Docieplenie przegród zewnętrznych budynku szkoły i wykonanie elewacji - termomodernizacja jednostki powiatowej ZSP Nr 2 Gryfino
Rozstrzygnięcie:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o zamówienie publiczne prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: "Docieplenie przegród zewnętrznych budynku szkoły i wykonanie elewacji - termomodernizacja jednostki powiatowej Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Gryfinie".
Zgodnie z Art. 92 ust 1ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 164 poz 1163 z 2006 r.), informuję, że w ww. postępowaniu najkorzystniejszą ofertę w części I zamówienia złożył: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AB Marek Andrych, ul. Łużycka 87, 74-100 Gryfino - oferowana kwota: 507.146,47 zł.
Jest to oferta z najkorzystniejszą ceną za wykonanie I części zamówienia.
W II części zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożył: ROW-BUD ul. Mickiewicza 14, 74-101 Gryfino - oferowana kwota: 21.487,26.
Jest to oferta z najkorzystniejszą ceną za wykonanie II części zamówienia.
Cena stanowiła jedyne kryterium wyboru wykonawców.
Na podstawie Art. 89 ust. 6 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 20004 r.(Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163), Zamawiający odrzuca ofertę firmy STETTAK Sp. z o.o., gdyż zawiera ona błędy w obliczeniu ceny. Podano nieprawidłową stawkę podatku od towarów i usług.
Zgodnie z Art. 41.ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z dnia 5 kwietnia 2004 r.) stawka podatku VAT wynosi 22%, a roboty termomodernizacyjne nie są wymienione w załączniku nr 3 do ustawy, który określa towary i usługi objęte 7% stawką podatku VAT.
Nazwy firm, siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty do ww. postępowania:
PLUTA S.C. Paweł Pluta i Agata Pluta, ul. Pyrzycka 4, 73-110 Dolice
oferowana kwota za I część: 555.352,16 zł,
oferowana kwota za II część: 41.428,72 zł.
STETTAK Sp. z o.o., ul. A. Struga 65, 70-784 Szczecin - oferta została odrzucona.
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA Budownictwa Ogólnego i Usług Różnych "UNIWERSLA", ul. Droga Zielona 7a, 74-400 Dębno Lub.
oferowana kwota za I część: 717.540,88 zł,
oferowana kwota za II część: 54.650,58 zł.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AB Marek Andrych, ul. Łużycka 87, 74-100 Gryfino,
oferowana kwota za I część: 507.146,47 zł,
oferowana kwota za II część: 36.573,28 zł.
ROW-BUD, 74-101 Gryfino, ul. Mickiewicza 14,
oferowana kwota za I część: 521.139,99 zł,
oferowana kwota za II część: 21.487,26 zł.
ZAKŁAD BUDOWLANY "DEKOR-JAN" Jan Wasilewski, ul. Szczecińska 42, 75-137 Koszalin,
oferowana kwota za I część: 618.033,76 zł,
oferowana kwota za II część: 52.075,30 zł.
Przetarg nieograniczony na: "Docieplenie przegród zewnętrznych budynku szkoły i wykonanie elewacji - termomodernizacja jednostki powiatowej Zespół Szkół Ponadgimnazjalych Nr 2 Gryfino"
Zamawiający: Powiat Gryfiński ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl Przedmiot zamówienia (Kody CPV: 45450000-6; 45421125-6; 45410000-4; 45442100-8) Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja wraz z wykonaniem elewacji w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Gryfinie przy ul. Łużyckiej 92
I część: Docieplenie przegród zewnętrznych budynku szkoły i wykonanie elewacji - termomodernizacja jednostki powiatowej Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Gryfinie
II część: Wymiana drzwi oraz montaż daszku z poliwęglanu w jednostce powiatowej Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Gryfinie
wymiana stolarki drzwiowej na aluminiową,
montaż daszku z poliwęglanu
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Wymagany termin realizacji zamówienia - 70 dni od dnia podpisania umowy
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102 lub pocztą na wniosek.
Warunki udziału:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
Wykonawcy muszą wykazać się posiadaniem doświadczenia w dziedzinie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, wykażą że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 1 robotę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej 300 000 zł za każdą oraz dotyczyła wykonania termomodernizacji budynku
Wykonawcy muszą wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wskazanie osoby , której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ).
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ).
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert).
Oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu podatków i opłacaniu opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ).
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Należy podać minimum 1 robotę wykonaną w ww. okresie na kwotę 300.000 zł każda, za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej 300 000 zł za każdą oraz dotyczyła wykonania termomodernizacji budynku (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonanie należycie i terminowo oraz dotyczyły wykonania termomodernizacji budynku.
Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy oraz kierowników robót) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ).
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (w formie decyzji, aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa).
Szczegółowy kosztorys ofertowy.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000zł
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z poźn. zm.).
Wadium w pieniądzu wpłacać należy na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie ul. Sprzymierzonych 4 - Bank PKO BP S.A. O/Gryfino nr: 97 102048120000010200077719 Dokument przelewu należy opisać: "Wadium na przetarg - Termomodernizacja ZSP Nr 2 w Gryfinie"
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Inspektor Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pani Beata Dróżdż - tel. (091) 4045000 wew. 217
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 05 lipca 2007 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05 lipca 2007 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (II piętro)
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100% Najkorzystniejszą ofertą, będzie oferta z najniższą ceną.
Termin związania ofertą: 30 dni od daty wyznaczonej na termin składania ofert.
Ogłoszenie zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w Warszawie w dn. 05 czerwca 2007r.
data opublikowania: 2007-06-06 07:53:09 data ostatniej aktualizacji: 2007-07-27 14:52:28
Strona odwiedzona 3222 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Andrzej Krzemiński
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki