Gryfino, dnia 9 listopada 2018 r.
RI.2720.14.2018.SD
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Remont Bramy Świeckiej w Chojnie - etap I".
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1), tj. "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)".
Uzasadnienie faktyczne:
W wyżej wymienionym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego do terminu składania ofert tj. 02.11.2018 r. do godziny 13:30 nie wpłynęła żadna oferta.
Gryfino, dnia 2 listopada 2018 r.
RI.2720.14.2018.SD
INFORMACJA
O ZŁOŻONYCH OFERTACH
z dnia 02.11.2018 r.
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Remont Bramy Świeckiej w Chojnie - etap I"
Zamawiający informuje na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego do dnia 02.11.2018 tj. do terminu składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta
Jednocześnie informujemy, że kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 276.447,90 zł brutto.