Ogłoszenia
Archiwum - przetargi inne
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją "Remont sali gimnastycznej ZSP w Chojnie przy ul. Dworcowej 3" w branżach sanitarnej oraz elektrycznej
Gryfino, dnia 18 lipca 2019 r.
Nr sprawy: RI.272.1.9.2019.MW
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
W związku z robotami budowlanymi w ramach zadania pn. "Remont sali gimnastycznej ZSP w Chojnie przy ul. Dworcowej 3" zwracamy się z prośbą o złożenie oferty na:
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad ww. inwestycją
w branżach sanitarnej oraz elektrycznej
które, odbywać się będzie w oparciu obowiązki i uprawnienia określone w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
- Istotne informacje mogące mieć wpływ na ofertę:
- wartość robót sanitarnych w/w zadania wg kosztorysu inwestorskiego: ok. 55,6 tys.zł brutto
- wartość robót elektrycznych w/w zadania wg kosztorysu inwestorskiego: ok. 80,5 tys.zł brutto
- szczegółowy zakres obowiązków inspektora określony jest we wzorze umowy,
- zakres robót budowlanych w ramach zadania obejmuje:
- branża sanitarna
- kompleksowa modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, w tym: demontaże grzejników i rurociągów, montaż rurociągów i grzejników, montaż głowic termostatycznych, próby ciśnieniowe
- branża elektryczna:
- demontaż istniejących oraz wykonanie nowych tablic elektrycznych
- wykonanie nowych instalacji kablowych obwodów odbiorczych
- montaż nowego oświetlenia LED
- demontaż i montaż osprzętu (gniazda / łączniki)
- wykonanie pomiarów
Szczegółowy opis przedmiotu robót objętych nadzorem określono w dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do postępowania na wykonanie robót. Dokumentacja dostępna jest na stronie BIP Zamawiającego pod adresem:
http://bip.gryfino.powiat.pl/oglosz/przetargi_inne/2019-06-07_ri_sala_dworcowa/2019-06-07_siwz_zalaczniki.zip
W przypadku problemów z pobraniem dokumentacji należy zwrócić się do Zamawiającego o jej udostępnienie w formie elektronicznej zgodnie z formą kontaktu określoną w pkt. 5.
- O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
- posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w przypadku inspektora nadzoru w branży sanitarnej
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w przypadku inspektora nadzoru w branży elektrycznej
- są wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i zgodnie z zaświadczeniem izby wpis jest aktualny
Do oferty należy załączyć aktualne kopie uprawnień i zaświadczenie o wpisie osoby skierowanej do pełnienia funkcji w ramach przedmiotu zamówienia.
- Termin realizacji zamówienia:
Nadzór inwestorski, stanowiący przedmiot umowy, Wykonawca będzie pełnił od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia robót i odbioru końcowego zadania potwierdzonego protokołem końcowym odbioru robót bez usterek. Planowany termin trwania robót: 15.07-14.10.2019 r. (3 miesiące od daty przekazania placu budowy)
- Termin płatności:
21 dni licząc od daty wpływu faktury do Starostwa Powiatowego w Gryfinie.
- Wskazanie sposobu i osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami w przedmiotowej sprawie jest Zastępca Naczelnika Wydziału Remontów i Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Gryfinie Pan Marcin Wypchło tel. 91 40 45 000 wew. 249.
Kontakt mailowy: przetargi@gryfino.powiat.pl
- Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 24.07.2019 r. do godz. 14.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, w Kancelarii Ogólnej, pok. 11 bądź przesłać w powyższym terminie e-mailem w formie skanu na adres: przetargi@gryfino.powiat.pl
- Kryterium oceny ofert:
100% cena oferty
- Inne postanowienia
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania na każdym etapie jego trwania bez podawania uzasadnienia.
- Klauzula informacyjna RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnie rozporządzenie o ochronie danych) DZ.Urz.UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 dalej RODO, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Starosta Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
- dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
telefon: 91 40 45 000 wew. 215
e-mail: iod@gryfino.powiat.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 li. b RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie Prowadzenie nadzoru inwestorskiego inwestycją pn. "Remont sali gimnastycznej ZSP w Chojnie przy ul. Dworcowej 3".
- w związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w pkt 3), dane osobowe mogą być udostępniane innym upoważnionym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami mogą być:
- podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu administratora na podstawie zawartej z nim umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych
- podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa,
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ze przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W załączeniu:
- formularz oferty - zał. nr 1
- wzór umowy - zał. nr 2
data opublikowania: 2019-07-18 13:45:02
data ostatniej aktualizacji: 2019-07-18 13:45:02
Strona odwiedzona 1250 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga