Etap I zamówienia obejmuje zakresem zakup wraz z dostawą do Starostwa Powiatowego w Gryfinie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem,
Etap II zamówienia obejmuje zakresem zakup wraz z montażem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego: kiosków multimedialnych oraz punktów dostępowych HotSpot,
Etap III zamówienia obejmuje zakresem zakup wraz z instalacją i wdrożeniem oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi: elektronicznego systemu obiegu dokumentów e-Urząd, systemu i urządzeń do składania podpisu elektronicznego, formularzy elektronicznych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Wymagany termin realizacji zamówienia:
Etap I: 30 dni od daty podpisania umowy,
Etap II: 60 dni od daty podpisania umowy,
Etap III: 150 dni od daty podpisania umowy.
Wykonawca będzie związany ofertą: 60 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102 lub pocztą za zaliczeniem pocztowym, po przesłaniu wniosku o jej przekazanie. Cena Specyfikacji:
odbieranych osobiście: 27,00 zł
przesłanych pocztą - za poleceniem pobrania: 38,00 zł (cena SIWZ 27,00 + koszty przesyłki i pobrania 11,00 zł)
Uwaga. SIWZ odbierane osobiście będą wydawane dopiero po przedłożeniu dowodu wpłaty należnej kwoty na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, nr rachunku bankowego 50 10204812 0000 0202 0007 7255
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
Wykonawcy muszą wpłacić / wnieść wadium.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich trzech lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali minimum 1 zamówienie podobne zakresem do przedmiotu zamówienia:
w przypadku zadania obejmującego etap 1 i 2 zamówienia: o wartości przekraczającej 200 000 zł brutto
w przypadku zadania obejmującego etap 3 zamówienia: z zainstalowaniem i wdrożeniem systemu informatycznego dla min. 35 użytkowników
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy przeznaczą do realizacji zamówienia :
minimum dwie osoby posiadające poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową (art. 36 ust. 2 ustawy z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych - tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. Nr 196, poz.1631).
minimum jednego certyfikowanego specjalistÄ™ z zakresu podpisu elektronicznego
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż cena oferowana za wykonanie zamówienia albo informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie niższą niż cena oferowana za wykonanie zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat ora składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert).
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
Oświadczenie, że Wykonawca jest / nie jest zarejestrowanym płatnikiem podatku od towarów i usług VAT
Certyfikaty CE lub deklaracje zgodności CE i pozostałe certyfikaty oferowanego przedmiotu zamówienia w formie kserokopii oryginału wraz z tłumaczeniem dokonanym przez tłumacza przysięgłego
Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat zamówień - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonywania oraz odbiorców (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ). Należy umieścić w wykazie minimum 1 wykonane zamówienie podobne zakresem do przedmiotu zamówienia :
w przypadku zadania obejmującego etap 1 i 2 zamówienia: przekraczające wartość 200 000 zł brutto
w przypadku zadania obejmującego etap 3 zamówienia: z zainstalowaniem i wdrożeniem systemu informatycznego dla min. 35 użytkowników
Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż cena oferowana za wykonanie zamówienia albo informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się zdolnością kredytową lub posiadanymi środkami finansowymi w wysokości nie niższej niż cena oferowana za wykonanie zamówienia.
Dokumenty (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) potwierdzające uprawnienia i kwalifikacje:
minimum dwóch osób posiadających poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową (art. 36 ust. 2 ustawy z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych - tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. Nr 196, poz.1631).
minimum jednego certyfikowanego specjalistÄ™ z zakresu podpisu elektronicznego.
Osoby te muszą znajdować się w wykazie pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia.
Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia - zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 12 000 zł
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest: p. Józef Siwek Naczelnik Wydziału Remontów Inwestycji i Zamówień Publicznych, tel. (091) 40-45-000 wew. 217
Oferty należy składać w budynku Zamawiającego przy ul. Szczecińskiej 21, Kancelaria Materiałów Zastrzeżonych w Gryfinie pok. nr 1 w terminie do dnia 20.04.2006 r. godz. 11.00
Otwarcie ofert nastÄ…pi dnia 20.04.2006 r. o godz. 12.00 w sali obrad w siedzibie ZamawiajÄ…cego.
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100%. Najkorzystniejszą ofertą, będzie oferta z najniższą ceną.
Zamówienia dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Zintegrowany program Operacyjny Rozwoju Regionalnego, priorytet I: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów. Działanie 1.5 Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego., Projekt: Budowa i rozwój społeczeństwa informacyjnego na terenie Powiatu Gryfińskiego.
Data przekazania ogłoszenia do prezesa Urzędu Zamówień Publicznych: 24.02.2006 r.
data opublikowania: 2006-03-03 15:07:28 data ostatniej aktualizacji: 2006-03-03 15:07:28
Strona odwiedzona 873 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki