Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa zespołu budynków, zagospodarowanie terenów rekreacyjnych i sportowych, segregacja układu komunikacji kołowej i pieszej oraz odrestaurowanie murów obronnych w SOSW w Chojnie - I etap

Rozstrzygnięcie:

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu ograniczonego z podziałem na dwie części:

Część I: Budynek nr 6- modernizację istniejącego internatu szkoły z dostosowaniem obiektu do zmiany funkcji na Dom Dziecka

została odrzucona oferta:

1.1 Oferta oznaczona nr 2 firmy Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe PROGRES Sp. z o.o. 74-500 Chojna, ul. Szczecińska 1 na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 6 ww. ustawy tj.: "Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli zawiera omyłki rachunkowe , których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny".

UZASADNIENIE

Wykonawca obliczając cenę zastosował stawkę VAT w wysokości 22 %, natomiast roboty budowlane określone w przedmiocie zamówienia dotyczą obiektów sklasyfikowanych w PKOB 1130 tj. "budynków zbiorowego zamieszkania - domy opieki społecznej, internaty i bursy szkolne, domy studenckie, domy dziecka, domy dla bezdomnych oraz budynki mieszkalne na terenie koszar, zakładów karnych i poprawczych, aresztów śledczych", znajdujących się (poz. 20) na "Liście towarów i usług dla których obniża się stawkę podatku do wysokości 7%" (załącznik nr 1 do rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług Dz. U. 04. Nr 97, poz. 970 z późn. zm.)

Jednocześnie zawiadamiamy, iż w przedmiotowym postępowaniu została wybrana i zaakceptowana przez Zarząd Powiatu w Gryfinie:

Na część I zamówienia:
Oferta oznaczona nr 1 firmy INEKO Sp. z o.o., ul. 5 Lipca, 70-376 Szczecin z oferowaną ceną w wysokości 1.875.154,18 zł brutto.

Ogłoszenie o przetargu ograniczonym na: Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa zespołu budynków, zagospodarowanie terenów rekreacyjnych i sportowych, segregacja układu komunikacji kołowej i pieszej oraz odrestaurowanie murów obronnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Chojnie - I etap

  1. Zamawiający: Powiat Gryfiński
    ul. Sprzymierzonych 4,
    74-100 Gryfino
  2. Tryb zamówienia: przetarg ograniczony.
  3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
    (kod CPV: 45.20.00.00-9, 45.26.27.00-8,45.26.28.00-9,45.40.00.00-1)
    Przebudowę, rozbudowę nadbudowę zespołu budynków z podziałem na dwie części:
    Część I: Budynek nr 6- modernizację istniejącego internatu szkoły z dostosowaniem obiektu do zmiany funkcji na Dom Dziecka
    Część II: Budynek nr 2- rozbiórkę istniejącego internatu oraz odbudowa obiektu wg projektu budowlanego mająca na celu dostosowanie do istniejącej zabudowy
    Cały kompleks, w którym znajdują się oba budynku jest pod ochroną konserwatorską.
    1.1 Zakres robót:
    • roboty rozbiórkowe / rozbiórka budynku nr 2 w caÅ‚oÅ›ci/
    • roboty ziemne
    • roboty fundamentowe
    • roboty murarskie
    • montaż stolarki okiennej i drzwiowej
    • roboty ciesielskie i dekarskie
    • wykonanie podłóg i posadzek
    • wykonanie okÅ‚adzin Å›ciennych i podÅ‚ogowych
    • roboty tynkarskie
    • roboty malarskie
    • roboty elewacyjne , w tym docieplenie Å›cian zewnÄ™trznych metodÄ… lekkÄ… -mokrÄ…
    • roboty elektryczne /instalacje wewnÄ™trzne/
    • roboty instalacji p-poż
    • roboty sanitarne / c.o, c.w.u, wod-kan /
    • przyÅ‚Ä…cza sanitarne i elektryczne
  4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
  5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  6. Wymagany termin realizacji zamówienia:
    I część - 180 dni od daty podpisania umowy.
    II część - 330 dni od daty podpisania umowy.
  7. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tejże ustawy oraz spełniający wymogi określone w SIWZ, a w szczególności Wykonawcy którzy wykażą się posiadaniem doświadczenia w dziedzinie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia i wykażą, że w okresie 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania wykonali min. 1 robotę o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej 1.000.000 zł i dotyczyła przebudowy, rozbudowy, remontu budynku.
  8. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
    • Wniosek o dopuszczenie do postÄ™powania,
    • Aktualny dokument dopuszczajÄ…cy WykonawcÄ™ do obrotu prawnego w zakresie objÄ™tym zamówieniem (wystawionym nie wczeÅ›niej niż 6 m-cy przed upÅ‚ywem terminu wyznaczonego do skÅ‚adania ofert) w postaci:
      1. odpisu z właściwego rejestru lub
      2. zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
    • OÅ›wiadczenie Wykonawcy o speÅ‚nieniu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo ZamówieÅ„ Publicznych,
    • OÅ›wiadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postÄ™powania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo ZamówieÅ„ Publicznych,
    • OÅ›wiadczenie, że Wykonawca nie zalega z opÅ‚aceniem podatków oraz opÅ‚at i skÅ‚adek na ubezpieczenie zdrowotne i spoÅ‚eczne a w przypadku zalegÅ‚oÅ›ci w pÅ‚atnoÅ›ciach zaÅ›wiadczenie/a, że uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymanie w caÅ‚oÅ›ci wykonania decyzji wÅ‚aÅ›ciwego organu wystawione nie wczeÅ›niej niż 3 m-ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert,
    • Wykaz wykonanych w ciÄ…gu ostatnich 5 lat przed dniem ogÅ‚oszenia niniejszego postÄ™powania robót o profilu podobnym do przedmiotowego z podaniem ich wartoÅ›ci oraz daty i miejsca wykonania a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy, podać ilość robót wykonanych w tym okresie o profilu podobnym do przedmiotowego. Należy podać minimum 1 robotÄ™ w na kwotÄ™ min. 1.000.000 zÅ‚ każda dotyczÄ…cÄ… przebudowy, rozbudowy, remontu budynku,
    • Referencje od poprzednich kontrahentów, na rzecz których Wykonawca zrealizowaÅ‚ min 1 podobne zamówienia w ciÄ…gu ostatnich 5 lat przed dniem ogÅ‚oszenia niniejszego postÄ™powania, potwierdzajÄ…ce, że roboty te zostaÅ‚y wykonane z należyta starannoÅ›ciÄ…. Referencje muszÄ… dotyczyć robót wymienionych w wykazie,
    • Wykaz osób i podmiotów które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wyksztaÅ‚cenia niezbÄ™dnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynnoÅ›ci (zgodnie z zaÅ‚. nr 5 do SIWZ)
    • Do wykazu należy doÅ‚Ä…czyć dokumenty potwierdzajÄ…ce uprawnienia tych osób (poÅ›wiadczone kserokopie uprawnieÅ„ zawodowych) odpowiednio dla danej branży (budowlanej, sanitarnej, elektrycznej)
    1. uprawnienia zawodowe w formie decyzji,
    2. aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budowlanych
    Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego dokumentu dopuszczającego Wykonawcę do obrotu prawnego i oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
    1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
    2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
    3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
    Jeżeli w kraju pochodzenia lub w którym wykonawca ma siedzibę nie wydaje się wymienionych dokumentów, o których mowa w pkt. a - c, zastępuje je się dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia, w którym wykonawca ma siedzibę.
  9. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
    1. ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, zawierających oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu.
    2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia:
      • warunek nie podlegania wykluczeniu z postÄ™powania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz warunek okreÅ›lony w pkt 1.3 muszÄ… być speÅ‚nione przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamówienia,
      • warunki okreÅ›lone w pkt 1.1 do 1.2 muszÄ… być speÅ‚nione Å‚Ä…cznie przez Wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamówienia.
    3. jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają w/w warunki udziału w postępowaniu jest większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia udziału w postępowaniu, tj. w okresie 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania wykonali min. 1 robotę o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej 1.000.000 zł i dotyczyły przebudowy, rozbudowy, remontu budynku. Zrealizowane prace należy potwierdzić dokumentami (referencjami) wykazującymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
      Znaczenie niniejszego warunku - 100 %.
      Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów (100 pkt) Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu i przedstawi w wykazie największą liczbę robót wskazanych w w/w warunku.
      Punkty w odniesieniu do pozostałych Wykonawców zostaną wyliczone ze wzoru:
      Liczba punktów = liczba robót/ największa liczba robót x 100. W toku oceny wniosków Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku. Jeżeli Wykonawcy osiągną taki sam wynik, wygra ten, który udokumentuje wykonanie robót na większą kwotę.
    4. jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, jest mniejsza niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki.
  10. Do składania ofert zostanie zaproszonych 5 wykonawców.
  11. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. W przypadku złożenia oferty na całość zamówienia należy wnieść wadium wysokości 30.000 zł. W przypadku złożenia oferty na jedną z dwóch części zamówienia należy wnieść wadium wysokości 15.000 zł
  12. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
    CENA - 100 %
    Wybrany zostanie Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę.
  13. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać w budynku Zamawiającego przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie, pok. Nr 11 w terminie do 05.01.2007 r., godz. 12.00.
  14. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia nie będzie dostępna na stronie internetowej.
  15. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
  16. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  17. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest p. Agnieszka Madejak - Saków, tel. 4045000 wew. 244.
  18. Data wysłania ogłoszenia do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych dnia 21 grudnia 2006 r.

data opublikowania: 2006-12-21 15:17:04
data ostatniej aktualizacji: 2007-02-20 14:56:27

Strona odwiedzona 2223 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Andrzej KrzemiÅ„ski
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zg³oœ zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.