Zaproszenie do złożenia oferty
na "Wykonanie zestawienia wymiany stolarki okiennej w budynku szkoły i internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Gryfinie"
Powiat Gryfiński reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Gryfinie z siedzibą przy ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino zaprasza do złożenia oferty na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz poniższych danych:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zestawienia stolarki okiennej w części przewidzianej do wymiany w budynkach szkoły i internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Gryfinie.
budynek szkoły: ok. 20 pomieszczeń
budynek internatu ok. 10 pomieszczeń
Zamawiający zaleca przed terminem złożenia ofert przeprowadzić wizję lokalną celem uzyskania dodatkowych niezbędnych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia w tym zakresu stolarki okiennej objętej inwentaryzacją.
Zestawienie winno być przedstawione w następujący sposób:
rysunki szczegółowe zwymiarowanej stolarki w skali 1:20
każdy rysunek winien być zlokalizowany na rzucie budynku szkoły lub internatu, zestawienie stolarki powinno posiadać odniesienie każdego elementu (okna, drzwi) do lokalizacji na rysunku rzutu budynku oraz na rysunku szczegółowym.
W przypadku zastosowania okien i drzwi balkonowych i innych zamknięć otworów zewnętrznych o dużej szczelności, uniemożliwiającej infiltrację powietrza zewnętrznego w ilości niezbędnej do potrzeb wentylacji, należy przewidzieć odpowiednie urządzenia, np. system nawiewników i kratek wyciągowych, zapewniając wystarczający jego napływ do pomieszczenia. wyposażenie dobrać z zachowaniem obowiązujących norm technicznych i przepisów prawa budowlanego
Lokalizacja inwestycji: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Gryfinie przy ul. Łużyckiej 91 , 74-100 Gryfino
Wykonawca zobowiązuje się opracować cały przedmiot zamówienia w 3 egzemplarzach oraz 1 egz. na płycie CD (w formacie PDF i DWG).
Wraz z odbiorem opracowania Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do opracowań wykonanych w ramach umowy.
Termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy
Podstawą odbioru przedmiotu zamówienia jest protokół odbioru dokumentacji
Płatność: Fakturę za wykonanie przedmiotu umowy można wystawić po podpisaniu bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego przez obie strony. Protokół zdawczo - odbiorczy będący podstawą do wystawienia faktury zostanie sporządzony i podpisany w terminie 7 dni od dnia złożenia dokumentacji po sprawdzeniu jej przez przedstawiciela Zamawiającego: Płatność przelewem w terminie do 14 dni od daty otrzymania faktury za wykonanie zamówienia, do której należy dołączyć kopie protokołu zdawczo-odbiorczego wykonania przedmiotu zamówienia, podpisanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami w przedmiotowej sprawie jest: - Podinspektor Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Gryfinie Jerzy Sawicki tel. 91 40 45 000 wew. 217
Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę w celu uzyskania korzystniejszych warunków lub prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
Miejsce i termin składania ofert. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 5 czerwca 2020 r. do godz. 11oo w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, w Kancelarii Ogólnej, pok. 11. lub skan podpisanej oferty na adres e-mail : przetargi@gryfino.powiat.pl
Zamawiający i Wykonawca na potrzeby realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia ustalają postanowienia w zakresie ochrony danych osobowych, które Zamawiający będzie przetwarzał w toku niniejszego postępowania jak i po jego zakończeniu.
Administratorem Pana danych osobowych jest: Starosta Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: telefon: 91 40 45 000 wew. 215; e-mail: iod@gryfino.powiat.pl
Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zawarcia i wykonywania niniejszej umowy,
W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w pkt 3), dane osobowe mogą być udostępniane innym upoważnionym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami mogą być:
podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu administratora na podstawie zawartej z nim umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych
podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa,
Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
W odniesieniu do Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO
Posiada Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pana dotyczących narusza przepisy RODO
Nie przysługuje Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
data opublikowania: 2020-05-27 13:35:10 data ostatniej aktualizacji: 2020-05-27 13:35:10
Strona odwiedzona 1206 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki