Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i majątku trwałego powiatu gryfińskiego

Przetarg nieograniczony na: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i majątku trwałego powiatu gryfińskiego

  1. Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
  4. Przedmiot zamówienia (kod CPV : 66336000-4, 66337000-1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie następujących składników majątku i odpowiedzialności cywilnej:
      I część:
    1. Budynki i budowle.
    2. Maszyny, urządzenia i wyposażenie.
    3. Sprzęt elektroniczny stacjonarny.
    4. Gotówka
    5. Flota samochodowa
      II część:
    1. Odpowiedzialność cywilna Powiatu Gryfińskiego z tytułu prowadzenia działalności,
  5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Wymagany termin realizacji zamówienia: Umowę generalną zawiera się na okres 12 m-cy tj.: 01.08.2006 r. - 31.07.2007 r. W tym:
    • Ubezpieczenia majÄ…tkowe i OC: 01.08.2006- 31.07.2007
    • Ubezpieczenia komunikacyjne : 12 miesiÄ™cy od dnia zawarcia ubezpieczenia w okresie obowiÄ…zywania umowy generalnej .
  8. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  9. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102 lub pocztą na wniosek.
  10. Warunki udziału:
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
    3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej wydanego przez organ nadzorczy - Komisję Nadzoru Bankowego i Funduszy Emerytalnych
  11. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
    4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
    5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat ora składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert).
    6. Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej wydane przez organ nadzorczy - Komisję Nadzoru Bankowego i Funduszy Emerytalnych
    7. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
  12. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
  13. ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
  14. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Naczelnik Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pani Agnieszka Madejak-Saków - tel. (091) 4045000 wew. 217
  15. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 17 lipca 2006 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
  16. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 lipca 2006 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (II piętro)
  17. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %
    Najkorzystniejszą ofertą, będzie oferta z najniższą ceną.
  18. Termin związania ofertą: 30 dni od daty wyznaczonej na termin składania ofert.

Do pobrania:

« Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (168 kB)  »

« Odpowiedzi na pytania oraz modyfikacjÄ™ SIWZ (225 kB)  »

« Odpowiedzi na pytania z dnia 13.07.2006 r. (110 kB)  »

« Zawiadomienie o przedÅ‚użeniu terminu skÅ‚adania ofert (83 kB)  »

data opublikowania: 2006-07-06 15:13:05
data ostatniej aktualizacji: 2006-07-17 14:57:44

Strona odwiedzona 1044 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zg³oœ zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.