Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Sporządzanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców DPS w Nowym Czarnowie

Rozstrzygnięcie:

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Sporządzanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie"

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:

  1. Zamawiający wybiera ofertę oznaczoną nr 1: IMPEL CATERING "COMPANY" SP. Z O. O. SP. K. ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław Oferowana w niej cena wynosiła 8,59 zł brutto za jedno całodzienne wyżywienie, w tym 7,30 zł brutto cena wsadu do kotła.
  2. Kryterium oceny i uzasadnienie: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 70%, "cena wsadu do kotła" - 20 %, "ocena jadłospisów"- 10% Ww. wykonawca spełnił wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskał najwyższą liczbę punktów.
  3. Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Numer ofertyFirma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcyKryteria oceny ofertPunktacja
Cena za jedno całodzienne wyżywienieCena wsadu do kotłaOcena jadłospisów
70%20%10%
1.IMPEL CATERING
"COMPANY" SP. Z O. O. SP.
K. ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław
8,59 zł
= 69,27 pkt
7,30 zł
=20,00 pkt
90
= 10,00 pkt
99,27 pkt
2.ESPANA S.C. T. Prajs, A. Andrejczyk
ul. Grunwaldzka 35
74- 120 Widuchowa
8,50 zł
= 70,00 pkt
7,00 zł
= 19,18 pkt
72
= 8,00 pkt
97,18 pkt

Sporządzanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców DPS w Nowym Czarnowie

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA:

SPORZĄDZANIE I DOSTARCZANIE CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA DLA MIESZKAŃCÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWYM CZARNOWIE

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

  1. NAZWA I ADRES: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ, 74-105 NOWE CZARNOWO 66
    Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
  2. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
      Sporządzanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
    2. Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego.
    3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
      Przedmiotem zamówienia jest:
      Społecznej Sporządzanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla 120 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie, gmina Gryfino,
      Sporządzanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia w razie potrzeby dla 10 dodatkowych mieszkańców przyjętych z interwencji.
      Sporządzanie posiłków zgodnie z zalecanymi przez Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie normami oraz składnikami pokarmowymi i produktami spożywczymi dla pensjonariuszy w zakładach służby zdrowia,
      Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi ,
      Właściwe normy racji pokarmowych w całodziennym wyżywieniu dla niżej wymienionych grup wiekowych zalecane przez Instytutu Żywności i Żywienia. Normy racji pokarmowych są zamieszczone m.in. w publikacji Jarosz Mirosław, Bułhak Jachymczyk Barbara "Normy Żywienia Człowieka" , wyd. PZWL
      Grupy wiekowe mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie (wg stanu na dzień 22.07.2014):
    4. Grupa wiekowaIlość osób w danej grupie wiekowejW tym ilość diet i ich rodzaj
      od 4 - 6 lat11 norma
      od 7 - 9 lat21 osoba ? dieta lekkostrawna,
      1 osoba ? refleksowa lekkostrawna
      od 10 - 12 lat21 osoba - dieta bezglutenowa,
      1 osoba ? norma
      od 13 - 15 lat32 osoby ? norma,
      1 osoba ? wysokokaloryczna lekkostrawna
      od 16 - 20 lat1411 osób- norma (jedna osoba przyjęta z interwencji)
      1osoba ? norma: śniadanie bezmleczne, obiad norma, kolacja bezmleczna,
      1 osoba ? lekkostrawna: śniadanie mleczne, obiad lekkostrawny, kolacja norma,
      1 osoba ? norma sonda,
      powyżej 20 lat9769 osób - norma, w tym 4 miksowane;
      9 osób - wątrobowa;
      3osoby - żołądkowa;
      2 osoby - niskokaloryczna;
      2 osoby - cukrzycowa "B";
      2 osoby - lekkostrawna;
      2 osoby - bogato resztkowa;
      1 osoba - trzustkowa;
      1 osoba - wysokokaloryczna;
      1 osoba - fenyloketonuria;
      3 osoby ? wysokobiałkowa;
      1 osoba ? bogatoresztkowa bogato błonnikowa;
      1 osoba ? lekkostrawna: śniadanie mleczne, obiad wielowarzywny, kolacja mleczna.
      Pozostałe22 osoby- żywienie przemysłowe
      Sporządzanie i wydawanie posiłków z zachowaniem wymogów sanitarno-epidemiologicznych w zakresie personelu i warunków produkcji oraz odpowiedzialności za ich przestrzeganie, - podstawa prawna - Rozporządzenie 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z 29.04.2004 w sprawie higieny środków spożywczych wraz z przepisami wykonawczymi
      Przekazanie zamawiającemu posiłków w uzgodnionym terminie zgodnie z wymaganiami jakościowymi i wartościowymi wg zaleceń Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie.
      Dla każdego Domu Rodzinnego należy zapewnić dodatkowo pieczywo z dodatkiem do smarowania oraz napoje zgodnie z §6 pkt. 1 ppk.6 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 23 sierpnia 2012 w sprawie domów pomocy społecznej (Dz. U. nr 162 poz. 964), należy je wpisywać do jadłospisu przy każdym dniu z dopiskiem ?Dodatek.
      Wymagane jest dostarczenie jadłospisów (norma+ diety) do zatwierdzenia. Jadłospis (dla normy) oceniony poniżej 30 pkt w/g skali Starzyńskiej (np. Roszkowski W. Red: Wybrane działy z nauki o żywieniu człowieka. Zbiór ćwiczeń, wyd. SGGW Warszawa 1992) nie będzie zatwierdzony (druk ? załącznik nr 8 do SIWZ). Nie dostarczenie jadłospisów powoduje naliczenie kar umownych za nienależyte wykonanie usługi.

