Gryfino, dnia 2 kwietnia 2020 r.
RI.272.2.3.2020.SD
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIECIU POSTĘPOWANIA
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Wykonanie systemu oddymiania i wydzielenia pożarowego klatek schodowych w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d"
Na podstawie art. 92 ust 1 pkt 7) i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
- Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 6) uPzp tj: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć"
Uzasadnienie faktyczne:
Z uwagi na pilną potrzebę przesunięcia środków finansowych zaplanowanych na ww. zadanie, Zamawiający jest w trakcie zmiany planu finansowego uniemożliwiając realizację zadania. Tym samym Zamawiający nie ma możliwości sfinansowania przedmiotowego zamówienia.
RI.272.2.3.2020.SD
Gryfino, dnia 28 luty 2020 r.
dotyczy: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Wykonanie systemu oddymiania i wydzielenia pożarowego klatek schodowych w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d"
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) w Zamawiający dokonuje modyfikacji SIWZ w następujący sposób:
- w części III SIWZ dodaje się pkt 4 w następującym brzmieniu:
W załączeniu przedstawiamy załącznik nr 12 - decyzję Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Gryfinie jako dokument przekazany wykonawcy dokumentacji projektowej, jako podmiotu, który uczestniczył w przygotowaniu postępowania (opis przedmiotu zamówienia).
Do pobrania:
Gryfino, dnia 12 marca 2020 r.
RI.272.2.3.2020.SD
INFORMACJA
Z OTWARCIA OFERT
z dnia 12.03.2020 r.
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Wykonanie systemu oddymiania i wydzielenia pożarowego klatek schodowych w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d"
Zamawiający informuje na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego do dnia 12.03.2020 tj. do terminu składania ofert, wpłynęło 8 ofert.
Informacje wymienione w art. 86 ust. 5 przedstawione są na załączniku nr 1 do niniejszego pisma.
Jednocześnie informujemy, że kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 200.725,36 zł brutto.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji.
Do pobrania: