Ogłoszenia
Archiwum - przetargi inne
Założenie inicjalnej bazy GESUT, założenie bazy BDOT500 oraz uzupełnienie bazy EGiB o obiekty budowlane trwale związane z budynkami na terenie Miasta i Gminy Gryfino
Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
- Zamawiający wybiera ofertę nr 2 Wykonawcy GEOMAR S.A. z siedzibą przy al. Piastów 30, 71-064 Szczecin z oferowaną ceną 207.190,04 zł brutto.
- Kryterium oceny i uzasadnienie: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%. Ww. wykonawca spełnił wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskał najwyższą liczbę punktów.
- Wykonawcy , którzy złożyli oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
|
Cena w zł brutto |
Punktacja |
1. |
GEOPARTNER Sp. z o.o.
ul. Rakoczego 31, 80-171 Gdańsk
|
242.925,00 |
85,29 |
2. |
GEOMAR S.A.
Al. Piastów 30, 71-064 Szczecin
|
207.190,04 |
100,00 |
Założenie inicjalnej bazy GESUT, założenie bazy BDOT500 oraz uzupełnienie bazy EGiB o obiekty budowlane trwale związane z budynkami na terenie Miasta i Gminy Gryfino
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA:
ZAŁOŻENIE INICJALNEJ BAZY GESUT, ZAŁOŻENIE BAZY BDOT500 ORAZ UZUPEŁNIENIE BAZY EGIB O OBIEKTY BUDOWLANE TRWALE ZWIĄZANE Z BUDYNKAMI NA TERENIE MIASTA I GMINY GRYFINO
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
- NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
- RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Założenie inicjalnej bazy GESUT, założenie bazy BDOT500 oraz uzupełnienie bazy EGiB o obiekty budowlane trwale związane z budynkami na terenie Miasta i Gminy Gryfino
- Rodzaj zamówienia: usługi
- Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Założenie inicjalnej bazy GESUT, założenie bazy BDOT500 oraz uzupełnienie bazy EGiB o obiekty budowlane trwale związane z budynkami na terenie Miasta i Gminy Gryfino w podziale na 2 etapy:
Etap I - pozyskanie współrzędnych określających przestrzenne położenie obiektów baz z materiałów PZGiK, bezpośrednich pomiarów lub przez digitalizację mapy analogowej i utworzenie baz roboczych, eksport baz roboczych do powiatowej bazy za pomocą plików GML lub .kcd .
Etap II - weryfikacja inicjalnej bazy GESUT z podmiotami władającymi poszczególnymi sieciami, analiza raportów z kontroli przeprowadzonej w trakcie ładowania baz i usunięcie błędów.
Prace objęte zamówieniem podlegają zgłoszeniu do PODGiK, materiały do wykonania pracy zostaną udostępnione nieodpłatnie.
Materiały dla Zamawiającego:
- pliki z rastrami map zasadniczych po kalibracji wraz z raportami,
- zaktualizowana na serwerze Zamawiającego obiektowa baza EGiB oraz utworzone bazy GESUT i BDOT500 dla Miasta i Gminy Gryfino.
Wykonawca pisemnie powiadomi Zamawiającego o zakończeniu prac oraz gotowości do odbioru i w terminie minimum 2 dni przed wyznaczonym terminem odbioru dostarczy komplet dokumentacji celem jej oceny pod względem zgodności z warunkami umowy.
Za zakończenie prac Etapu I Zamawiający uzna modyfikację bazy EGiB i utworzenie baz GESUT i BDOT500 dla Miasta i Gminy Gryfino na serwerze Zamawiającego, za zakończenie całości prac Zamawiający uzna zmodyfikowanie bazy inicjalnej GESUT w wyniku weryfikacji przeprowadzonej z podmiotami władającymi oraz analizę i ewentualne usunięcie błędów sygnalizowanych przez kontrolę topologiczną systemu EWID2007 (platforma bazy danych - Oracle).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ
Wykonawca udzieli dwuletniej gwarancji licząc od daty przyjęcia do PZGiK
- Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354100-5
- Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
- Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
- CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
do 29 maja 2015 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
- WADIUM
Informacja na temat wadium: 6.000 zł
- ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
- analiza dowodów dotyczących wykonania, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, zamówienia o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia na teren zurbanizowany o łącznej powierzchni opracowania minimum 800 ha, w tym przynajmniej 150 ha na obszarze miast - Zamawiający za prace o podobnym charakterze uzna założenie baz GESUT i BDOT500 lub sporządzenie obiektowej mapy cyfrowej o pełnej treści, pod warunkiem, że wyniki opracowania zostały przekazane do PODGiK w plikach GML lub .kcd.
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
- analiza dokumentów potwierdzających dysponowanie 2 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w art. 43 pkt 1 ustawy z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 193, poz.1287 z późn. zm.) w zakresie geodezji i kartografii.
- Sytuacja ekonomiczna i finansowa
- INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:
Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
- Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
- INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5).
Wykonawca składa wraz z ofertą, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów oraz dowód wniesienia wadium.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
- TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
- KRYTERIA OCENY OFERT: cena - 100%,
- CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
- ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
- Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy):
- obniżenie podanej w umowie ceny (np. prace zaniechane, zmiana limitu finansowego w danym roku budżetowym),
- wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy, w tym w szczególności wynikających z zmian przepisów prawnych,
- wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie będzie wynikało z przestojów w wykonywaniu zamówienia zawinionych przez Zamawiającego lub wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności,
- wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie z powodu wystąpienia zamiennych prac, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę bądź wystąpienia trudności organizacyjnych,
- zmiany polegającej na dopuszczeniu do wykonywania zamówienia podwykonawcy nie wymienionego w wykazie prac proponowanych do wykonania przez podwykonawców, po wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego i spełnieniu wymagań specyfikacji dotyczących wykonywania wskazanego zakresu robót przez podwykonawców,
- wprowadzenia rozliczeń częściowych,
- inne niż wskazane w ust. a-g okoliczności, jeżeli w stosunku do zawartej umowy będą korzystne dla zamawiającego, np. zastosowanie innych sposobów wykonania zamówienia bez zmiany wysokości wynagrodzenia,
- aktualizacja rozwiązań z uwagi na zmiany obowiązujących przepisów odnoszących się do tego zamówienia,
- zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron,
- zmiana stawki podatku VAT.
- Postanowienia ust. 1 nie będą stanowiły dla żadnej ze stron zawartej umowy zobowiązania do zawarcia aneksu (obie strony muszą zgodzić się na zawarcie aneksu)
- INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
- Termin składania ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 10 września 2014r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
- Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
- Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
- Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 2 września 2014 r.
data opublikowania: 2014-09-02 12:55:02
data ostatniej aktualizacji: 2014-09-19 13:33:46
Strona odwiedzona 1974 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga