Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Modernizacja DPS w Nowym Czarnowie

Rozstrzygnięcie:

Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu ograniczonego wybrana jako najkorzystniejsza i zaakceptowana przez Zarząd Powiatu w Gryfinie została oferta nr 1 firmy: Wykonawcy: ROW-BUD z siedzibą przy ul. Mickiewicza 14, 74-100 Gryfino. Oferowana w niej cena wynosiła 299.889.79zł brutto.

Ogłoszenie o przetargu ograniczonym na: Modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie - przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń na węzły sanitarne oraz pracownie terapeutyczno - rehabilitacyjną.

  1. ZamawiajÄ…cy:
    Powiat Gryfiński
    ul. Sprzymierzonych 4,
    74-100 Gryfino
  2. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację domów rodzinnych Nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7:
    Zakres robót:
    • przystosowanie części pomieszczeÅ„ na wÄ™zÅ‚y sanitarne,
    • modernizacjÄ™ istniejÄ…cych Å‚azienek,
    • wyposażenie pomieszczeÅ„ w urzÄ…dzenia niezbÄ™dne do rehabilitacji,
    • usuniecie barier architektonicznych,
    • montaż porÄ™czy Å›ciennych i uchwytów uÅ‚atwiajÄ…cych poruszanie siÄ™ i samodzielnÄ… pielÄ™gnacjÄ™,
    • adaptacja części pomieszczeÅ„ na pracowniÄ™ terapeutyczno-rehabilitacyjne.
      w tym:
      1. roboty rozbiórkowe,
      2. roboty murarskie,
      3. roboty posadzkarskie,
      4. roboty izolacyjne,
      5. roboty tynkarskie,
      6. roboty malarskie,
      7. roboty sanitarne (instalacje wewnętrzne),
      8. roboty elektryczne (instalacje wewnętrzne).
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
  4. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 30.11.2006 r.
  5. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający przesłanki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 tejże ustawy oraz spełniający wymogi określone w SIWZ, a w szczególności Wykonawcy którzy:
    • udzielÄ… minimum na 5 lat gwarancji na wykonane roboty, od daty odbioru koÅ„cowego,
    • posiadajÄ… doÅ›wiadczenie w dziedzinie robót budowlanych bÄ™dÄ…cych przedmiotem zamówienia, wykażą że w okresie ostatnich piÄ™ciu lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 1 robotÄ™ o wartoÅ›ci co najmniej 200.000 zÅ‚, dotyczÄ…cÄ… remontu budynku.
  6. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
    1. wniosek o dopuszczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
    2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,
    3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp,
    4. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych o profilu podobnym do przedmiotowego z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Należy podać minimum 1 robotę zrealizowaną w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na kwotę min. 200.000 zł, dotyczącą remontu budynku. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające że roboty te zostały wykonane należycie,
    5. Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wystawionym nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) w postaci odpisu z właściwego rejestru, lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
    6. Zaświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne a w przypadku zaległości w płatnościach zaświadczenie/a, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert,
    7. Oświadczenie, że Wykonawca jest / nie jest zarejestrowanym płatnikiem podatku od towarów i usług VAT.
      Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 6.e. składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
      1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
      2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
      3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
      Jeżeli w kraju pochodzenia lub w którym wykonawca ma siedzibę nie wydaje się wymienionych dokumentów, o których mowa w pkt a - c, zastępuje je się dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia, w którym wykonawca ma siedzibę.
  7. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
    1. ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, zawierających oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu.
    2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia:
      • warunek nie podlegania wykluczeniu z postÄ™powania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz warunek okreÅ›lony w ust. 1 pkt 3 muszÄ… być speÅ‚nione przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamówienia,
      • warunki okreÅ›lone w ust. 1 pkt 1 do pkt 2 muszÄ… być speÅ‚nione Å‚Ä…cznie przez Wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamówienia.
    3. jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają w/w warunki udziału w postępowaniu jest większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali największą ocenę spełnienia udziału w postępowaniu, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 1 robotę o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej 200 000 zł za każdą oraz dotyczącą remontu budynku. Zrealizowane prace należy potwierdzić dokumentami (referencjami) wykazującymi że roboty te zostały wykonane należycie.
      Znaczenie niniejszego warunku - 100 %.
      Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów (100 pkt) Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu i przedstawi w wykazie największą liczbę robót wskazanych w w/w warunku.
      Punkty w odniesieniu do pozostałych Wykonawców zostaną wyliczone ze wzoru:
      D = liczba robót/ największa liczba robót x 100. W toku oceny wniosków Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku. Jeżeli Wykonawcy osiągną taki sam wynik, wygra ten, który udokumentuje wykonanie robót na większą kwotę.
    4. jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, jest mniejsza niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki.
  8. Do składania ofert zostanie zaproszonych 5 wykonawców, którym wraz z zaproszeniem do złożenia oferty zostanie przesłana SIWZ.
  9. Zamawiający wymaga wniesienia do oferty wadium wysokości 6.000 zł.
  10. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
    CENA - 100 %.
  11. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać w budynku Zamawiającego przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej Starostwa w Gryfinie, pok. Nr 11 w terminie do 04.09.2006 r., godz. 11.00.
  12. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia nie będzie dostępna na stronie internetowej.
  13. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
  14. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  15. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest p. Agnieszka Madejak - Saków, tel. 4045000 wew. 244, 217.
  16. Druki wniosków, oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego przy składaniu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Gryfińskiego: bip.gryfino.powiat.pl
  17. Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych: 17.08.2006 r.

data opublikowania: 2006-08-17 14:46:14
data ostatniej aktualizacji: 2006-10-04 15:09:31

Strona odwiedzona 4142 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Andrzej KrzemiÅ„ski
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zg³oœ zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.