Dostarczanie leków i materiałów medycznych dla DPS Nowe Czarnowo
Rozstrzygnięcie:
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Dostarczanie leków i materiałów medycznych dla DPS Nowe Czarnowo" z podziałem na dwie części
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
w części I postępowania - dostawa leków i suplementów diety - Zamawiający wybiera ofertę nr 4 Wykonawcy: Apteka VERBASCUM Sp. z o.o. ul. 11 Listopada 16 F, 74-101 Gryfino - z oferowaną ceną w wysokości 62 469,25 zł brutto
w części II postępowania - dostawa materiałów medycznych - Zamawiający wybiera ofertę nr 1 Wykonawcy: SYMED S.C. ul. Kosynierów 7, 35-242 Rzeszów - z oferowaną ceną w wysokości 13 725,55 zł brutto
Kryterium oceny i uzasadnienie: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%. Ww. wykonawca spełnił wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskał najwyższą liczbę punktów.
Wykonawcy , którzy złożyli oferty:
Na część I zamówienia:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena w zł brutto
Punktacja
4.
Apteka VERBASCUM Sp. z o.o. ul. 11 Listopada 16 F, 74-101 Gryfino
62 469,25
100,00
Na II część zamówienia:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena w zł brutto
Punktacja
1.
SYMED S.C. ul. Kosynierów 7, 35-242 Rzeszów
13 725,55
100,00
2.
REXOMED 70-780 Szczecin, ul. Mączna 31
15 678,26
87,55
3.
TZMO Dystrybucja Szczecin Sp. z o.o. ul. Rapackiego 2, 71-467 Szczecin
18 068,03
75,97
Dostarczanie leków i materiałów medycznych dla DPS Nowe Czarnowo
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA:
Dostarczanie leków i materiałów medycznych dla DPS Nowe Czarnowo
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
NAZWA I ADRES: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ, 74-105 NOWE CZARNOWO 66 Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczanie leków i materiałów medycznych dla DPS Nowe Czarnowo.
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa leków, suplementów diety oraz materiałów medycznych do Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie z podziałem na części: I część - dostawa leków i suplementów diety wymienionych w załączniku Nr 5 do SIWZ II część - dostawa materiałów medycznych wymienionych w załączniku Nr 6 do SIWZ Dopuszcza się składanie ofert równoważnych. Za ofertę równoważną Zamawiający będzie uważał preparat leczniczy (synonim) posiadający identyczną dawkę substancji czynnej, postać farmaceutyczną, pojemność, drogę i sposób podawania oraz wskazania do stosowania, jak lek określony przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania preparatu równoważnego należy wpisać nazwę oferowanego preparatu w załączniku do Formularza ofertowego, stanowiącym Załącznik 5 i 6 do SIWZ, . Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych wielkości opakowań niż opisane w tabeli, wówczas należy tak przeliczyć ilość oferowanych opakowań, aby w efekcie możliwa była realizacja całości zamówienia. W razie konieczności należy zaokrąglić ilość zaproponowanych opakowań w górę. Okres ważności leku (przydatności do użycia) musi wynosić minimum 12 miesięcy licząc od daty dostawy do Zamawiającego, chyba że Zamawiający wyrazi zgodę na krótszy okres ważności. Wykonawca zapewnia oznakowanie leków zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 20.02.2009 r. w sprawie wymagań dotyczących oznakowania produktu leczniczego oraz treści ulotek (Dz.U.Nr 39 poz. 321). Lokalizacja wykonywania zamówienia: Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie, 74-105 Nowe Czarnowo 66, gm. Gryfino. Realizacja zamówienia: Za realizację umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania odpowiedzialna jest ze strony Zamawiającego - Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie.
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6,
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Analiza dokumentów potwierdzających posiadanie zezwolenia wojewódzkiego inspektora farmaceutycznego na prowadzenie apteki (koncesję) w zakresie sprzedaży leków gotowych i przygotowywania leków recepturowych - dla I części zamówienia.
Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Analiza dokumentów potwierdzających wykonanie co najmniej 1 dostawy wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie stanowiącej przedmiot zamówienia dla części I dostawa leków refundowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia dla części II dostawa materiałów medycznych refundowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia
Potencjał techniczny
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
koncesję, zezwolenie lub licencję
wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5) Wykonawca składa wraz z ofertą, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena.
CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy):
z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
inne niż wskazane w ust. a-b okoliczności, jeżeli w stosunku do zawartej umowy będą korzystne dla zamawiającego, np. zastosowanie innych sposobów wykonania zamówienia bez zmiany wysokości wynagrodzenia,
aktualizacja rozwiązań z uwagi na zmiany obowiązujących przepisów odnoszących się do tego zamówienia,
zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron,
zmiana stawki podatku VAT.
Postanowienia ust. 1 nie będą stanowiły dla żadnej ze stron zawartej umowy zobowiązania do zawarcia aneksu (obie strony muszą zgodzić się na zawarcie aneksu).
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, 74-105 Nowe Czarnowo 66 pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
Termin składania ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 07.01.2014 r. do godz. 11.00 w budynku Domu Pomocy Społecznej, pok. nr 2
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 12.12.2013r.
data opublikowania: 2013-12-13 11:26:20 data ostatniej aktualizacji: 2014-01-21 13:09:22
Strona odwiedzona 1284 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Elżbieta Antkowicz
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga