Ogłoszenia
Archiwum - przetargi inne
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: Ubezpieczenie majątku, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeń komunikacyjnych powiatu gryfińskiego
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Ubezpieczenie majątku, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeń komunikacyjnych Powiatu Gryfińskiego"
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
- Zamawiający wybiera:
Na część I zamówienia: Oferta nr 1 Wykonawcy Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A. Przedstawicielstwo Korporacyjne w Szczecinie, 71-627 Szczecin, ul. 1 Maja 38/39 z oferowaną ceną za wykonywanie zamówienia w wysokości 41 280,00 zł brutto o łącznej punktacji 93,60 pkt.
Na część II zamówienia: Oferta nr 1 Wykonawcy Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A. Przedstawicielstwo Korporacyjne w Szczecinie, 71-627 Szczecin, ul. 1 Maja 38/39 z oferowaną ceną za wykonywanie zamówienia w wysokości 42 490,00 zł brutto o łącznej punktacji 100,00 pkt.
- Kryterium oceny i uzasadnienie: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium 80 % - cena, 20 % - warunki fakultatywne. Ww. wykonawca spełnił wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskał najwyższą liczbę punktów.
- Wykonawcy, którzy złożyli oferty :
Numer oferty | Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy | Cena | Warunki fakultatywne | Punktacja razem |
1. | Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A. Przedstawicielstwo Korporacyjne w Szczecinie, 71-627 Szczecin, ul. 1 Maja 38/39 | Część I 80,00 (41 280,00 zł) Część II 80,00 (42.490,00 zł) | Część I 13,60
Część II 20,00 | Część I 93,60
Część II 100,00 |
2. | Uniqa TU S.A. Przedstawicielstwo w Siedlcach Roman Garwacki, 08-110 Siedlce, ul. Sportowa 13 | Część I 32,07 (102 988,00 zł) Część II 67,37 (50.460,00 zł) | Część I 12,20
Część II 20,00 | Część I 44,27
Część II 87,37 |
3. | InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Viena Insurance Group Oddział w Szczecinie, 70-302 Szczecin, ul. Boh. Getta Warszawskiego 25 | Część I 51,93 (63.594,00 zł) Część II 63,73 (53.334,00 zł) | Część I 16,60
Część II 20,00 | Część I 68,53
Część II 83,73 |
4. | Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group Oddział w Szczecinie, 71-011 Szczecin, ul. Mieszka I 82-83 | Część I 37,60 (87.838,00 zł) Część II 66,43 (51.168,00 zł) | Część I (14,60)
Część II 20,00 | Część I 52,20
Część II 86,43 |
5. | Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Oddział Regionalny w Szczecinie Zespół Sprzedaży Korporacyjnej ul. Matejki 34, 70-952 Szczecin | Część I 28,58 (115.564,00 zł) Część II 73,85 (46.028,00 zł) | Część I 13,90
Część II 20,00 | Część I 42,48
Część II 93,85 |
6. | Towarzystwo Ubezpieczeń Inter Polska S.A., Oddział w Szczecinie 70-485 Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 3 | Część I 34,33 (96.200,00 zł) Część II - | Część I 14,30
Część II - | Część I 48,63
Część II - |
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: Ubezpieczenie majątku, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeń komunikacyjnych powiatu gryfińskiego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
- NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
- RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie majątku, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeń komunikacyjnych Powiatu Gryfińskiego
- Rodzaj zamówienia: usługi
- Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie majątku, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjne Powiatu Gryfińskiego w tym w podległych jednostkach organizacyjnych, z podziałem na dwie części:
Zadanie I: ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej
Zadanie II: ubezpieczenia komunikacyjne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zakres ubezpieczenia oraz wartość poszczególnych składników majątku jak i limity odpowiedzialności Wykonawcy określone są w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Odrębne dokumenty (polisy ubezpieczeniowe bądź certyfikaty) będą wystawiane indywidualnie dla poszczególnych jednostek organizacyjnych wraz z rozliczeniem składek (na wniosek Zamawiającego).
- Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy PZP do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego, w szczególności w następujących przypadkach:
- wzrostu wartości ubezpieczanego majątku,
- nowo nabywanego mienia,
- podwyższenia lub uzupełnienia skonsumowanych limitów sum ubezpieczenia/ gwarancyjnych,
- zmiany ryzyka ubezpieczeniowego.
W przypadku konieczności zawarcia umów uzupełniających dla konkretnych rodzajów ubezpieczeń sporządzone zostaną odpowiednie umowy określające szczegółowo przedmiot, zakres i termin udzielanej ochrony ubezpieczeniowej.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66515000-3, 66515000-3, 66519200-3, 66516400-4, 66516100-1, 66514110-0, 66514110-0, 66512100-3
- Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
- CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
24 miesiące od daty zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
- WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
- analiza dokumentów potwierdzających posiadanie aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej wydane przez organ nadzoru zgodnie z przepisami ustawy o działalności ubezpieczeniowej lub inny dokument potwierdzający prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia.
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
- posiadanie wiedzy i doświadczenia - oświadczenie Wykonawcy
- Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
- posiadanie potencjału technicznego - oświadczenie Wykonawcy
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
- posiadanie osób zdolnych do wykonania zamówienia - oświadczenie Wykonawcy
- Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
- posiadanie pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi min. 100%, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (t. jedn. Dz. U. 2013 poz. 950 z późniejszymi zmianami) oraz na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003 r. w sprawie sposobu wyliczenia wysokości marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeń (Dz. U. z 2003 r. Nr 211, poz. 2060 ze zm.) - na dzień 31.12.2013 roku - oświadczenie Wykonawcy.
- posiadanie kapitału własnego w wysokości min. 35.000.000 zł na dzień 31.12.2013 roku - oświadczenie Wykonawcy
- INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:
Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
- Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
- INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5).
Wykonawca składa wraz z ofertą, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów oraz celem potwierdzenia, iż oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty Ogólne Warunki Ubezpieczenia a także w przypadku korzystania przez Wykonawcę z osób trzecich przy wykonaniu zamówienia, Wykonawca składa pisemne zobowiązanie podmiotów (wyłącznie oryginał), na które Wykonawca się powołuje do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
- TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
- KRYTERIA OCENY OFERT:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty ostatecznej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
- cena oferty 80%
- klauzule fakultatywne 20%
Szczegółowy opis warunków zamówienia w SIWZ.
- CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
- ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, która polegać może w szczególności na:
- zmianie ilości nabywanych przez Zamawiającego środków trwałych, modernizację i ulepszenie środków trwałych, wdrażanie nowych inwestycji;
- zmianie ilości posiadanego przez Zamawiającego mienia na podstawie umów cywilnoprawnych nakładających na Zamawiającego obowiązek ubezpieczenia;
- zmianie wysokości sumy ubezpieczenia/ sumy gwarancyjnej;
- likwidacji środków trwałych, czy też inwestycji;
- zmianie zakresu wykonywanej działalności, w szczególności rodzaju miejsca działalności,
- rozszerzenie zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą wykonawcy w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego nie przewidzianego w SIWZ;
- zmiany przewidziane w klauzulach zawartych w SIWZ, bądź w opisie przedmiotu zamówienia określone w SIWZ;
- zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.
- INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:bip.gryfino.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
- Termin składania ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 19 września 2014r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
- Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
- Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
- Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu
Zamówień Publicznych w dniu 11 września 2014 r.
data opublikowania: 2014-09-11 15:18:50
data ostatniej aktualizacji: 2014-09-29 14:42:34
Strona odwiedzona 1807 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki