Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i majątku trwałego powiatu gryfińskiego
Rozstrzygnięcie:
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego wybrane jako najkorzystniejsze i zaakceptowane przez Zarząd Powiatu w Gryfinie zostały oferty:
na część I zamówienia (dot. ubezpieczenia majątku trwałego): oznaczonej nr 3 firmy PZU S.A. Oddział Okręgowy w Szczecinie z siedzibą przy ul. Matejki 34, 70-905 Szczecin z oferowaną ceną w wysokości 75 181,00 zł
na część II zamówienia (dot. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej): oznaczonej numerem 1 firmy Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji CIGNA STU S.A. z siedzibą przy ul. Monte Cassino 37, 70-464 Szczecin z oferowaną ceną w wysokości 10 350,00 zł
Przetarg nieograniczony na ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i majątku trwałego powiatu gryfińskiego
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia (kod CPV : 66336000-4, 66337000-1). Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie następujących składników majątku i odpowiedzialności cywilnej:
I część:
Budynki i budowle.
Maszyny, urządzenia i wyposażenie.
Sprzęt elektroniczny stacjonarny.
Gotówka
Flota samochodowa
II część:
Odpowiedzialność cywilna Powiatu Gryfińskiego z tytułu prowadzenia działalności,
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Wymagany termin realizacji zamówienia: Umowę generalną zawiera się na okres 12 miesięcy tj. od daty zawarcia umowy W tym:
Ubezpieczenia majątkowe i OC: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy
Ubezpieczenia komunikacyjne : 12 miesięcy od dnia zawarcia ubezpieczenia w okresie obowiązywania umowy.
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102 lub pocztą na wniosek.
Warunki udziału:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualne informacje o prowadzeniu działalności ubezpieczeniowej wydane przez organ nadzorczy - Komisję Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat ora składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert).
Aktualne informacje o prowadzeniu działalności ubezpieczeniowej wydane przez organ nadzorczy - Komisję Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Naczelnik Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pani Agnieszka Madejak-Saków - tel. (091) 4045000 wew. 217
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 21 sierpnia 2006 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 sierpnia 2006 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (II piętro)
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100% Najkorzystniejszą ofertą, będzie oferta z najniższą ceną.
Termin związania ofertą: 30 dni od daty wyznaczonej na termin składania ofert.
data opublikowania: 2006-08-11 14:59:59 data ostatniej aktualizacji: 2006-08-24 14:27:09
Strona odwiedzona 1150 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Andrzej Krzemiński
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki