Ogłoszenia
Archiwum - przetargi inne
Wycinka krzaków w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych powiatu gryfińskiego
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
ZAMAWIAJĄCY: Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Wycinka krzaków w pasie drogowym sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 3 zadania: zadanie I - gminy: Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa, zadanie II - gminy: Banie, Chojna i Trzcińsko-Zdrój; Zadanie III - gminy: Cedynia, Mieszkowice i Moryń"
DANE O OFERTACH: liczba złożonych ofert: - 8
liczba odrzuconych ofert - 1
Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz.2164) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 3.03.2016r. zatwierdził przetarg i wyłonił Wykonawców na poszczególne zadania:
- Nr I - gminy: Stare Czarnowo, Gryfino i Widuchowa, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 3, Usługi Transport-Handel Jan Kawecki Moczyły 19B, 72-001 Kołbaskowo, za kwotę brutto 40.195,91 zł (słownie: czterdzieści tysięcy sto dziewięćdziesiąt pięć 91/100 zł).
- Nr II - gminy: Banie, Chojna i Trzcińsko Zdrój, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 1, Zakład Usługowy PAJMA Łukasz Pajdzik, 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Kazimierza Wielkiego 79/13, za kwotę brutto24.808,46 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące osiemset osiem 46/100 zł.)
- Nr III - gminy: Mieszkowice, Moryń i Cedynia, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 1, Zakład Usługowy PAJMA Łukasz Pajdzik, 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Kazimierza Wielkiego 79/13, za kwotę brutto 18.315,07 zł (słownie: osiemnaście tysięcy trzysta piętnaście 07/100 zł.)
Oferta nr 6 TRANS - REM Łukasz Kamiński, ul. Wojska Polskiego 34A, 73-115 Dolice, została odrzucona na podstawie art. 24 ust.2 pkt 2 oraz ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. ze względu na brak prawidłowo wniesionego wadium.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 95% oraz termin płatności faktur - 5%. Ww. Wykonawcy spełnili wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskali najwyższą ilość punktów.
Zestawienie oceny ofert przedstawia tabela poniżej:
Nr oferty | Nazwa oferenta | Nr zadania | Cena oferty | Punktacja |
Termin płatności faktur |
1. | Zakład Usługowy PAJMA Łukasz Pajdzik 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Kazimierza Wielkiego 79/13 | Zadanie II | 24.808,46 zł | 100 |
30 dni |
Zadanie III | 18.315,07 zł | 100 |
30 dni |
2. | ACER Spółka z o.o. 66-300 Międzyrzecz, ul. Świerczewskiego 18 | Zadanie I | 236.446,56 zł | 18,70 |
21 dni |
Zadanie II | 269.684,64 zł | 12,05 |
21 dni |
Zadanie III | 183.150,72 zł | 12,05 |
21 dni |
3. | Usługi Transport-Handel Jan Kawecki Moczyły 19B, 72-001 Kołbaskowo | Zadanie I | 40.195,91 | 100 |
30 dni |
4. | Transport Ciężarowy i Roboty Ziemne Piotr Ładak, 72-001 Kołbaskowo 8 | Zadanie I | 47.289,31 | 84,80 |
30 dni |
Zadanie II | 47.456,93 | 54,40 |
30 dni |
Zadanie III | 38.919,53 | 49,65 |
30 dni |
5. | Drew-Kos Dariusz Różycki, 89-500 Tuchola, ul. Chojnicka 74 | Zadanie I | 46.698,20 | 86,70
|
30 dni |
Zadanie II | 41.304,20 | 62,00 |
30 dni |
Zadanie III | 40.751,04 | 46,80 |
30 dni |
6. | TRANS-REM Łukasz Kamiński, 73-115 Dolice, ul. Wojska Polskiego 34A | Zadanie II | 52.085,16 | ODRZUCONA |
30 dni |
7. | Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Gryfinie, ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino | Zadanie I | 99.898,67 | 43,00 |
30 dni |
8. | Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Chojnie, ul. Słowiańska 1, 74-500 Chojna | Zadanie II | 122.847,31 | 24,00 |
30 dni |
*czcionką wytłuszczoną zaznaczono oferty najkorzystniejsze na poszczególne zadania.
Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.
Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcą realizacji usług wycinki krzaków w pasie drogowym sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego zostanie zawarta po 8 marcu 2016r.
ZARZĄD POWIATU W GRYFINIE
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
Wycinka krzaków w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych powiatu gryfińskiego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
- NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
- RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wycinka krzaków w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego.
- Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z wycinką krzaków w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 3 zadania:
zadanie I - gminy: Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa - pow. 54.733 m2;
zadanie II - gminy: Banie, Chojna i Trzcińsko Zdrój - pow. 47.427 m2 oraz odrostów z 400 szt. drzew-lip;
zadanie III - gminy: Cedynia, Mieszkowice i Moryń - pow. 42.396 m2.
- Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77312100-1 Usługi w zakresie wycinki krzaków
- Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak - na każde zadanie odrębnie.
- Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
- CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 30.04.2016 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
- WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), na każde zadanie odrębnie, w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą tj. w:
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- gwarancjach bankowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz.1804 ze zm.).
Dokument przelewu należy opisać: "Wadium na przetarg - Wycinka krzaków - zadanie ....".
Kopie przelewu należy załączyć do oferty!
Termin wniesienia wadium do dnia 11 lutego 2016r. do godziny 10,30.
Wadium zostanie uznane za wniesione jeżeli wpłynie na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert.
- ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
- Sytuacja ekonomiczna i finansowa
- INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
- że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymania w całości wykonania właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:
Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
- Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
- INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5).
- Wykonawca składa wraz z ofertą, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
- Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie niższej niż 50.000 zł.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
- TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
- KRYTERIA OCENY OFERT:
cena - 95%
termin płatności faktur - 5%
- CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
- ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
- Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy):
- z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
- z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
- inne niż wskazane w ust. a-f okoliczności, jeżeli w stosunku do zawartej umowy będą korzystne dla zamawiającego, np. zastosowanie innych sposobów wykonania zamówienia bez zmiany wysokości wynagrodzenia,
- aktualizacja rozwiązań z uwagi na zmiany obowiązujących przepisów odnoszących się do tego zamówienia,
- zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron,
- zmiana stawki podatku VAT.
- Postanowienia ust. 1 nie będą stanowiły dla żadnej ze stron zawartej umowy zobowiązania do zawarcia aneksu (obie strony muszą zgodzić się na zawarcie aneksu).
- INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 103, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
- Termin składania ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 11 lutego 2016r. do godz. 10.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
- Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
- Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
- Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 24800-2016 oraz na stronie internetowej Zamawiającego w dniu 04.02.2016 r.
Działając na podstawie art. 38 ust.2 i ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz.2164) Zamawiający, przekazuje modyfikacje do w/w postępowania:
Zamawiający dokonuje modyfikacji SIWZ:
- W części XIII Wymagania dotyczące wadium w pkt 1.2
Zamawiający zamiast zapisu: Termin wniesienia wadium do dnia 11 lutego do godziny 10,30.
wprowadza zapis: Termin wniesienia wadium do dnia 15 lutego do godziny 10,30.
- W części XV Opis sposobu przygotowania ofert
pkt 1.5 otrzymuje brzmienie:
Ofertę należy umieścić w dwóch zamkniętych kopertach (zewnętrznej i wewnętrznej)
- koperta zewnętrzna powinna być pozbawiona wszelkich oznakowań identyfikacyjnych Wykonawcy (jak nadruk firmowy, pieczęć, nadawca, itp.) zaadresowana na adres Zamawiającego, opisana:
"Oferta na wycinkę krzaków - NIE OTWIERAĆ przed 15 lutego 2016 r. do godz. 11.00"
- koperta wewnętrzna, zawierająca dokumenty ofertowe poza ww. oznaczeniami dodatkowo musi być opatrzona pełnymi danymi Wykonawcy (nazwa adres) tak, aby ją można było odesłać bez otwierania koperty wewnętrznej, jeśli wpłynie po terminie, zaadresowana na Zamawiającego i oznakowana:
"Oferta na wycinkę krzaków - NIE OTWIERAĆ przed 15 lutego 2016 r. do godz. 11.00" tak jak zewnętrzna.
- Oferty złożone po terminie będą zwracane bez otwierania koperty wewnętrznej, po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
- Części XVI Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert otrzymuje brzmienie:
- Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15 lutego 2016 r. do godz. 10.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
- Otwarcie ofert nastąpi dnia 15 lutego 2016 r. o godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
- W części XVIII Opis sposobu obliczenia ceny:
Zamawiający skreśla zdanie pierwsze w pkt 1.
- W formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ pkt 6 otrzymuje brzmienie:
Wyrażamy zgodę na warunki płatności: przelewem w terminie do ... dnia od daty otrzymania faktury za wykonanie usługi, do której należy dołączyć kopię protokołu zdawczo-odbiorczego wykonania przedmiotu zamówienia.
Do pobrania:
data opublikowania: 2016-02-04 14:27:21
data ostatniej aktualizacji: 2016-03-03 12:12:11
Strona odwiedzona 1562 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Marzena Wieczorek
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga