Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Przebudowa ciągu pieszo - rowerowego na ulicy Moryńskiej w Mieszkowicach na odcinku 0+230km do 0+410km

Rozstrzygnięcie:

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Przebudowa ciągu pieszo - rowerowego na ulicy Moryńskiej w Mieszkowicach na odcinku 0+230km do 0+410km"

CENA OFERTY:
cena oferty najtańszej: 60.989,55 zł;
cena oferty najdroższej: 90.746,99 zł;

DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 3
liczba odrzuconych ofert: - 2

KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA (brutto): 60.000,00 złotych.

Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity - Dz.U. z 2013r. poz.907) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 27.08.2013r. zatwierdził przetarg na "Przebudowę ciągu pieszo - rowerowego na ulicy Moryńskiej w Mieszkowicach na odcinku 0+230km do 0+410km", jako najkorzystniejszą przyjął ofertę Spółdzielni Usług Rolnych ROL-BUD, ul. Ceglana 8, 74-510 Trzcińsko-Zdrój za kwotę brutto 60.989,55 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt dziewięć 55/100 zł);

Oferty firm: SANBUD Przedsiębiorstwo-Handlowo-Usługowe B.Najmrodzka, ul.Boh.Warszawy 76/10; 74-300 Myślibórz oraz Przedsiębiorstwo Budowlano-Inżynieryjne "KORIMEX", ul. Orla 6, 74-400 Dębno zostały odrzucone na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2, ponieważ Wykonawcy nie wnieśli wadium na przedłużony okres związania ofertą (w trybie art. 46 ust.3 ustawy). Nie zastosowano w stosunku do żadnej z ofert art. 87 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%.

Zestawienie oceny ofert przedstawia tabela poniżej:

Nr oferty Nazwa oferenta Cena Ofertowa ocena
1 SANBUD Przedsiębiorstwo-Handlowo-Usługowe B.Najmrodzka, ul.Boh.Warszawy 76/10; 74-300 Myślibórz. 90.746,99 odrzuc
2 Przedsiębiorstwo Budowlano-Inżynieryjne "KORIMEX", ul. Orla 6, 74-400 Dębno 73.790,49 odrzuc
3 Spółdzielnia Usług Rolnych ROL-BUD, ul. Ceglana 8, 74-510 Trzcińsko-Zdrój 60.989,55 100

*czcionką wytłuszczoną zaznaczono ofertę najkorzystniejszą

Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zmianami) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.

Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcą na wykonanie zadania pod nazwą "Przebudowa ciągu pieszo - rowerowego na ulicy Moryńskiej w Mieszkowicach na odcinku 0+230km do 0+410km", zostanie zawarta po 2 września 2013r.

Przebudowa ciągu pieszo - rowerowego na ulicy Moryńskiej w Mieszkowicach na odcinku 0+230km do 0+410km

Zarząd Powiatu w Gryfinie
ogłasza przetarg nieograniczony na:

"Przebudowa ciągu pieszo - rowerowego na ulicy Moryńskiej w Mieszkowicach na odcinku 0+230km do 0+410km".

  1. Zamawiający:
    Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gryfino.powiat.pl

    Przedmiot zamówienia:
    Roboty budowlane - CPV: 45.23.32.22-1
    • przedmiotem zamówienia jest przebudowa ciągu pieszo - rowerowego na odcinku o długości 180mb, którego zakres obejmuje następujące roboty:
    1. Ułożenie kostki betonowej brukowej (bezfazowej) typu "Polbruk" (w kolorze szarym, cegiełka) gr.8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm i warstwie odsączającej z piasku średnioziarnistego gr. 10cm;
    2. Ułożenie zjazdów z kostki betonowej brukowej typu "Polbruk" (w kolorze czerwonym) gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 15cm i gruncie stabilizowanym cementem RM(2,5÷5,0 Mpa) gr. 15cm;
    3. Ułożenie krawężników betonowych 15x30 na podbudowie betonowej B-15 z oporem, dla części zlokalizowanej bezpośrednio przy krawężniku od strony istniejącej jezdni bitumicznej;
    4. Ułożenie krawężników betonowych 15x30 na "płask" na ławie betowej B-10 (2 zjazdy);
    5. Ułożenie obrzeży betonowych 8x30 na ławie cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin dla ciągu pieszo-rowerowego odsuniętego od krawędzi jezdni poprzez zachowanie pasa zieleni - ograniczony obustronnie obrzeżem betonowym;
    6. Ręczne plantowanie i humusowanie skarp z obsianiem trawą;
    7. Regulacja pionowa studzienek i zaworów istniejącej infrastruktury technicznej;
    8. Roboty ziemne, przygotowawcze i transportowe związane z ułożeniem ciągu pieszo-jezdnego.
    Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w Dokumentacji Technicznej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, będącej załącznikiem do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
    UWAGA! W zakres robót nie wchodzi oznakowanie pionowe i poziome, które znajduje się w opisie dokumentacji technicznej. Oznakowanie będzie przedmiotem odrębnego zamówienia po zrealizowaniu całego ciągu pieszo-jezdnego.

    Użyte materiały muszą posiadać atesty Techniczne ITB lub Certyfikaty zgodności z Aprobatą Techniczną oraz Atest Higieniczny PZH oraz przed wbudowaniem uzyskać zgodę na wbudowanie od Zamawiającego.
    Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz.U.2001 nr 62 poz.628 z późn.zm). Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami, jako warunek dokonania odbioru realizowanego zamówienia.
  4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  6. Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 30 września 2013 r. 2. W czasie trwania umowy nie przewiduje się możliwości zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty.
  7. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni licząc od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  8. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
  9. Warunki udziału:
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
    1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
    2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
      1. analiza dokumentów potwierdzających wykonanie robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia i które zostały wykonane w terminie umownym bez usterek:
        • roboty polegające na budowie lub przebudowie chodników, placów lub parkingów na drogach publicznych - co najmniej 2 roboty, każda na co najmniej na 100.000 zł brutto wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanych w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowa ukończone.
    3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
      1. analiza dokumentów potwierdzających dysponowanie osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi (kierownik budowy - branża ogólnobudowlana lub drogowa)
    4. sytuacji ekonomicznej i finansowej - na podstawie złożonego oświadczenia o sytuacji finansowej pozwalającej na realizację zadania.
    Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.
  10. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ
    2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ).
    3. Oświadczenie o grupie kapitałowej - listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ).
    4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    7. Wykazu robót budowlanych (zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowa ukończone.

      Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udowodnił wykonanie robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia i które zostały wykonane w terminie umownym bez usterek:
      • roboty polegające na budowie lub przebudowie chodników, placów lub parkingów na drogach publicznych - co najmniej 2 roboty, każda na co najmniej 100.000 zł brutto.
    8. Wykazu osób (zgodnie z zał. Nr 6 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
    9. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
  11. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
    Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:
    1. Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:
      1. nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
      2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo tez uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące - przed upływem terminu składania ofert.
    2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
  12. Wykonawca wniesie wadium w wysokości: Oferent wniesie wadium w wysokości 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych), w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą tj.:
    • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,
    • gwarancjach ubezpieczeniowych ,
    • gwarancjach bankowych,
    • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 245, ze zm.). Termin wniesienia wadium do dnia 19 lipca 2013 r. do godziny 10,00.
  13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
  14. Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
  15. Zmiana umowy:
    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
    Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy):
    • obniżenie podanej w umowie ceny (np. roboty zaniechane, zmiana limitu finansowego w danym roku budżetowym),
    • wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy, w tym w szczególności wynikających z błędów projektowych,
    • wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie będzie wynikało z przestojów w wykonywaniu zamówienia zawinionych przez Zamawiającego lub wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności,
    • wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie z powodu wystąpienia zamiennych robot, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę bądź wystąpienia trudności organizacyjnych,
    • wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie z powodu warunków atmosferycznych,
  16. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
  17. Informację w sprawie przetargu można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Gryfinie, Wydział Zarządzania Drogami - tel. 91 40 45 000 wewn. 218; fax. wewn. 247 .
  18. Zabezpieczoną ofertę wraz z wypełnionym przedmiarem robót (zał.nr 7) należy złożyć w terminie do dnia 19 lipca 2013 r. do godz. 10,00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
  19. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 lipca 2013r. o godz. 10,15 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
  20. 2Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 % - oferta z najniższą ceną.
  21. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 04.07.2013r. pod pozycją Nr 260916 - 2013.

data opublikowania: 2013-07-04 16:00:26
data ostatniej aktualizacji: 2013-08-27 14:27:24

Strona odwiedzona 934 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.