Zakup, dostarczenie i zainstalowanie agregatu prądotwórczego ze startem ręcznym na układzie jezdnym
Rozstrzygnięcie:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. Zakup, dostarczenie i zainstalowanie agregatu prądotwórczego ze startem ręcznym na układzie jezdnym, realizowanego przez Powiat Gryfiński
Na podstawie Art. 92 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, informujemy, że w ww. postępowaniu Zarząd Powiatu Gryfińskiego wybrał jako najkorzystniejszą ofertę przedsiębiorstwa:
P.P.U.H. PEX-POOL PLUS Kania Janusz, 39-200 Dębica, ul. Metalowców 35.
Przedsiębiorstwo P.P.U.H. PEX-POOL PLUS Kania Janusz zaoferowało najniższą cenę tj. 40.200,00 zł., co było jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.
Przetarg nieograniczony na: Zakup, dostarczenie i zainstalowanie agregatu prądotwórczego ze startem ręcznym na układzie jezdnym
Zamawiający: Powiat Gryfiński: ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia
INFORMACJE OGÓLNE
Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie agregatu prądotwórczego oraz montaż zgodnie z następującymi warunkami przyłączenia wystawionymi przez ENEA S.A. Oddział w Szczecinie, Rejon Energetyczny Szczecin. Sposób podłączenia musi wykluczać możliwość współpracy równoległej agregatu z siecią zasilającą oraz instalacją przedlicznikową obiektu. Oznacza to, że w przypadku agregatów przewoźnych dla ich przyłączenia do sieci, w obiekcie Starostwa Powiatowego w Gryfinie, przy ul. Sprzymierzonych 4, musi być wybudowany odpowiedni punkt przyłączeniowy wyposażony w taką blokadę, z obudową przystosowaną do plombowania. Zaleca się stosowanie mechanicznych przełączników o 2 poziomach "Sieć - Agregat", przystosowanych do opląbowania.
Wykonawca opracuje projekty techniczne na prace związane z zainstalowaniem agregatu lub też projekty punktów przyłączeniowych dla agregatu przewoźnego. Projekty zostaną przedłożone do uzgodnienia w ENEA S.A., Rejon Dystrybucji Szczecin (R.D. Szczecin) ul. Derdowskiego 2.
Moc ciągła zespołu: - 25 kW,
Częstotliwość: - 50 Hz,
Napięcie znamionowe: - 230/400 V,
Typ silnika: - diesel/benzyna,
AGREGAT
Rozruch: - ręczny,
Moc znamionowa - 25 kW,
System chłodzenia: - ciecz,
Zbiornik paliwa: - min. 60 l. z wlewem wyprowadzonym na zewnątrz obudowy umożliwiający tankowanie w trakcie pracy urządzenia.
OBUDOWA
Agregat w obudowie wyciszonej, odpornej na wpływ warunków atmosferycznych. Obudowa wyposażona w zaczep dźwigowy umiejscowiony w środku ciężkości agregatu.
PRZYCZEPA DROGOWA.
Przyczepa jednoosiowa. Dyszel przystosowany do różnych samochodów. Zaczep kulowy. Hamulec najazdowy. Homologacja umożliwiająca rejestrację i poruszanie się po drogach publicznych.
ZAKRES DOSTAWY
transport,
opracowanie projektów technicznych na prace związane z zainstalowaniem agregatu lub też projektów punktów przyłączeniowych dla agregatu przewoźnego
przystosowanie istniejącej instalacji w budynku do zainstalowania agregatu prądotwórczego,
podłączenie zestawu do istniejącego obiektu,
pierwsze uruchomienie,
przeszkolenie obsługi,
przekazanie pełnej dokumentacji (w tym wymaganych atestów i certyfikatów).
SERWIS GWARANCYJNY
Producent udziela gwarancji na bezawaryjną pracę zespołu prądotwórczego wraz z ewentualnym wyposażeniem dodatkowym na okres 12 miesięcy, licząc od daty sprzedaży bezpośredniemu użytkownikowi.
WYPOSAŻENIE
panel sterujÄ…cy,
wyłącznik bezpieczeństwa,
wyłącznik nadprądowy,
gniazda i podzielnice prÄ…du kompatybilne z instalacjÄ… budynku,
płyn chłodniczy,
olej silnikowy,
akumulator.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Wymagany termin realizacji zamówienia: Termin wykonania zamówienia - do 4 tygodni od dnia podpisania umowy.
Wykonawca będzie związany ofertą 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102 lub pocztą na wniosek.
Warunki udziału:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Ofertę (zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ) wraz z wymienionymi załącznikami:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ).
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ).
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert).
Oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu podatków i opłacaniu opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ).
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Części XI SIWZ: 1) ppkt 1.3, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości,
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
dokumenty o których mowa w pkt 2 ppkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia lub w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wymienionych w pkt. 2 dokumentów zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy o których mowa w pkt 2.1 stosuje się odpowiednio.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy.
Oferty wspólne składane przez dwie lub więcej firm występujących jako partnerzy powinny spełniać następujące wymagania (Uwaga! Dotyczy to również spółek cywilnych):
oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ oraz zawierać wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty wszystkich partnerów (ppkt. 1.2-1.5) (oraz w celu potwierdzenia reprezentacji o ile to nie wynika z innych dokumentów; umowę konsorcjum lub spółki cywilnej)
oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentacji Wykonawców,
warunki i dokumenty wymienione w ppkt. 1.1 muszą być spełnione przez Wykonawców łącznie,
pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania, on zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informację, korespondencję itp.
Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.12. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego są:
Naczelnik Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pani Agnieszka Madejak-Saków - tel. (091) 404 50 00 wew. 244, 217.
Inspektor Wydziału Zarządzania Kryzysowego - Pan Kazimierz Kazimierczak - tel. (091) 416 20 89, lub (091) 464 76 75 wew. 24.
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 18 maja 2007 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 maja 2007 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100%
data opublikowania: 2007-05-07 12:40:29 data ostatniej aktualizacji: 2007-05-29 12:40:44
Strona odwiedzona 3287 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Andrzej Krzemiński
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki