Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Zakup, dostarczenie i zainstalowanie agregatu prądotwórczego ze startem ręcznym na układzie jezdnym

Rozstrzygnięcie:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. Zakup, dostarczenie i zainstalowanie agregatu prądotwórczego ze startem ręcznym na układzie jezdnym, realizowanego przez Powiat Gryfiński

Na podstawie Art. 92 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, informujemy, że w ww. postępowaniu Zarząd Powiatu Gryfińskiego wybrał jako najkorzystniejszą ofertę przedsiębiorstwa:

P.P.U.H. PEX-POOL PLUS Kania Janusz, 39-200 Dębica, ul. Metalowców 35.

Przedsiębiorstwo P.P.U.H. PEX-POOL PLUS Kania Janusz zaoferowało najniższą cenę tj. 40.200,00 zł., co było jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.

Przetarg nieograniczony na: Zakup, dostarczenie i zainstalowanie agregatu prądotwórczego ze startem ręcznym na układzie jezdnym

  1. Zamawiający: Powiat Gryfiński: ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
  4. Przedmiot zamówienia
    1. INFORMACJE OGÓLNE

      Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie agregatu prądotwórczego oraz montaż zgodnie z następującymi warunkami przyłączenia wystawionymi przez ENEA S.A. Oddział w Szczecinie, Rejon Energetyczny Szczecin. Sposób podłączenia musi wykluczać możliwość współpracy równoległej agregatu z siecią zasilającą oraz instalacją przedlicznikową obiektu. Oznacza to, że w przypadku agregatów przewoźnych dla ich przyłączenia do sieci, w obiekcie Starostwa Powiatowego w Gryfinie, przy ul. Sprzymierzonych 4, musi być wybudowany odpowiedni punkt przyłączeniowy wyposażony w taką blokadę, z obudową przystosowaną do plombowania. Zaleca się stosowanie mechanicznych przełączników o 2 poziomach "Sieć - Agregat", przystosowanych do opląbowania.

      Wykonawca opracuje projekty techniczne na prace związane z zainstalowaniem agregatu lub też projekty punktów przyłączeniowych dla agregatu przewoźnego. Projekty zostaną przedłożone do uzgodnienia w ENEA S.A., Rejon Dystrybucji Szczecin (R.D. Szczecin) ul. Derdowskiego 2.

      Moc ciągła zespołu: - 25 kW,
      Częstotliwość: - 50 Hz,
      Napięcie znamionowe: - 230/400 V,
      Typ silnika: - diesel/benzyna,

    2. AGREGAT

      Rozruch: - ręczny,
      Moc znamionowa - 25 kW,
      System chłodzenia: - ciecz,
      Zbiornik paliwa: - min. 60 l. z wlewem wyprowadzonym na zewnątrz obudowy umożliwiający tankowanie w trakcie pracy urządzenia.

    3. OBUDOWA

      Agregat w obudowie wyciszonej, odpornej na wpływ warunków atmosferycznych. Obudowa wyposażona w zaczep dźwigowy umiejscowiony w środku ciężkości agregatu.

    4. PRZYCZEPA DROGOWA.

      Przyczepa jednoosiowa. Dyszel przystosowany do różnych samochodów. Zaczep kulowy. Hamulec najazdowy. Homologacja umożliwiająca rejestrację i poruszanie się po drogach publicznych.

    5. ZAKRES DOSTAWY
      • transport,
      • opracowanie projektów technicznych na prace zwiÄ…zane z zainstalowaniem agregatu lub też projektów punktów przyÅ‚Ä…czeniowych dla agregatu przewoźnego
      • przystosowanie istniejÄ…cej instalacji w budynku do zainstalowania agregatu prÄ…dotwórczego,
      • podÅ‚Ä…czenie zestawu do istniejÄ…cego obiektu,
      • pierwsze uruchomienie,
      • przeszkolenie obsÅ‚ugi,
      • przekazanie peÅ‚nej dokumentacji (w tym wymaganych atestów i certyfikatów).
    6. SERWIS GWARANCYJNY

      Producent udziela gwarancji na bezawaryjną pracę zespołu prądotwórczego wraz z ewentualnym wyposażeniem dodatkowym na okres 12 miesięcy, licząc od daty sprzedaży bezpośredniemu użytkownikowi.

    7. WYPOSAŻENIE
      • panel sterujÄ…cy,
      • wyÅ‚Ä…cznik bezpieczeÅ„stwa,
      • wyÅ‚Ä…cznik nadprÄ…dowy,
      • gniazda i podzielnice prÄ…du kompatybilne z instalacjÄ… budynku,
      • pÅ‚yn chÅ‚odniczy,
      • olej silnikowy,
      • akumulator.
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Wymagany termin realizacji zamówienia: Termin wykonania zamówienia - do 4 tygodni od dnia podpisania umowy.
  8. Wykonawca będzie związany ofertą 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  9. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102 lub pocztą na wniosek.
  10. Warunki udziału:
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  11. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Ofertę (zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ) wraz z wymienionymi załącznikami:
      1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ).
      2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ).
      3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert).
      4. Oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu podatków i opłacaniu opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ).
      5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
    2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Części XI SIWZ:
      1) ppkt 1.3, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
        1. nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości,
        2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
      1. dokumenty o których mowa w pkt 2 ppkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
      2. Jeżeli w kraju pochodzenia lub w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wymienionych w pkt. 2 dokumentów zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy o których mowa w pkt 2.1 stosuje się odpowiednio.
    3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy.
      1. Oferty wspólne składane przez dwie lub więcej firm występujących jako partnerzy powinny spełniać następujące wymagania (Uwaga! Dotyczy to również spółek cywilnych):
        1. oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ oraz zawierać wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty wszystkich partnerów (ppkt. 1.2-1.5) (oraz w celu potwierdzenia reprezentacji o ile to nie wynika z innych dokumentów; umowę konsorcjum lub spółki cywilnej)
        2. oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentacji Wykonawców,
        3. warunki i dokumenty wymienione w ppkt. 1.1 muszą być spełnione przez Wykonawców łącznie,
        4. pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania, on zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informację, korespondencję itp.
      2. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.12. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
  12. ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
  13. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego są:
    • Naczelnik WydziaÅ‚u Remontów, Inwestycji i ZamówieÅ„ Publicznych - Pani Agnieszka Madejak-Saków - tel. (091) 404 50 00 wew. 244, 217.
    • Inspektor WydziaÅ‚u ZarzÄ…dzania Kryzysowego - Pan Kazimierz Kazimierczak - tel. (091) 416 20 89, lub (091) 464 76 75 wew. 24.
  14. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 18 maja 2007 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
  15. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 maja 2007 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
  16. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
    Cena - 100%

data opublikowania: 2007-05-07 12:40:29
data ostatniej aktualizacji: 2007-05-29 12:40:44

Strona odwiedzona 3287 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Andrzej KrzemiÅ„ski
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zg³oœ zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.