego utrzymania dróg powiatowych zostanie zawarta po 4 kwietnia 2013r.
Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego, z podziałem na 3 zadania
ZARZĄD POWIATU W GRYFINIE
OGŁASZA
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
"Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego, z podziałem na 3 zadania:
zadanie I - gminy: Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa,
zadanie II - gminy: Banie, Chojna i Trzcińsko-Zdrój
zadanie III - gminy: Cedynia, Moryń i Mieszkowice"
- Zamawiający:
Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
- Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
bip.gryfino.powiat.pl
- Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego w latach 2013/2014.
CPV - 45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe
CPV - 45232452-5 Roboty odwadniające
CPV - 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
CPV - 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych CPV - 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
CPV - 45233221-4 Malowanie nawierzchni
CPV - 45233222-1 Roboty w zakresie chodników
- Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych z podziałem na zadanie Nr I, II lub III.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających
- Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
- spełniają warunki SIWZ,
- Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez sprawdzenie czy Wykonawca złożył oświadczenia z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika robót i posiadanie polisy ubezpieczeniowej.
- Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
- Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ),
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
- Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym
- Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne w ZUS.
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
- Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (ze wskazaniem kierownika robót), wraz z informacjami na temat wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ).
- Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót utrzymaniowych na drogach publicznych (bieżące utrzymanie dróg) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający realizację co najmniej dwóch umów o wartości nie mniej niż 100.000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, zakresu, daty i miejsca robót - zał. nr 5; W przypadku oceny wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane. Na potwierdzenie przedłożonego wykazu Oferent winien załączyć pozytywne referencje.
- Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50.000 złotych.
- Potwierdzenie wniesienia wadium.
- Wadium:
Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) - za zadanie I, natomiast za zadanie II i III - po 1.500,00 na każde zadanie odrębnie, w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą tj.
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- gwarancjach bankowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 245, z późn. zm.).
Termin wniesienia wadium do dnia 8 marca 2013 r. do godziny 10,30.
- Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
- Zmiana umowy: Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie zmiany przedmiotu oraz terminu wykonania zamówienia lub zmiany ceny:
- z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
- z powodu działań osób trzecich uniemożliwiają wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
- z powodu wystąpienia dodatkowych robót, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę,
- z powodu warunków atmosferycznych lub wykorzystania środków przeznaczonych na poszczególne zadanie.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest:
Arkadiusz Durma - Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami - tel. (091) 4045000 wew. 258.
- Zabezpieczoną ofertę należy złożyć:
w terminie do dnia 8 marca 2013 r. do godz. 10.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
- Otwarcie ofert nastąpi:
dnia 8 marca 2013 r. o godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
- Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
Cena 100 %, tj. oferta z najniższą ceną.
- Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 21.02.2013r. pod pozycją Nr 28337 - 2013.
TREŚĆ MODYFIKACJI
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zmianami) w związku z wejściem w życie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane - wprowadza się następujące zmiany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
- Część XI specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ust. 12 ogłoszenia o zamówieniu otrzymują brzmienie:
DOKUMENTY WYMAGANE W OFERCIE, POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
- Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków:
dokumenty potwierdzające spełnienie warunków:
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
- Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ),
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy, wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
- Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym, lub oświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości zaległych decyzji właściwego organu.
- Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne w ZUS, lub oświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości zaległych decyzji właściwego organu.
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
- Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (zał. Nr 4 do SIWZ).
- Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót utrzymaniowych na drogach publicznych (bieżące utrzymanie dróg) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały prawidłowo wykonane. Na potwierdzenie powyższego wykonawca winien zrealizować co najmniej dwie umowy o wartości nie mniej niż 100.000 zł brutto każda, (zał. nr 5); W przypadku oceny wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane. Na potwierdzenie przedłożonego wykazu Oferent winien załączyć pozytywne referencje lub protokoły odbioru robót.
- Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000 złotych.
- Potwierdzenie wniesienia wadium.
- W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, wykonawca w miejsce poświadczeń o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817).
- W związku ze zmianą rozporządzenia ulega zmianie załącznik nr 4 i 5, które przekazuje się poniżej.
Na tym zakończono modyfikacje, pozostałe warunki pozostają bez zmian.
TREŚĆ MODYFIKACJI
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zmianami) wprowadza się następujące zmiany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Zamawiający w ramach modyfikacji zmienia załączniki do SIWZ tj. formularz oferty - załączniki 1a, 1b i 1c oraz opis przedmiotu zamówienia tj. załączniki 7a, 7b i 7c, których treść przekazuje się w załączeniu.
MODYFIKACJA
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zmianami) wprowadza się następujące zmiany:
W specyfikacji istotnych warunków zamówienia Część XIII (wymagania dotyczące wadium) oraz w ogłoszeniu ust. 13 (wadium) wprowadza się następujące zmiany dotyczące wadium:
"Wykonawca wniesie wadium w wysokości po 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) na każde zadanie odrębnie, w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą tj.
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,
- gwarancjach ubezpieczeniowych ,
- gwarancjach bankowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 245, z późn. zm.).
Termin wniesienia wadium do dnia 8 marca 2013 r. do godziny 10,30."
Na tym zakończono modyfikacje, pozostałe warunki pozostają bez zmian.
data opublikowania: 2013-02-21 14:29:19
data ostatniej aktualizacji: 2013-03-29 08:39:32
Strona odwiedzona 1389 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga