Ogłoszenia
Archiwum - przetargi inne
Koszenie traw w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych, na terenie powiatu gryfińskiego w latach 2014-2016 z podziałem na 3 zadania
ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Koszenie traw w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 3 zadania: zadanie I - gminy: Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa; zadanie II - gminy: Banie, Chojna i Trzcińsko Zdrój, zadanie III - gminy: Cedynia, Mieszkowice i Moryń w latach 2014-2016".
DANE O OFERTACH:
W wymaganym terminie wpłynęło - 10 ofert.
Liczba odrzuconych ofert: - 0
Łączna kwota przeznaczona (planowana) na realizację zadania brutto - 401.311,59zł;
rok 2014 - 111.475,44 zł; rok 2015 - 133.770,53 zł; rok 2016 - 156.065,62 zł;
Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U.z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 03.04.2014r. zatwierdził przetarg i wyłonił Wykonawców na poszczególne zadania:
- Nr I - gminy: Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 7, P.P.U.H. "WIR" Ilona Jóźwiak - ul.Niedziałkowskiego 20, 73-200 Choszczno, za kwotę brutto 79.849,47 zł (słownie: siedemdziesiąt dziewięć tysięcy osiemset czterdzieści dziewięć 47/100 zł;
- Nr II - gminy: Banie, Chojna i Trzcińsko Zdrój, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 6, TRANS-REM Łukasz Kamiński - ul.Wojska Polskiego 34A, 73-115 Dolice, za kwotę brutto 81.876,04 zł. (słownie: osiemdziesiąt jeden tysięcy osiemset siedemdziesiąt sześć 04/100 zł.);
- Nr III - gminy: Mieszkowice, Moryń i Cedynia, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 9, P.P.U.H. "WIR" Ilona Jóźwiak - ul.Niedziałkowskiego 20, 73-200 Choszczno, za kwotę brutto 78.521,40 zł. (słownie: siedemdziesiąt osiem tysięcy pięćset dwadzieścia jeden 40/100 zł.)
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%. Zestawienie złożonych ofert przedstawia tabela poniżej:
Numer oferty | Nazwa oferenta | Zadanie I w złotych | Zadanie II w złotych | Zadanie III w złotych |
1 | Zakład Usługowy "PAJMA" Łukasz Pajdzik, ul.Kazimierza Wielkiego 79/13, 66-400 Gorzów Wlkp | - | 137.094,78 | 127.332,00 |
2 | PAWKARD Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa Kluszczyński Paweł Sąpolnica 17, 72-200 Nowogard | 111.789,27 | - | - |
3 | PAWKARD Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa Kluszczyński Paweł Sąpolnica 17, 72-200 Nowogard | - | 112.722,36 | - |
4 | PAWKARD Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa Kluszczyński Paweł Sąpolnica 17, 72-200 Nowogard | - | - | 106.110,00 |
5 | FWHU WYSZOMIRSKI ul.Spokojna 3; 74-300 Myślibórz | - | 114.245,64 | 111.061,80 |
6 | TRANS-REM Łukasz Kamiński, ul.Wojska Polskiego 34A, 73-115 Dolice | - | 81.876,04 | - |
7 | P.P.U.H. WIR ul.Niedziałkowskiego 20, 73-200 Choszczno | 79.849,47 | - | - |
8 | P.P.U.H. WIR ul.Niedziałkowskiego 20, 73-200 Choszczno | - | 82.256,85 | - |
9 | P.P.U.H. WIR ul.Niedziałkowskiego 20, 73-200 Choszczno | - | - | 78.521,40 |
10 | TRANS-MASZ Przedsiębiorstwo Transportu i Maszyn Drogowych Sp.A. ul.Na Grobli 4, 73-110 Stargard Szczeciński | 365.026,17 | - | - |
*czcionką wytłuszczoną zaznaczono oferty najkorzystniejsze na poszczególne zadania.
Łączna kwota wydatków w latach 2014 - 2016 na koszenie pasów drogowych wyniesie brutto - 240.246,91zł w tym:
rok 2014 - 77.543,51 zł; rok 2015 - 79.980,75 zł; rok 2016 - 82.722,65 zł;
Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.
Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcami koszenia traw w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 3 zadania w latach 2014-2016, zostanie zawarta po 8 kwietnia 2014r.
Koszenie traw w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych, na terenie powiatu gryfińskiego w latach 2014-2016 z podziałem na 3 zadania
ZARZĄD POWIATU W GRYFINIE
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
"Koszenie traw w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych, na terenie powiatu gryfińskiego w latach 2014-2016 z podziałem na 3 zadania: zadanie I - gminy: Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa, zadanie II - gminy: Banie, Chojna i Trzcińsko-Zdrój, zadanie III - gminy: Cedynia, Moryń i Mieszkowice"
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
- NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
- RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Koszeniem traw w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego w latach 2014-2016 z podziałem na 3 zadania.
- Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi związane z mechanicznym koszeniem poboczy dróg wraz z ręcznym obkaszaniem drzew i urządzeń drogowych, na sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego w latach 2014-2016, z podziałem na 3 zadania, przy czym jednokrotne obustronne koszenie poboczy obejmuje powierzchnię: zadanie I - gminy: Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa - 352.070m2; zadanie II - gminy: Banie, Chojna i Trzcińsko-Zdrój - 352.610m2; zadanie III - gminy: Cedynia, Moryń i Mieszkowice - 327.500m2.
- Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV - 77.31.00.00-6
- Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak - na każde zadanie odrębnie.
- Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
- CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 15 października 2016r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
- WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), na każde zadanie odrębnie, w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą tj. w:
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- gwarancjach bankowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
Termin wniesienia wadium do dnia 21 marca 2014r. do godziny 10.30.
- ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
analiza dokumentów dotyczących wykonania usług stanowiących przedmiot zamówienia tj. usług związanych z utrzymaniem terenów zielonych, wykaszaniem poboczy na drogach publicznych -co najmniej trzy umowy o wartości nie mniej niż 50.000 zł brutto każda wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
- Potencjał techniczny
analiza dokumentów potwierdzających dysponowanie potencjałem technicznym:
- 2 zestawy robocze (ciągnik i kosiarka bijakowa)
- 2 podkaszarki spalinowe
na każde zadanie odrębnie.
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
- Sytuacja ekonomiczna i finansowa
analiza dokumentów potwierdzających posiadanie opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.
- INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych i również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:
Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
- INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
- Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
- INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5).
Wykonawca składa wraz z ofertą, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
- TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
- KRYTERIA OCENY OFERT: cena - 100%.
- CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
- ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
- Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy):
- z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
- z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
- inne niż wskazane w ust. a-f okoliczności, jeżeli w stosunku do zawartej umowy będą korzystne dla zamawiającego, np. zastosowanie innych sposobów wykonania zamówienia bez zmiany wysokości wynagrodzenia,
- aktualizacja rozwiązań z uwagi na zmiany obowiązujących przepisów odnoszących się do tego zamówienia,
- zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron,
- zmiana stawki podatku VAT.
- Postanowienia ust. 1 nie będą stanowiły dla żadnej ze stron zawartej umowy zobowiązania do zawarcia aneksu (obie strony muszą zgodzić się na zawarcie aneksu).
- INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 103, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
- Termin składania ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 21 marca 2014r. do godz. 10.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
- Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
- Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
- Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 75464 - 2014 oraz na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 6 marca 2014 r.
data opublikowania: 2014-03-06 15:31:53
data ostatniej aktualizacji: 2014-04-03 14:44:02
Strona odwiedzona 1941 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Arkadiusz Durma
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga