Zaproszenie do złożenia oferty na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla robót budowlanych na terenie DPS Trzcińsko Zdrój stanowiącym obszar podlegający ochronie konserwatorskiej
Rozstrzygnięcie:
Zamawiajacy informuje, iż unieważnia postępowanie z powodu zmiany koncepcji realizacji zamówienia.
Gryfino, dnia 28 sierpnia 2017 r.
RI. 2721.14.2017.MW
Zaproszenie do złożenia oferty
na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla robót budowlanych na terenie DPS Trzcińsko Zdrój stanowiącym obszar podlegający ochronie konserwatorskiej
Powiat Gryfiński reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Gryfinie z siedzibą przy ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino zaprasza do złożenia oferty na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz poniższych danych:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej budowlano-kosztorysowej wraz z uzyskaniem wymaganych prawem pozwoleń do przeprowadzenia zadania "Zagospodarowanie terenu w DPS Trzcińsko Zdrój wraz z adaptacją części budynku na cele magazynowe" w którego zakres wchodzą niżej wymienione roboty budowlane:
rozbiórka podziemnego budynku gospodarczego służącego jako podziemny obiekt magazynowy wraz z zagospodarowaniem terenu po rozbiórce,
rozbiórka betonowego boksu śmietnikowego i postawienie w tym miejscu zadaszonej wiaty śmietnikowej w konstrukcji lekkiej (nie murowanej),
wykonanie remontu nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej szarej, poprzez rozebranie istniejącego utwardzenia, wykonanie nowej podbudowy i ponowne utwardzenie tym samym materiałem;
adaptacja pomieszczenia w pomocniczym budynku przykuchennym na pomieszczenie chłodnicze do przechowywania warzyw i owoców;
Prace będą prowadzone w Domu Pomocy Społecznej , Al. Róż 1, Trzcińsko Zdrój, działka nr 131/4 obr. 2 m. Trzcińsko Zdrój. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków prowadzonego przez Woj. Konserwatora Zabytków w Szczecinie.
W załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia zawarto uproszczony opisowy zakres planowanych robót budowlanych.
Dokumentacja projektowa powinna zostać wykonana zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych na potrzeby dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia tj. art. 29-31 ustawy PZP.
Dokumentację należy sporządzić szczególnie z uwzględnieniem art. 29 ust.3 tj.: "Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny";
Dokumentacja powinna być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1129) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 462 ze zm.) oraz z art. 20 Prawa budowlanego (tj. - Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.).
Zakres dokumentacji projektowej - w tym branże projektu - powinien być dostosowany do specyfiki i charakteru przedmiotu zamówienia oraz stopnia skomplikowania robót budowlanych oraz powinien zawierać wszystkie niezbędne elementy, warunkujące uzyskanie wszelkich pozwoleń i uzgodnień.
Przedmiotowa dokumentacja zostanie wykorzystana przez Zamawiającego do uzyskania pozwolenia na budowę /Zamawiający uzyska pozwolenie we własnym zakresie/ w związku z czym musi spełniać wszelkie wymagania prawa w tym zakresie i posiadać wszystkie uzgodnienia umożliwiające uzyskanie pozwolenia na budowę.
Wykonawca zobowiązuje się wszystkie projekty opracować w 4 egz., kosztorys inwestorski w 1 egz, przedmiary robót w 1 egz., szczegółowa specyfikacja techniczna w 1 egz. Wszystkie opracowania po 1 egz. na płycie CD (kosztorysy w formacie PDF i ATH)
Wykonawca, w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, zobowiązany będzie do udzielania odpowiedzi na pytania, które wpłyną po ogłoszeniu przez Zamawiającego postępowania na roboty budowlane w oparciu o sporządzoną dokumentację.
Termin realizacji zamówienia: 15 grudnia 2017 r.
Podstawa odbioru przedmiotu zamówienia:
protokół odbioru dokumentacji
Płatność: Termin wykonania zamówienia uznaje się jako termin protokolarnego przekazania dokumentacji Zamawiającemu. Protokół zdawczo - odbiorczy będący podstawą do wystawienia faktury zostanie sporządzony i podpisany w terminie 14 dni od dnia złożenia dokumentacji po sprawdzeniu jej przez przedstawiciela Zamawiającego. Płatność przelewem w terminie do 14 dni od daty otrzymania faktury za wykonanie zamówienia, do której należy dołączyć kopie protokołu zdawczo-odbiorczego wykonania przedmiotu zamówienia, podpisanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami w przedmiotowej sprawie jest Naczelnik Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Gryfinie Pan Andrzej Krzemiński tel. 91 40 45 000 wew. 244.
Miejsce i termin składania ofert. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 4 września 2017 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, w Kancelarii Ogólnej, pok. 11.
data opublikowania: 2017-08-28 12:34:09 data ostatniej aktualizacji: 2017-09-14 09:38:18
Strona odwiedzona 1606 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga