Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad remontem w SOSW w Chojnie - I etap

Rozstrzygnięcie:

Niniejsze postepowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163) tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad remontem w SOSW w Chojnie - I etap

Przetarg nieograniczony na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją polegającą na przebudowie, rozbudowie, nadbudowie zespołu budynków, zagospodarowanie terenów rekreacyjnych i sportowych, segregacja układu komunikacji kołowej i pieszej oraz odrestaurowanie murów obronnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Chojnie - I etap

  1. ZamawiajÄ…cy:
    Powiat Gryfiński
    ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
  4. Przedmiot zamówienia (kod CPV: 74262000-3)
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa zespołu budynków, zagospodarowanie terenów rekreacyjnych i sportowych, segregacja układu komunikacji kołowej i pieszej oraz odrestaurowanie murów obronnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Chojnie - I etap" prowadzonej przez wykonawców wyłonionych w przetargu ograniczonym podzielonym na dwie części zamówienia:
    I część - budynek nr 6 - modernizację istniejącego internatu szkoły z dostosowaniem obiektu do zmiany funkcji na Dom Dziecka (o planowanej wartości robót w wysokości 1.717.957,82 zł brutto)
    II część - budynek nr 2 - rozbiórkę istniejącego internatu oraz odbudowa obiektu wg projektu budowlanego mająca na celu dostosowanie do istniejącej zabudowy (o planowanej wartości robót w wysokości 1.321.701,08 zł brutto)
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Termin realizacji zamówienia:
    Termin wykonania zamówienia:
    1. Nadzór inwestorski sprawowany będzie w sposób ciągły, od momentu przekazania placu budowy Wykonawcy robót, do momentu przekazania obiektu do użytkowania oraz w okresie gwarancyjnym na wezwanie Inwestora.
    2. Planowany termin realizacji inwestycji: luty 2007 - luty 2008r.
  8. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  9. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
  10. Warunki udziału:
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    1. spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,

    3. a w szczególności, którzy wykażą się:
    4. dysponowaniem osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiednio dla danej branży (budowlanej, sanitarnej, elektrycznej)
    5. posiadaną wiedzą i doświadczeniem w zakresie usługę nadzoru nad prowadzeniem budowy obiektów o kubaturze powyżej 2500 m3 o wartości robót budowlanych min 1.000.000 zł każda.
  11. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
    4. Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ)
    5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
    6. Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ)
    7. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (poświadczone kserokopie uprawnień zawodowych) odpowiednio dla danej branży (budowlanej, sanitarnej, elektrycznej)
      • uprawnienia zawodowe w formie decyzji,
      • aktualne zaÅ›wiadczenia o wpisie do wÅ‚aÅ›ciwej Izby Inżynierów i Techników Budowlanych
    8. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości (robót budowlanych), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. (zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ). Należy podać minimum 2 usługi nadzoru nad prowadzeniem budowy obiektów o kubaturze powyżej 2500 m3 o wartości robót budowlanych min 1.000.000 zł każda.
    9. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające wartość nadzorowanych robót , termin realizacji oraz, że obowiązki Nadzoru Inwestorskiego zostały wykonane należycie.
  12. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
  13. ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
  14. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest:
    Naczelnik Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pani Agnieszka Madejak-Saków - tel. (091) 404-50-00 wew. 217
  15. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 16 lutego 2007 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
  16. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 lutego 2007 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
  17. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
    Cena - 100 %

data opublikowania: 2007-02-07 12:33:44
data ostatniej aktualizacji: 2007-02-21 08:19:50

Strona odwiedzona 1677 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zg³oœ zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.