Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Przetarg nieograniczony na Budowę i rozwój społeczeństwa informacyjnego na terenie Powiatu Gryfińskiego

Przetarg nieograniczony na Budowę i rozwój społeczeństwa informacyjnego na terenie Powiatu Gryfińskiego

  1. Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
  3. Przedmiot zamówienia (kod CPV 30200000-1, 30230000-0, 30240000-3, 32420000-3, 72263000-6):
    1. Etap I zamówienia obejmuje zakresem zakup wraz z dostawą do Starostwa Powiatowego w Gryfinie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem,
    2. Etap II zamówienia obejmuje zakresem zakup wraz z montażem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego: kiosków multimedialnych oraz punktów dostępowych HotSpot,
    3. Etap III zamówienia obejmuje zakresem zakup wraz z instalacją i wdrożeniem oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi: elektronicznego systemu obiegu dokumentów e-Urząd, systemu i urządzeń do składania podpisu elektronicznego, formularzy elektronicznych
  4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
  5. Wymagany termin realizacji zamówienia:
    1. Etap I: 30 dni od daty podpisania umowy,
    2. Etap II: 60 dni od daty podpisania umowy,
    3. Etap III: 150 dni od daty podpisania umowy.
  6. Wykonawca będzie związany ofertą: 60 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  7. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102 lub pocztą za zaliczeniem pocztowym, po przesłaniu wniosku o jej przekazanie. Cena Specyfikacji:
    1. odbieranych osobiście: 27,00 zł
    2. przesłanych pocztą - za poleceniem pobrania: 38,00 zł (cena SIWZ 27,00 + koszty przesyłki i pobrania 11,00 zł)
    Uwaga. SIWZ odbierane osobiście będą wydawane dopiero po przedłożeniu dowodu wpłaty należnej kwoty na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, nr rachunku bankowego 50 10204812 0000 0202 0007 7255
  8. Warunki udziału:
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę.
    2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
    4. Wykonawcy muszą wpłacić / wnieść wadium.
    5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich trzech lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali minimum 1 zamówienie podobne zakresem do przedmiotu zamówienia:
      1. w przypadku zadania obejmującego etap 1 i 2 zamówienia: o wartości przekraczającej 200 000 zł brutto
      2. w przypadku zadania obejmującego etap 3 zamówienia: z zainstalowaniem i wdrożeniem systemu informatycznego dla min. 35 użytkowników
    6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy przeznaczą do realizacji zamówienia :
      1. minimum dwie osoby posiadające poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową (art. 36 ust. 2 ustawy z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych - tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. Nr 196, poz.1631).
      2. minimum jednego certyfikowanego specjalistÄ™ z zakresu podpisu elektronicznego
    7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż cena oferowana za wykonanie zamówienia albo informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie niższą niż cena oferowana za wykonanie zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
  9. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
    3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
    4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
    5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
    6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
    7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat ora składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert).
    8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
    9. Oświadczenie, że Wykonawca jest / nie jest zarejestrowanym płatnikiem podatku od towarów i usług VAT
    10. Certyfikaty CE lub deklaracje zgodności CE i pozostałe certyfikaty oferowanego przedmiotu zamówienia w formie kserokopii oryginału wraz z tłumaczeniem dokonanym przez tłumacza przysięgłego
    11. Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat zamówień - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonywania oraz odbiorców (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ). Należy umieścić w wykazie minimum 1 wykonane zamówienie podobne zakresem do przedmiotu zamówienia :
      1. w przypadku zadania obejmującego etap 1 i 2 zamówienia: przekraczające wartość 200 000 zł brutto
      2. w przypadku zadania obejmującego etap 3 zamówienia: z zainstalowaniem i wdrożeniem systemu informatycznego dla min. 35 użytkowników
    12. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wymienione w ww. wykazie zostały należycie wykonane.
    13. Dowód wpłacenia / wniesienia wadium
    14. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż cena oferowana za wykonanie zamówienia albo informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się zdolnością kredytową lub posiadanymi środkami finansowymi w wysokości nie niższej niż cena oferowana za wykonanie zamówienia.
    15. Dokumenty (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) potwierdzające uprawnienia i kwalifikacje:
      1. minimum dwóch osób posiadających poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową (art. 36 ust. 2 ustawy z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych - tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. Nr 196, poz.1631).
      2. minimum jednego certyfikowanego specjalistÄ™ z zakresu podpisu elektronicznego.
      Osoby te muszą znajdować się w wykazie pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia.
    16. Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia - zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ.
  10. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 12 000 zł
  11. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest: p. Józef Siwek Naczelnik Wydziału Remontów Inwestycji i Zamówień Publicznych, tel. (091) 40-45-000 wew. 217
  12. Oferty należy składać w budynku Zamawiającego przy ul. Szczecińskiej 21, Kancelaria Materiałów Zastrzeżonych w Gryfinie pok. nr 1 w terminie do dnia 20.04.2006 r. godz. 11.00
  13. Otwarcie ofert nastÄ…pi dnia 20.04.2006 r. o godz. 12.00 w sali obrad w siedzibie ZamawiajÄ…cego.
  14. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100%. Najkorzystniejszą ofertą, będzie oferta z najniższą ceną.
  15. Zamówienia dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Zintegrowany program Operacyjny Rozwoju Regionalnego, priorytet I: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów. Działanie 1.5 Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego., Projekt: Budowa i rozwój społeczeństwa informacyjnego na terenie Powiatu Gryfińskiego.
  16. Data przekazania ogłoszenia do prezesa Urzędu Zamówień Publicznych: 24.02.2006 r.

data opublikowania: 2006-03-03 15:07:28
data ostatniej aktualizacji: 2006-03-03 15:07:28

Strona odwiedzona 873 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zg³oœ zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.