Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Ubezpieczenie majątku trwałego oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu Gryfińskiego

Ubezpieczenie majątku trwałego oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu Gryfińskiego

Przetarg nieograniczony na: Ubezpieczenie majątku trwałego oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu Gryfińskiego.

  1. Zamawiający: Powiat Gryfiński ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
  2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie składników majątku trwałego oraz odpowiedzialność cywilna Powiatu Gryfińskiego. Szczegółowy zakres ubezpieczenia oraz wartość poszczególnych składników majątku jak i limity odpowiedzialności Ubezpieczyciela określone są w części C SIWZ do niniejszego postępowania.
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
  4. Wymagany termin realizacji zamówienia: 12 m-cy tj. w okresie objÄ™tym umowÄ… generalnÄ… w okresie od 01.08.2005 – 31.07.2006 r. w tym:
    1. ubezpieczenie majÄ…tkowe: 01.08.2005 – 31.07.2006 r.
    2. ubezpieczenie komunikacyjne: 12 miesięcy od dnia zawarcia ubezpieczenia w okresie obowiązywania umowy generalnej.
    (terminy dla poszczególnych rodzajów ubezpieczeń podane są w części C SIWZ)
  5. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  6. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-101 Gryfino, pok. 205 lub pocztą , po przesłaniu wniosku o jej przekazanie.
  7. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający przesłanki art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tejże ustawy oraz spełniający wymogi określone w SIWZ, a w szczególności:
    1. prowadzą działalność ubezpieczeniową zgodnie z ustawą o działalności ubezpieczeniowej z dnia 22 maja 200 (Dz. U. Nr 124, poz. 1151)
    2. na dzień składania ofert Wykonawca nie może być: w trakcie realizacji planu przywrócenia prawidłowych stosunków finansowych (plan finansowy) lub krótkoterminowego planu wypłacalności lub mieć ustanowionego zarządu komisarycznego (w rozumieniu ustawy o działalności ubezpieczeniowej)
    3. posiada jednostkę terenową na terenie województwa zachodniopomorskiego zapewniającą prawidłową realizację zamówienia
  8. ZamawiajÄ…cy nie wymaga wadium.
  9. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest pracownik Wydziału Organizacji i Spraw Obywatelskich Starostwa Powiatowego w Gryfinie tel. 40 45 000 wew. 232
  10. Oferty należy składać w budynku Zamawiającego przy ul. Szczecińskiej 21, Kancelaria Materiałów Zastrzeżonych w Gryfinie pok. nr 1 w terminie do dnia 22.07.2005 r. godz. 12.00.
  11. Otwarcie ofert nastÄ…pi dnia 22.07.2005 r. o godz. 14.00 w sali obrad w siedzibie ZamawiajÄ…cego.
  12. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
    1. cena oferty – 60 %
    2. wysokość funduszu prewencyjnego – 20 %
    3. oferta w zakresie dodatkowym – 20 %

data opublikowania: 2005-07-08 14:37:25
data ostatniej aktualizacji: 2005-07-08 14:37:25

Strona odwiedzona 795 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zg³oœ zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.