Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Zaproszenie do złożenia oferty na "Wykonanie dokumentacji technicznej na remont elewacji zespołu budynków administracyjnych przy ul. Dworcowej 1 w Chojnie"

Gryfino, dnia 17 września 2019 r.

RI.272.1.12.2019.SD

Zaproszenie do złożenia oferty
na "Wykonanie dokumentacji technicznej na remont elewacji zespołu budynków administracyjnych przy ul. Dworcowej 1 w Chojnie"

Powiat Gryfiński reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Gryfinie z siedzibą przy ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino zaprasza do złożenia oferty na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz poniższych danych:

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej na remont elewacji zespołu budynków administracyjnych przy ul. Dworcowej 1 w Chojnie z podziałem na etapy:
    I etap - skrzydło zachodnie wraz z winda dla niepełnosprawnych
    II etap - łącznik
    III etap - skrzydło wschodnie (siedziba Sądu Rejonowego) wraz z kotłownią
    1. Należy wykonać projekt kolorystyki elewacji z wykorzystaniem kolorów Powiatu Gryfińskiego (po zatwierdzeniu koncepcji przez Zamawiającego) oraz szczegółowy kosztorys w rozbiciu na ww. etapy.
    2. Dokumentacja techniczna powinna uwzględniać m.in. następujący zakres prac:
      1. Naprawę i wymianę rynien , rur spustowych , parapetów i opierzeń blacharskich.
      2. Naprawę zwodów instalacji odgromowej.
      3. Naprawę tynków części budynku zawierającego kotłownię.
      4. Naprawę ,czyszczenie i malowanie balustrad:
        • Wejścia dla niepełnosprawnych przy łączniku,
        • Przy wejściu do kotłowni,
        • Na balkonie nad wejściem głównym w części zachodniej.
      5. Wymianę tablic informacyjnych i godła przy wejściu głównym w elewacji zachodniej.
      6. Naprawę tynku i opierzeń blacharskich na kominach.
      7. Czyszczenie / zmywanie istniejących tynków.
    3. Zamawiający zaleca przed terminem złożenia ofert przeprowadzić wizję lokalną celem uzyskania dodatkowych niezbędnych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia.
    4. Dokumentacja projektowa powinna zostać wykonana zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych na potrzeby dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia tj. art. 29-31 ustawy Pzp
      (szczególnie z uwzględnieniem art. 29 ust.3 tj.: "Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny")
      oraz być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1129) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 462 ze zm.) oraz z art. 20 Prawa budowlanego (tj. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.).
    5. Lokalizacja inwestycji: Budynek administracyjny przy ul. Dworcowej 1 w Chojnie.
    6. Wykonawca zobowiązuje się wszystkie projekty opracować w 4 egz., kosztorys inwestorski w 1 egz, przedmiary robót w 1 egz., szczegółowa specyfikacja techniczna w 1 egz.
      Wszystkie opracowania po 1 egz. na płycie CD (projekt w formacie PDF i DWG, kosztorysy w formacie PDF i ATH)
      Wszystkie opracowania w podziale na etapy.
    7. Wykonawca będzie obowiązany do współpracy z Zamawiającym w trakcie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego m.in. w zakresie udzielania wyjaśnień/ odpowiedzi na pytania związane z przedmiotem zamówienia oraz w ciągu 3 lat od odbioru ww. dokumentacji do aktualizacji kosztorysów inwestorskich na wezwanie Zamawiającego (maksymalnie 3 aktualizacje) a także do zapewnienia wsparcia i udziału w ewentualnych konsultacjach.
    8. Wraz z odbiorem opracowania projektowego Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do opracowań projektowych wykonanych w ramach umowy. W ramach przyjętych praw majątkowych.
  2. Termin realizacji zamówienia:
    30 dni od daty zawarcia umowy
  3. Podstawa odbioru przedmiotu zamówienia:
    1. protokół odbioru dokumentacji
  4. Płatność:
    Fakturę za wykonanie przedmiotu umowy można wystawić po podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego przez obie strony.
    Protokół zdawczo - odbiorczy będący podstawą do wystawienia faktury zostanie sporządzony i podpisany w terminie 14 dni od dnia złożenia dokumentacji po sprawdzeniu jej przez przedstawiciela Zamawiającego.
    Płatność przelewem w terminie do 21 dni od daty otrzymania faktury za wykonanie zamówienia, do której należy dołączyć kopie protokołu zdawczo-odbiorczego wykonania przedmiotu zamówienia, podpisanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
  5. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
    Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami w przedmiotowej sprawie jest:
    • Naczelnik Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Gryfinie Grzegorz Łaniucha tel. 91 40 45 000 wew. 244,
    • Podinspektor Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Gryfinie Jerzy Sawicki tel. 91 40 45 000 wew. 217
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę w celu uzyskania korzystniejszych warunków lub prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
  7. Miejsce i termin składania ofert.
    Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 27 września 2019 r. do godz. 11:00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, w Kancelarii Ogólnej, pok. 11 lub na adres email: przetargi@gryfino.powiat.pl

Zamawiający i Wykonawca na potrzeby realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia ustalają postanowienia w zakresie ochrony danych osobowych, które Zamawiający będzie przetwarzał w toku niniejszego postępowania jak i po jego zakończeniu.

  1. Administratorem Pana danych osobowych jest: Starosta Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: telefon: 91 40 45 000 wew. 215; e-mail: iod@gryfino.powiat.pl
  3. Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zawarcia i wykonywania niniejszej umowy,
  4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w pkt 3), dane osobowe mogą być udostępniane innym upoważnionym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami mogą być:
    1. podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu administratora na podstawie zawartej z nim umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych
    2. podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa,
  5. Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
  6. W odniesieniu do Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO
  7. Posiada Pan:
    1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana dotyczących;
    2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana danych osobowych;
    3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
    4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pana dotyczących narusza przepisy RODO
  8. Nie przysługuje Panu:
    1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

W załączeniu:

  1. formularz ofertowy ZIP
  2. projekt umowy PDF
  3. rzuty budynku ZIP

INFORMACJA DO OGŁOSZENIA Z DNIA 23.09.2019

Do pobrania:

  1. Odpowiedzi na pytaniaPDF

 

data opublikowania: 2019-09-17 10:51:00
data ostatniej aktualizacji: 2019-09-23 11:37:28

Strona odwiedzona 1328 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.