Ogłoszenia
Archiwum - przetargi inne
Wykonanie robót remontowo-adaptacyjnych pomieszczeń dla Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Gryfinie
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Wykonanie robót remontowo-adaptacyjnych pomieszczeń dla Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Gryfinie"
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego wybrana jako najkorzystniejsza i zaakceptowana przez Starostę Gryfińskiego została oferta nr 1 Wykonawcy INTERBAU Sp. z o.o. ul. Flisacza 17/6, 74-100 Gryfino. Oferowana w niej cena wynosi 67.304,02 zł brutto.
Wykonanie robót remontowo-adaptacyjnych pomieszczeń dla Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Gryfinie
Przetarg nieograniczony na: Wykonanie robót remontowo-adaptacyjnych pomieszczeń dla Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Gryfinie
- ZamawiajÄ…cy:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
- Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
- Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
- Przedmiot zamówienia (kod CPV: kod CPV 45400000-1)
Wykonanie robót remontowo-adaptacyjnych pomieszczeń dla Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Gryfinie
Opis rodzaju robót objętych przedmiotem zamówienia:
- roboty rozbiórkowe
- murarskie
- tynkarskie
- posadzkarskie
- płotkarskie
- montaż stolarki drzwiowej i okiennej
- instalacje sanitarne
- instalacje elektryczne
- wentylacyjne
- malarskie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej zał. nr 6 oraz przedmiaru robót stanowiącej zał. Nr 7
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Wymagany termin realizacji zamówienia:
Termin wykonania zamówienia - 45 dni od dnia podpisania umowy.
- Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102 lub pocztą na wniosek.
- Warunki udziału:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
- Wykonawcy muszą wykazać się posiadaniem doświadczenia w dziedzinie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, wykażą, że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonali min. 1 robotę o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej 50 000 zł za każdą oraz dotyczyła wykonania termomodernizacji budynku oraz obejmowała roboty dekarskie
- Wykonawcy muszą wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wskazanie osoby , której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy.
- Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
- Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
- Oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu podatków i opłacaniu opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ)
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
- Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Należy podać minimum 1 robotę wykonaną w ww. okresie na kwotę 50.000 zł każda, za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej 50 000 zł za każdą oraz dotyczyła wykonania remontu (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ).
- Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie i terminowo oraz dotyczyły wykonania remontu
- Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy oraz kierowników robót) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ).
- Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (w formie decyzji, aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa)
- Szczegółowy kosztorys ofertowy.
- Harmonogram rzeczowo-finansowy.
- Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
- ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest:
Naczelnik Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pani Agnieszka Madejak-Saków - tel. (091) 4045000 wew. 217.
- Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 27 października 2006 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 października 2006 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
- Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
Cena - 100 %
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 164, poz. 1163) Zamawiający uściśla poz. 39 w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ w następujący sposób:
Za zabudowę stałą stanowisk pracy przyjmuje się:
Zestaw mebli (grub. blatu biurek, stołów -32 mm) o kolorze drewnopodobnym:
- biurko o wymiarach wys.760 mm, szer. 700 mm dług.1000 mm, - 4 szt.
- kontener 3 szufladowy z zamkiem centralnym, na kółkach - 4 szt.
- kontener na stację komputerową na kółkach (bez tylniej ścianki) - 4 szt.
- stół prostokątny o wymiarach wys.760 mm, szer. 1500 mm dług.2500 mm na nogach metalowych - 1 szt.
- tablica ogłoszeniowa, korkowa w ramie drewnianej, pokryta materiałem o wymiarach wys.1000 mm szer. 1500 mm - 1 szt.
Na podstawie art. 38 ust.4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r., w związku z różnicami jakie wystąpiły między SST a przedmiarem robót Zamawiający wyjaśnia:
- Należy przyjąć montaż nadproży w ilości 5 szt.
- Należy przyjąć montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych w ilości 5 szt.
- Nie należy przyjmować demontażu w poz. SST poz. 7 pkt.3
- Zakres robót nie obejmuje zamurowania otworów drzwiowych poz. SST nr 47 pkt.5
- W zakresie robót jest przyjęta tylko naprawa parapetów prefabrykowanych.
data opublikowania: 2006-10-19 13:14:36
data ostatniej aktualizacji: 2007-01-12 15:01:31
Strona odwiedzona 1975 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Agnieszka Madejak-Saków
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga