Gryfino, dnia 15 lutego 2018 r.
RI.2720.01.2018.SD
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIECIU POSTĘPOWANIA
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - obręb Stare Objezierze, obręb Mirowo, gmina Moryń" z podziałem na dwie części
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
- Zamawiający wybiera:
- na I część zamówienia: ofertę nr 1 Wykonawcy: Geotechnologies Wiesław Szymkiewicz 73-110 Stargard, ul. L. Staffa 8, która zdobyła najwyższą liczbę pkt: 100 pkt.
- na II część zamówienia: ofertę nr 1 Wykonawcy: Geotechnologies Wiesław Szymkiewicz 73-110 Stargard, ul. L. Staffa 8, która zdobyła najwyższą liczbę pkt: 100 pkt.
- Kryterium oceny i uzasadnienie:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium oceny: 60 % - cena, 20 % - parametry techniczne, 10 % - okres dodatkowej gwarancji, 10 % doświadczenie osób. Ww. Wykonawca spełnił wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskał najwyższą liczbę punktów.
- Zestawienie ocenionych ofert w załączeniu.
- Umowa zostanie zawarta nie wcześniej niż 5 dni od daty przesłania niniejszego zawiadomienia
Do pobrania:
Gryfino, dnia 2 lutego 2018 r.
RI.2720.01.2018.SD
INFORMACJA
z dnia 02.02.2018 r.
O ZŁOŻONYCH OFERTACH
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - obręb Stare Objezierze, obręb Mirowo, gmina Moryń"
Zamawiający informuje na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego do dnia 02.02.2018 tj. do terminu składania ofert, wpłynęło po 1 ofercie na każdą część zamówienia.
Informacje wymienione w art. 86 ust. 5 przedstawione są na załączniku nr 1 do niniejszego pisma.
Jednocześnie informujemy, że kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to:
- I część zamówienia: 103.377,11 zł
- II część zamówienia: 73.232,85 zł
Do pobrania: