Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego, z podziałem na 3 zadania

Rozstrzygnięcie:

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego, z podziałem na 3 zadania: Nr I - gminy: Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa, Nr II - gminy: Banie, Chojna i Trzcińsko-Zdrój, Nr III - gminy: Cedynia, Moryń i Mieszkowice".

DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 9
liczba odrzuconych zadań: - 1

Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zmianami) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 28.03.2013r. zatwierdził przetarg i wyłonił Wykonawców na poszczególne zadania:

  • Nr I - gminy: Stare Czarnowo, Gryfino i Widuchowa, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 8, Usługi Budowlane Jan Ambroziak, 74-100 Gryfino, Wełtyń, ul.Niepodległości 2/2 za kwotę brutto 107.098,05 zł (słownie: sto siedem tysięcy dziewięćdziesiąt osiem 05/100 zł).
  • Nr II - gminy: Banie, Chojna i Trzcińsko Zdrój, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 5 Przedsiębiorstwa Inżynieryjno-Budowlanego DROGBUD, Mateusz Siwek zam. Wełtyń ul.Gryfińska 33, 74-100 Gryfino - za kwotę brutto 199.183,16zł. (słownie: sto dziewięćdziesiąt dziewięć sto osiemdziesiąt trzy 16/100 zł.)
  • Nr III - gminy: Mieszkowice, Moryń i Cedynia, jako najkorzystniejsza przyjął ofertę nr 4 Przedsiębiorstwa Inżynieryjno-Budowlanego DROGBUD, Mateusz Siwek zam. Wełtyń ul.Gryfińska 33, 74-100 Gryfino - za kwotę brutto 154.813,65zł. (słownie: sto pięćdziesiąt cztery osiemset trzynaście 65/100 zł.)

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%. Zestawienie złożonych ofert przedstawia tabela poniżej:

Zadanie
Nr
Oferta 1
Usł.Warszt.
T.Łyczakowski
Oferta 2
Usł.Warszt.
T.Łyczakowski
Oferta 3TRANS-
MASZ
Oferta 4
DROGBUD
M.Siwek
Oferta 5
DROGBUDM.
Siwek
Oferta 6
MALDRO-BUD
Oferta 7
ISOBAU
J.Stacherzak
Oferta 8
Usł.Budowl.
J.Ambroziak
Oferta 9
ZUH
B.Aluk
I  80.851,21
odrzucona
  195.361,33130.446,45107.098,05116.097,00
II200.921,79   199.183,16351.229,59   
III 157.615,50 154.813,65 280.136,28   

*czcionką wytłuszczoną zaznaczono oferty najkorzystniejsze na poszczególne zadania.

Ponadto na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 odrzucono ofertę nr 3 Spółki TRANS-MASZ Przedsiębiorstwo Transportu i Maszyn Drogowych S.A.ul.Na Grobli 4, 74-110 Stargard Szczec., ponieważ nie spełniały warunków SIWZ, gdyż oferent pomimo wezwania nie udowodnił, iż wykonał przynajmniej 2 umowy o wartości nie mniejszej niż 100.000.-zł związane z robotami utrzymaniowymi na drogach publicznych (bieżące utrzymanie dróg).

W stosunku do oferty nr 5 (Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane DROGBUD, Mateusz Siwek) Zamawiający zastosował, art. 87 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.

Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcami realizacji robót bieżącego utrzymania dróg powiatowych zostanie zawarta po 4 kwietnia 2013r.

Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego, z podziałem na 3 zadania

ZARZĄD POWIATU W GRYFINIE

OGŁASZA
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:

"Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego, z podziałem na 3 zadania:
zadanie I - gminy: Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa,
zadanie II - gminy: Banie, Chojna i Trzcińsko-Zdrój
zadanie III - gminy: Cedynia, Moryń i Mieszkowice"

