Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: Wycinka krzaków w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych powiatu gryfińskiego
Rozstrzygnięcie:
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
ZAMAWIAJĄCY: Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Wycinka krzaków w pasie drogowym sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 3 zadania: zadanie I - gminy: Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa, zadanie II - gminy: Banie, Chojna i Trzcińsko Zdrój; Zadanie III - gminy: Cedynia, Mieszkowice i Moryń"
DANE O OFERTACH: liczba złożonych ofert: - 6
liczba odrzuconych ofert - 0
Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz.907 ze zmianami) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 13.02.2014r. zatwierdził przetarg i wyłonił Wykonawców na poszczególne zadania:
Nr I - gmina Stare Czarnowo, Gryfino, Banie i Widuchowa, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 1 Firma Usługowo - Handlowa "SPECJALISTA" ul.Dąbrowskiego 6, 76-100 Sławno, za kwotę brutto 20.814,62 zł(słownie: dwadzieścia tysięcy osiemset czternaście 62/100 zł).
Nr II - gminy Chojna i Trzcińsko Zdrój, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 1 - Firma Usługowo - Handlowa "SPECJALISTA" ul.Dąbrowskiego 6, 76-100 Sławno, za kwotę brutto, za kwotę brutto 10.903,68zł. (słownie: dziesięć tysięcy dziewięćset trzy 68/100 zł).
Nr III - gminy: Cedynia, Mieszkowice i Moryń, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 1 - Firma Usługowo - Handlowa "SPECJALISTA" ul.Dąbrowskiego 6, 76-100 Sławno, za kwotę brutto, 6.130,94 zł(słownie: sześć tysięcy sto trzydzieści 94/100 zł)
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%. Ww. Wykonawcy spełnili wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskali najwyższą ilość punktów.
Zestawienie oceny ofert przedstawia tabela poniżej:
Lp.
Nazwa oferenta
Nr oferty
Cena oferty w zł a) zadanie I; b) zadanie II; c) zadanie III.
Liczba punktów
1
Firma Usługowo - Handlowa "SPECJALISTA" ul.Dąbrowskiego 6, 76-100 Sławno
1
a) 20.814,62
a) 100
b) 10.903,68
b) 100
c) 6.130,94
c) 100
2
FC INDUSTRY Filip Czapliński - Greczyło ul.Partyzantów 14/13, 33-300 Nowy Sącz
2
a) 26.018,00
a) 80
b) 15.144,00
b) 72
c) -
c) -
3
Zakład Usługowy "PAJMA" Łukasz Pajdzik, ul.Kazimierza Wielkiego 79/13, 66-400 Gorzów Wlkp.
3
a) -
a) -
b) -
b) -
c) 9.196,42
c) 67
4
"BOCZULAK" Zakład Usługowy B.Boczulak Nielep 47/6, 78-331 Rąbino
4
a) 33.303,40
a) 62,5
b) -
b) -
c) -
c) -
5
FWHU WYSZOMIRSKI Ul.Spokojna 8, 74-300 Myślibórz
5
a) 28.620,11
a) 72,7
b) 20.444,40
b) 53
c) 9.962,78
c) 61,5
6
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. Ul.Szczecińska 5; 74-100 Gryfino
6
a) 51.516,19
a) 40
b) -
b) -
c) -
c) -
*czcionką wytłuszczoną zaznaczono oferty najkorzystniejsze na poszczególne zadania.
Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.
Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcą realizacji usług wycinki krzaków w pasie drogowym sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego zostanie zawarta po 18 luty 2014r.
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: Wycinka krzaków w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych powiatu gryfińskiego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka krzaków w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego.
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z wycinką krzaków w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 3 zadania: zadanie I - gminy: Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa - pow. 48.182 m2; zadanie II - gminy: Banie, Chojna i Trzcińsko Zdrój - pow. 25.240 m2; zadanie III - gminy: Cedynia, Mieszkowice i Moryń - pow. 14.192 m2.
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77312100-1 Usługi w zakresie wycinki krzaków
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak - na każde zadanie odrębnie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 15.04.2014 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), na każde zadanie odrębnie, w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą tj. w:
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
gwarancjach bankowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Termin wniesienia wadium do dnia 10 lutego 2014r. do godziny 10,30.
ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Analiza dokumentów potwierdzających wykonanie min. 2 usługi o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia w okresie trzech lat od dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie.
Potencjał techniczny
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych i również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada: Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
poświadczenie podmiotu na rzecz którego były świadczone usługi tożsame lub podobne przedmiotu zamówienia potwierdzającego, że świadczone usługi zostały wykonane należycie oraz terminowo.
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5). Wykonawca składa wraz z ofertą, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
KRYTERIA OCENY OFERT: cena - 100%.
CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy):
z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
inne niż wskazane w ust. a-f okoliczności, jeżeli w stosunku do zawartej umowy będą korzystne dla zamawiającego, np. zastosowanie innych sposobów wykonania zamówienia bez zmiany wysokości wynagrodzenia,
aktualizacja rozwiązań z uwagi na zmiany obowiązujących przepisów odnoszących się do tego zamówienia,
zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron,
zmiana stawki podatku VAT.
Postanowienia ust. 1 nie będą stanowiły dla żadnej ze stron zawartej umowy zobowiązania do zawarcia aneksu (obie strony muszą zgodzić się na zawarcie aneksu).
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:bip.gryfino.powiat.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 103, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
Termin składania ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 10 lutego 2014r. do godz. 10.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 34790-2014 oraz na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 30.01.2014 r.
data opublikowania: 2014-01-30 15:08:16 data ostatniej aktualizacji: 2014-02-13 14:07:29
Strona odwiedzona 1487 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki