Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa zespołu budynków, zagospodarowanie terenów rekreacyjnych i sportowych, segregacja układu komunikacji kołowej i pieszej oraz odrestaurowanie murów obronnych w SOSW w Chojnie - I etap

OGŁOSZENIE O PRZETARGU OGRANICZONYM NA: Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa zespołu budynków, zagospodarowanie terenów rekreacyjnych i sportowych, segregacja układu komunikacji kołowej i pieszej oraz odrestaurowanie murów obronnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Chojnie - I etap.

  1. Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
  2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
    (kod CPV: 45.20.00.00-9, 45.26.27.00-8,45.26.28.00-9,45.40.00.00-1)
    Przebudowę, rozbudowę nadbudowę zespołu budynków:
    Budynek nr 1- modernizację istniejącego internatu szkoły z dostosowaniem obiektu do zmiany funkcji na Dom Dziecka
    Budynek nr 2- rozbiórkę istniejącego internatu oraz odbudowa obiektu wg projektu budowlanego mająca na celu dostosowanie do istniejącej zabudowy
    Cały kompleks, w którym znajdują się oba budynku jest pod ochroną konserwatorską.
    2.1. Zakres robót:
    • roboty rozbiórkowe / rozbiórka jednego z budynków w całości/
    • roboty ziemne
    • roboty fundamentowe
    • roboty murarskie
    • montaż stolarki okiennej i drzwiowej
    • roboty ciesielskie i dekarskie
    • wykonanie podłóg i posadzek
    • wykonanie okładzin ściennych i podłogowych
    • roboty tynkarskie
    • roboty malarskie
    • roboty elewacyjne , w tym docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką -mokrą
    • roboty elektryczne /instalacje wewnętrzne/
    • roboty instalacji p-poż
    • roboty sanitarne / c.o, c.w.u, wod-kan /
    • przyłącza sanitarne i elektryczne
    2.2. Gwarancja.
    Wykonawca udzieli minimum na 5 lat gwarancji na wykonane roboty, od daty odbioru końcowego .
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
  4. Wymagany termin realizacji zamówienia: 270 dni od daty podpisania umowy.
  5. Wykonawca będzie związany ofertą 30 dni, licząc od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  6. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający przesłanki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 tejże ustawy oraz spełniający wymogi określone w SIWZ, a w szczególności Wykonawcy, którzy:
    • wykażą się doświadczeniem w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 1 robotę o wartości co najmniej 1.000.000 zł, dotyczącą przebudowy, rozbudowy , remontu budynku.
  7. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
    1. wniosek o dopuszczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego / formularz dostępny na stronie internetowej Zamawiającego/
    2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, / formularz dostępny na stronie internetowej Zamawiającego/
    3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, / formularz dostępny na stronie internetowej Zamawiającego/
    4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania wniosków)
    5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania wniosków).
    6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat ora składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania wniosków).
    7. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
    8. Oświadczenie, że Wykonawca jest / nie jest zarejestrowanym płatnikiem podatku od towarów i usług VAT/ formularz dostępny na stronie internetowej Zamawiającego/
    9. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych o profilu podobnym do przedmiotowego z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Należy podać min. 1 robotę o wartości co najmniej 1.000.000 zł, dotyczącą przebudowy, rozbudowy , remontu budynku. / formularz dostępny na stronie internetowej Zamawiającego/
    10. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające że roboty te zostały wykonane należycie.
  8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7 lit d. - f., składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
    1. nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości,
    2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
    3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,

    8.1 dokumenty o których mowa w pkt 8 lit a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt. 8 lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków.
    8.2 Jeżeli w kraju pochodzenia lub w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wymienionych w pkt. 8 dokumentów zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy o których mowa w ppkt 8.1 stosuje się odpowiednio.
  9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy.
    9.1 Wniosek wspólny składany przez dwie lub więcej firm występujących jako partnerzy powinien spełniać następujące wymagania (Uwaga! Dotyczy to również spółek cywilnych):
    1. Wniosek wspólny powinien być sporządzony zgodnie z ogłoszeniem oraz zawierać wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty wszystkich partnerów (pkt. 7. lit c.- g) (oraz w celu potwierdzenia reprezentacji o ile to nie wynika z innych dokumentów; umowę konsorcjum lub spółki cywilnej)
    2. wniosek wraz z załącznikami powinien być podpisany przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentacji Wykonawców,
    3. warunki i dokumenty wymagane przez Zamawiającego w ogłoszeniu muszą być spełnione łącznie, (dokumenty wymienione w pkt.7 lit. a,b oraz lit. h- j,) partnerzy podpisują razem lub podpisuje je upoważniony pełnomocnik)
    4. pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania, on zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informację, korespondencję itp.
    9.2 Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
  10. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
    1. ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, zawierających oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu.
    2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia:
      • warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz warunek określony w ust. 1 pkt 3 muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
      • warunki określone w ust. 1 pkt 1 do pkt 2 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
    3. jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają w/w warunki udziału w postępowaniu jest większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali największą ocenę spełnienia udziału w postępowaniu, tj. wykażą się doświadczeniem w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 1 robotę o wartości co najmniej 1.000.000 zł, dotyczącą przebudowy, rozbudowy , remontu budynku.
      Zrealizowane prace należy potwierdzić dokumentami (referencjami) wykazującymi że roboty te zostały wykonane należycie.
      Znaczenie niniejszego warunku - 100 %.
      Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów (100 pkt) Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu i przedstawi w wykazie największą liczbę robót wskazanych w w/w warunku.
      Punkty w odniesieniu do pozostałych Wykonawców zostaną wyliczone ze wzoru:
      D = liczba robót/ największa liczba robót x 100. W toku oceny wniosków Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku. Jeżeli Wykonawcy osiągną taki sam wynik, wygra ten, który udokumentuje wykonanie robót na większą kwotę.
    4. jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, jest mniejsza niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki.
  11. Do składania ofert zostanie zaproszonych 5 wykonawców, którym wraz z zaproszeniem do złożenia oferty zostanie przesłana SIWZ.
  12. Zamawiający wymaga wniesienia do oferty wadium wysokości 30.000 zł.
  13. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: CENA - 100%.
  14. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać w budynku Zamawiającego przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej Starostwa w Gryfinie, pok. Nr 11 w terminie do 25.09.2006 r., godz. 1100.
  15. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia nie będzie dostępna na stronie internetowej.
  16. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
  17. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  18. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest p. Agnieszka Madejak - Saków, tel. (091) 4045000 wew. 244, 217.
  19. Druki wniosków, oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego przy składaniu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Gryfińskiego: bip.gryfino.powiat.pl oraz w Starostwie Powiatowym w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 d pok. 102.
  20. Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych: 08.09.2006 r.

data opublikowania: 2006-09-08 19:30:34
data ostatniej aktualizacji: 2006-09-15 14:50:43

Strona odwiedzona 1006 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.