  1. Zamawiający:
    Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
  2. Tryb postępowania:
    przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
    bip.gryfino.powiat.pl
  4. Przedmiot zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego w latach 2013/2014.
    CPV - 45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe
    CPV - 45232452-5 Roboty odwadniające
    CPV - 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
    CPV - 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych CPV - 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
    CPV - 45233221-4 Malowanie nawierzchni
    CPV - 45233222-1 Roboty w zakresie chodników
  5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych z podziałem na zadanie Nr I, II lub III.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających
  8. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
  9. Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  10. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
  11. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków:
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
      • spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
      • nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
      • spełniają warunki SIWZ,
    2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez sprawdzenie czy Wykonawca złożył oświadczenia z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika robót i posiadanie polisy ubezpieczeniowej.
  12. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ),
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
    4. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym
    5. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne w ZUS.
    6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
    7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (ze wskazaniem kierownika robót), wraz z informacjami na temat wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ).
    8. Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót utrzymaniowych na drogach publicznych (bieżące utrzymanie dróg) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający realizację co najmniej dwóch umów o wartości nie mniej niż 100.000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, zakresu, daty i miejsca robót - zał. nr 5; W przypadku oceny wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane. Na potwierdzenie przedłożonego wykazu Oferent winien załączyć pozytywne referencje.
    9. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50.000 złotych.
    10. Potwierdzenie wniesienia wadium.
  13. Wadium:
    Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) - za zadanie I, natomiast za zadanie II i III - po 1.500,00 na każde zadanie odrębnie, w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą tj.
    • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,
    • gwarancjach ubezpieczeniowych,
    • gwarancjach bankowych,
    • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 245, z późn. zm.).
      Termin wniesienia wadium do dnia 8 marca 2013 r. do godziny 10,30.
  14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
  15. Zmiana umowy: Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie zmiany przedmiotu oraz terminu wykonania zamówienia lub zmiany ceny:
    1. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
    2. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiają wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
    3. z powodu wystąpienia dodatkowych robót, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę,
    4. z powodu warunków atmosferycznych lub wykorzystania środków przeznaczonych na poszczególne zadanie.
  16. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest:
    Arkadiusz Durma - Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami - tel. (091) 4045000 wew. 258.
  17. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć:
    w terminie do dnia 8 marca 2013 r. do godz. 10.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
  18. Otwarcie ofert nastąpi:
    dnia 8 marca 2013 r. o godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
  19. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
    Cena 100 %, tj. oferta z najniższą ceną.
  20. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 21.02.2013r. pod pozycją Nr 28337 - 2013.
TREŚĆ MODYFIKACJI

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zmianami) w związku z wejściem w życie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane - wprowadza się następujące zmiany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

  1. Część XI specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ust. 12 ogłoszenia o zamówieniu otrzymują brzmienie:

    DOKUMENTY WYMAGANE W OFERCIE, POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
    1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków:
      dokumenty potwierdzające spełnienie warunków:
      1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
      2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ),
      3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy, wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
      4. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym, lub oświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości zaległych decyzji właściwego organu.
      5. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne w ZUS, lub oświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości zaległych decyzji właściwego organu.
      6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
      7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (zał. Nr 4 do SIWZ).
      8. Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót utrzymaniowych na drogach publicznych (bieżące utrzymanie dróg) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały prawidłowo wykonane. Na potwierdzenie powyższego wykonawca winien zrealizować co najmniej dwie umowy o wartości nie mniej niż 100.000 zł brutto każda, (zał. nr 5); W przypadku oceny wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane. Na potwierdzenie przedłożonego wykazu Oferent winien załączyć pozytywne referencje lub protokoły odbioru robót.
      9. Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
      10. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000 złotych.
      11. Potwierdzenie wniesienia wadium.
      12. W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, wykonawca w miejsce poświadczeń o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817).
  2. W związku ze zmianą rozporządzenia ulega zmianie załącznik nr 4 i 5, które przekazuje się poniżej.

Na tym zakończono modyfikacje, pozostałe warunki pozostają bez zmian.



TREŚĆ MODYFIKACJI

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zmianami) wprowadza się następujące zmiany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Zamawiający w ramach modyfikacji zmienia załączniki do SIWZ tj. formularz oferty - załączniki 1a, 1b i 1c oraz opis przedmiotu zamówienia tj. załączniki 7a, 7b i 7c, których treść przekazuje się w załączeniu.



MODYFIKACJA

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zmianami) wprowadza się następujące zmiany:

W specyfikacji istotnych warunków zamówienia Część XIII (wymagania dotyczące wadium) oraz w ogłoszeniu ust. 13 (wadium) wprowadza się następujące zmiany dotyczące wadium:

"Wykonawca wniesie wadium w wysokości po 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) na każde zadanie odrębnie, w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą tj.

  • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,
  • gwarancjach ubezpieczeniowych ,
  • gwarancjach bankowych,
  • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 245, z późn. zm.).

Termin wniesienia wadium do dnia 8 marca 2013 r. do godziny 10,30."

Na tym zakończono modyfikacje, pozostałe warunki pozostają bez zmian.


data opublikowania: 2013-02-21 14:29:19
data ostatniej aktualizacji: 2013-03-29 08:39:32

Strona odwiedzona 1389 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.