      Podstawa wykonania przedmiotu zamówienia:
      Posiłki sporządzane będą na podstawie zapotrzebowania żywnościowego "relewów" które Wykonawca odbierać będzie w siedzibie Zamawiającego co najmniej z dwudniowym wyprzedzeniem. Za kaloryczność i właściwe zróżnicowanie posiłków odpowiada dietetyk Wykonawcy zgodnie z indywidualnym zapotrzebowaniem mieszkańców.
      Przewidywana ilość całodobowych posiłków dziennie wynosi 121,
      Na całodzienne wyżywienie składają się 4 posiłki dostarczone przez wykonawcę do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie w godzinach:
      • śniadanie od 7.45 do 8.00
      • obiad od 12.30 do 13.00
      • podwieczorek i kolacja od 16.00 do 17.00
      (Zamawiający może zmienić godziny dostarczania posiłków możliwe jest ustalenie dostarczania posiłków 2 razy dziennie po uzgodnieniu z Zamawiającym;)
      Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie podział posiłków na 7 Domów Rodzinnych do naczyń i opakowań Wykonawcy,
      Posiłki wykonywane będą pod nadzorem dietetyka Wykonawcy.
      Wykonawca będzie dostarczał posiłki własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego, ze spełnieniem właściwych wymogów sanitarnych potwierdzonych decyzją Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w zakresie środka transportu, a w zakresie termosów i pojemników - atestami.
      Wykonawca odpowiada za higienę naczyń i opakowań, w których będą przechowywane i przewożone posiłki.

      Lokalizacja wykonywania zamówienia:
      Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie, 74-105 Nowe Czarnowo 66, gm. Gryfino.

      Realizacja zamówienia:
      Za realizację umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania odpowiedzialna jest ze strony Zamawiającego - Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie.
    5. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
      Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Zamówienie uzupełniające może polegać na sporządzaniu dodatkowo do 10 posiłków całodziennego wyżywienia. Zamówienie uzupełniające będzie zawarte w drodze nowej umowy na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6, 55520000-1
    7. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    8. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
  2. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
    12 miesięcy od daty zawarcia umowy

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

  1. WADIUM
    Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  2. ZALICZKI
    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
  3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
      Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
      Analiza dokumentów potwierdzających posiadanie zgody (w formie decyzji, pozwolenia) na podjęcie działalności kuchni udzieloną przez właściwego Inspektora Sanitarnego.
    2. Wiedza i doświadczenie
      Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
      Analiza dokumentów potwierdzających wykonanie minimum 2 usług o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za usługi podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła co najmniej 120.000 zł każda oraz dotyczyły sukcesywnego sporządzania i dostarczania posiłków.
    3. Potencjał techniczny
    4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
      Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
      Analiza dokumentów potwierdzających:
      • dysponowanie osobą z dyplomem (lub innym dokumentem) dietetyka,
      • dysponowanie środkiem transportu oraz termosami i pojemnikami spełniającymi właściwe wymogi sanitarne
    5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
      Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
      Analiza dokumentów potwierdzających posiadanie opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 400 000 zł.
  4. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
      • koncesje, zezwolenie lub licencję
      • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
      • wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
      • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
    2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
      • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ? wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
      • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ? wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    3. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:
      Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:
      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
      • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
      • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
  5. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
  6. INNE DOKUMENTY
    Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5).
    Wykonawca składa wraz z ofertą, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
    Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

  1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
  2. KRYTERIA OCENY OFERT: 70% -cena, 20%- cena wsadu do kotła, 10% -ocena 3 proponowanych jadłospisów siedmiodniowych /norma/ dla dzieci, dorosłych kobiet, dorosłych mężczyzn, wg skali Starzyńskiej, ocena nie obejmuje punktacją dodatku, o którym mowa w §6 pkt. 1 ppk.6 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 23 sierpnia 2012 w sprawie domów pomocy społecznej (Dz. U. nr 162 poz. 964),
  3. CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
  4. ZMIANA UMOWY
    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
    1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy):
      1. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
      2. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
      3. inne niż wskazane w ust. a-b okoliczności, jeżeli w stosunku do zawartej umowy będą korzystne dla zamawiającego, np. zastosowanie innych sposobów wykonania zamówienia bez zmiany wysokości wynagrodzenia,
      4. aktualizacja rozwiązań z uwagi na zmiany obowiązujących przepisów odnoszących się do tego zamówienia,
      5. zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron,
      6. zmiana stawki podatku VAT.
    2. Postanowienia ust. 1 nie będą stanowiły dla żadnej ze stron zawartej umowy zobowiązania do zawarcia aneksu (obie strony muszą zgodzić się na zawarcie aneksu).
  5. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
      Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, 74-105 Nowe Czarnowo 66 pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
    2. Termin składania ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 16.09.2014r. do godz. 10.00 w budynku Domu Pomocy Społecznej, pok. nr 2
    3. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    4. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
    5. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 29.08.2014 r.


data opublikowania: 2014-08-29 15:12:05
data ostatniej aktualizacji: 2014-10-03 13:30:34

Strona odwiedzona 1890 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Izabela Firląg
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.