Ogłoszenia
Archiwum - praca w samorządzie
Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w PCPR w Gryfinie
Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie, ul. Łużycka 87
Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko pracy
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
WYMAGANIA:
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- kwalifikacje zawodowe wymagane na stanowisku:
- wykształcenie wyższe,
- specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
- staż pracy co najmniej 5 lat, w tym 3 lata pracy w pomocy społecznej oraz minimum 2 lata pracy:
- na stanowiskach urzędniczych w urzędzie marszałkowskim, wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych, starostwie powiatowym, powiatowych jednostkach organizacyjnych, urzędzie gminy, jednostkach pomocniczych gminy, gminnych jednostkach i zakładach budżetowych, biurach (ich odpowiedników) związków jednostek samorządu terytorialnego, zakładach budżetowych założonych przez te związki, biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego, lub
- w służbie cywilnej, lub
- w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub
- w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
- na kierowniczych stanowiskach państwowych,
- znajomość przepisów w zakresu o pomocy społecznej, rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych, samorządzie powiatowym, finansach publicznych, prawa pracy, zamówień publicznych, postępowania administracyjnego oraz przepisów wykonawczych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślne,
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- umiejętność skutecznego komunikowania się, podejmowania decyzji, analizy i syntezy informacji,
- wysoka kultura osobista,
- odporność na stres.
- Zakres zadań na stanowisku:
- nadzór nad organizacją pracy i realizacją zadań Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie,
- koordynowanie i nadzór nad wykonywaniem zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych oraz z zakresu pomocy społecznej,
- przewodniczenie powiatowemu zespołowi ds. orzekania o niepełnosprawności (zadanie uzależnione od decyzji starosty oraz spełnienia dodatkowych wymagań tj.: wykształcenie wyższe magisterskie lub wyższe studia medyczne; zaświadczenie od wojewody o odbyciu szkolenia, o którym mowa w § 27 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 lipca 2003 r. w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności (Dz. U. Nr 139, poz. 1328)
- dokonywanie analizy potrzeb powiatu w zakresie pomocy społecznej,
- sprawowanie w imieniu Starosty nadzoru nad działalnością jednostek organizacyjnych powiatu w zakresie określonym przepisami,
- wydawanie w imieniu Starosty decyzji administracyjnych.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- potwierdzone kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje,
- potwierdzone kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- potwierdzona kopia trzech pierwszych stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o tym, że kandydat nie był prawomocnie skazany na przestępstwa popełnione umyślnie,
- oświadczenie kandydata, że nie orzeczono wobec niego zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
- oświadczenie o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
- potwierdzone kopie dodatkowych kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy, itp.- koniecznie w jęz. polskim lub przetłumaczone na jęz. polski przez tłumacza przysięgłego).
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
* kopie składanych do konkursu dokumentów mogą zostać potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy składać do dnia 22 marca 2007 r. Decyduje data wpływu do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:
"Konkurs na stanowisko pracy Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie-oferta nr 1", pod adres:
STAROSTWO POWIATOWE W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4
74-100 GRYFINO
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie konkursu.
Złożone dokumenty zostaną odesłana na pisemny wniosek oferenta.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi przez komisję powołaną przez Starostę Gryfińskiego
w terminie do dnia 30 marca 2007 r.
data opublikowania: 2007-03-09 14:59:56
data ostatniej aktualizacji: 2007-05-11 12:44:54
Strona odwiedzona 5080 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Agnieszka Turek
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga