Gryfino, dnia 25 października 2018 r.
RI.2720.15.2018.SD
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Wykonanie, dostawa i złomowanie tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gryfinie".
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7), tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta Wykonawcy TABLA Sp. z o.o. wpłynęła w nieoznakowanej kopercie i została otworzona w Kancelarii Ogólnej oraz wdrożona w system obiegu dokumentów urzędu (03.10.2018). Tym samym doszło do naruszenia art. 86. ust.1 uPzp tj. do zapoznania się z treścią oferty przed terminem jej otwarcia (10.10.2018) a więc również do naruszenia zasady równego traktowania wykonawców i uczciwej konkurencji (art. 7 ust. 1)
Gryfino, dnia 11 października 2018 r.
RI.2720.15.2018.SD
INFORMACJA
O ZŁOŻONYCH OFERTACH
z dnia 10.10.2018 r.
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Wykonanie, dostawa i złomowanie tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gryfinie"
Zamawiający informuje na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego do dnia 10.10.2018 tj. do terminu składania ofert, wpłynęły 2 oferty.
Informacje wymienione w art. 86 ust. 5 przedstawione są na załączniku nr 1 do niniejszego pisma.
Jednocześnie informujemy, że kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 300.799,94 zł brutto.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji.
Do pobrania: