Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Zmiana sposobu użytkowania części budynku internatu ZSP nr 2 w Gryfinie na budynek administracyjno-biurowy Starostwa Powiatowego w Gryfinie

Rozstrzygnięcie:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu ograniczonego pn. "Zmiana sposobu użytkowania części budynku internatu ZSP nr 2 w Gryfinie przy ul. Łużyckiej na budynek administracyjno-biurowy Starostwa Powiatowego w Gryfinie"

Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu ograniczonego wybrana jako najkorzystniejsza i zaakceptowana przez Zarząd Powiatu w Gryfinie została oferta nr 1 firmy: Wykonawcy: INSMONT Sp. z o.o., ul. 1 Maja 5, 74-100 Gryfino. Oferowana w niej cena wynosiła 1.176.498,26zł brutto.

Ogłoszenie o przetargu ograniczonym na: Zmiana sposobu użytkowania części budynku internatu ZSP nr 2 w Gryfinie przy ul. Łużyckiej na budynek administracyjno-biurowy Starostwa Powiatowego w Gryfinie

  1. Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
    kod CPV: 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.31.43.10-7, 45.23.24.60-4, 45.34.30.00-3
  2. Przedmiot zamówienia:
    • roboty rozbiórkowe,
    • roboty murowe,
    • montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
    • wykonanie posadzek,
    • wykonanie okładzin ściennych i podłogowych,
    • roboty tynkarskie,
    • roboty malarskie,
    • roboty elektryczne,
    • roboty instalacji p-poż.,
    • roboty sanitarne,
    • roboty drogowe - parkingi i chodniki,
    • roboty związane z zagospodarowaniem terenu.
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
  4. Wymagany termin realizacji zamówienia: 120 dni od dnia podpisania umowy.
  5. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający przesłanki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 tejże ustawy oraz spełniający wymogi określone w SIWZ, a w szczególności Wykonawcy którzy:
    • udzielą minimum na 5 lat gwarancji na wykonane roboty, od daty odbioru końcowego,
    • posiadają doświadczenie w dziedzinie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, wykażą że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 1 robotę o wartości co najmniej 500.000 zł, dotyczącą remontu budynku.
  6. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
    1. wniosek o dopuszczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
    2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,
    3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp,
    4. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych o profilu podobnym do przedmiotowego z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Należy podać minimum 1 robotę zrealizowaną w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na kwotę min. 500.000 zł, dotyczącą remontu budynku. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające że roboty te zostały wykonane należycie,
    5. Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wystawionym nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) w postaci odpisu z właściwego rejestru, lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
    6. Zaświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne a w przypadku zaległości w płatnościach zaświadczenie/a, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert,
    7. g. Oświadczenie, że Wykonawca jest / nie jest zarejestrowanym płatnikiem podatku od towarów i usług VAT. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 6.e i f. składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
      1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
      2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
      3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia lub w którym wykonawca ma siedzibę nie wydaje się wymienionych dokumentów, o których mowa w pkt a - c, zastępuje je się dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia, w którym wykonawca ma siedzibę.
  7. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
    1. ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, zawierających oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu.
    2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia:
      • warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz warunek określony w ust. 1 pkt 3 muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
      • warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 do pkt 2 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
    3. jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają w/w warunki udziału w postępowaniu jest większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali największą ocenę spełnienia udziału w postępowaniu, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 1 robotę o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej 500 000 zł za każdą która dotyczyła remontu budynku. Zrealizowane prace należy potwierdzić dokumentami (referencjami) wykazującymi że roboty te zostały wykonane należycie.
      Znaczenie niniejszego warunku - 100 %.
      Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów (100 pkt) Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu i przedstawi w wykazie największą liczbę robót wskazanych w w/w warunku.
      Punkty w odniesieniu do pozostałych Wykonawców zostaną wyliczone ze wzoru:
      D = liczba robót/ największa liczba robót x 100. W toku oceny wniosków Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku. Jeżeli Wykonawcy osiągną taki sam wynik, wygra ten, który udokumentuje wykonanie robót na większą kwotę.
    4. jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, jest mniejsza niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki.
  8. Do składania ofert zostanie zaproszonych 5 wykonawców, którym wraz z zaproszeniem do złożenia oferty zostanie przesłana SIWZ.
  9. Zamawiający wymaga, od zaproszonych do wzięcia udziału w postępowaniu, wniesienia do oferty wadium wysokości 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 zł) .
  10. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: CENA - 100%.
  11. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać w dwóch zamkniętych kopertach: koperta zewnętrzna powinna być pozbawiona wszelkich oznakowań identyfikacyjnych Wykonawcy (jak nadruk firmowy, pieczęć, nadawca itp.) zaadresowana na Zamawiającego, opisana: "PRZETARG NA ZMIANĘ SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU INTERNATU ZSP NR 2 W GRYFINIE PRZY UL. ŁUŻYCKIEJ NA BUDYNEK ADMINISTRACYJNO - BIUROWY STAROSTWA POWIATOWEGO W GRYFINIE - NIE OTWIERAĆ PRZED 22 września 2006 do godz. 1100.
    Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać w budynku Zamawiającego przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej Starostwa w Gryfinie, pok. Nr 11 w terminie do 22.09.06 r., godz. 1100.
  12. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia nie będzie dostępna na stronie internetowej.
  13. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
  14. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  15. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest p. Agnieszka Madejak - Saków, tel. 4045000 wew. 244, 217.
  16. Druki wniosków, oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego przy składaniu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Gryfińskiego: bip.gryfino.powiat.pl
  17. Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych: 06.09.2006 r.

data opublikowania: 2006-09-06 15:26:19
data ostatniej aktualizacji: 2006-11-30 10:11:08

Strona odwiedzona 4424 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Andrzej Krzemiński
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.