Termomodernizacja stropodachu w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Chojnie
Rozstrzygnięcie:
Na podstawie Art. 92 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, informujemy że w ww. postępowaniu, Zarząd Powiatu Gryfińskiego wybrał jako najkorzystniejszą ofertę SPÓŁDZIELNI RZEMIEŚLNICZEJ Budownictwa Ogólnego i Usług Różnych "UNIWERSAL", ul. Droga Zielona 7a, 74-400 Dębno Lubuskie, która zaproponowała cenę 208.582,67 zł. Firma "UNIWERSAL" zaoferowała najniższą cenę, co było jedynym kryterium wyboru.
Przetarg nieograniczony na: Termomodernizacja stropodachu w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Chojnie
Zamawiający: Powiat Gryfiński ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia (kod CPV: kod CPV 45433000-7, 45260000-7) Termomodernizacja stropodachu w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Chojnie. Opis rodzaju robót objętych przedmiotem zamówienia:
roboty rozbiórkowe obróbek blacharskich i kominów
roboty murowe: kominy
roboty dekarskie- wykonanie pokrycia z papy zg z projektem
docieplenie stropodachu płytami ze styropianu EPS 100
wykonanie instalacji odgromowej
wywóz odpadów po budowie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej zał. nr 6 oraz przedmiaru robót stanowiącej zał. Nr 7
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Wymagany termin realizacji zamówienia: Termin wykonania zamówienia - 60 dni od dnia podpisania umowy.
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16d, 74-101 Gryfino, pok. 102 lub pocztą na wniosek.
Warunki udziału:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
Wykonawcy muszą wykazać się posiadaniem doświadczenia w dziedzinie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, wykażą że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 1 robotę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej 100 000 zł za każdą oraz dotyczyła wykonania termomodernizacji budynku oraz obejmowała roboty dekarskie.
Wykonawcy muszą wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wskazanie osoby , której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
Oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu podatków i opłacaniu opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ)
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Należy podać minimum 1 robotę wykonaną w ww. okresie na kwotę 100.000 zł każda, za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej 100 000 zł za każdą oraz dotyczyła wykonania termomodernizacji budynku oraz obejmowała roboty dekarskie (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ).
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie i terminowo oraz dotyczyły wykonania termomodernizacji budynku oraz obejmowała roboty dekarskie
Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy oraz kierowników robót) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ).
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (w formie decyzji, aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa)
Szczegółowy kosztorys ofertowy.
Harmonogram rzeczowo-finansowy.
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Naczelnik Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pani Agnieszka Madejak-Saków - tel. (091) 4045000 wew. 217
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 26 marca 2007 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 marca 2007 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100%
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Termomodernizacja stropodachu w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Chojnie", Zamawiający zmienia treść załączników do SIWZ dotyczących rodzaju użytego materiału do obróbek blacharskich.
Wszystkie obróbki blacharskie w tym rynny należy przyjąć do kalkulacji z blachy ocynkowanej.
data opublikowania: 2007-03-13 14:59:57 data ostatniej aktualizacji: 2007-03-20 09:01:20
Strona odwiedzona 3914 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Agnieszka Madejak-Saków
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki