Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Utrzymanie nawierzchni, poboczy i naprawa urządzeń odwadniających oraz oznakowania dróg powiatowych

Rozstrzygnięcie:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego "Utrzymanie nawierzchni, poboczy i naprawa urządzeń odwadniających oraz oznakowania dróg powiatowych na terenie gmin: Banie, Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa"

Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w którym wpłynęły 2 oferty Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcia:

  1. Zamawiający odrzuca ofertę nr 2 Wykonawcy Roboty Drogowe, Usługi Transportowe i Budowlane mgr inż. Czesław Kapusta, ul. Szczecińska 6/1 74-100 Gryfino na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) tj. treść oferty nie odpowiada treści SIWZ oraz na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 6) tj. oferta zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,
  2. Zamawiający wybiera ofertę nr 1 Wykonawcy Przedsiębiorstwo Budowlane ISOBAU POLSKA, Jarosław Stacherzak, 70-391 Szczecin, ul. Ojca Beyzyma 7/15, z oferowaną ceną w wysokości 198.902,70 zł brutto

Kryterium oceny ofert: 100 % - cena

Utrzymanie nawierzchni, poboczy i naprawa urządzeń odwadniających oraz oznakowania dróg powiatowych na terenie gmin: Banie, Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa

Przetarg nieograniczony na: "Utrzymanie nawierzchni, poboczy i naprawa urządzeń odwadniających oraz oznakowania dróg powiatowych na terenie gmin: Banie, Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa"

  1. ZamawiajÄ…cy:
    Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
  4. Przedmiot zamówienia:
    (kod CPV - 45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe, CPV - 45232452-5 Roboty odwadniające, CPV - 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg, CPV- 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych, CPV- 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, CPV - 45233221-4, CPV- 45233222-1 Roboty w zakresie chodników).
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z utrzymaniem nawierzchni, poboczy i naprawą urządzeń odwadniających oraz oznakowania dróg powiatowych na terenie gmin: Banie, Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa.
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2007 r.
    Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  8. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
  9. Warunki udziału:
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    1. spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności:
    3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:
      1. min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej,
    4. dysponują potencjałem technicznym w postaci:
      1. koparko-ładowarki o poj. łyżki do 0,4 m3,
      2. samochodu skrzyniowego do 10 ton,
      3. samochodu wyładowczego do 16 ton,
      4. zestawu spawalniczego,
      5. zagęszczarki płytowej,
      6. przecinarki do asfaltu.
    5. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przez cały okres realizacji zamówienia.
  10. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 3 do SIWZ),
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
    4. Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ),
    5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
    6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (której Wykonawca powierzy funkcję kierownika robót) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ).
      • min. 1 osoba posiadajÄ…ca uprawnienia budowlane w specjalnoÅ›ci drogowej
        Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tej osoby,
    7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (zgodnie z zał. Nr 6 do SIWZ), w postaci:
      1. koparko-ładowarki o poj. łyżki do 0,4 m3,
      2. samochodu skrzyniowego do 10 ton,
      3. samochodu wyładowczego do 16 ton,
      4. zestawu spawalniczego,
      5. zagęszczarki płytowej,
      6. przecinarki do asfaltu.
    8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100.000 zł
  11. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
  12. ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
  13. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Specjalista Wydziału Zarządzania Drogami - Pan Zdzisław Skrycki - tel. (091) 4045000 wew. 216.
  14. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 6 lipca 2007 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
  15. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 6 lipca 2007 r. o godz. 14.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
  16. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %. Najkorzystniejszą ofertą jest oferta z najniższą ceną.

data opublikowania: 2007-06-28 15:21:33
data ostatniej aktualizacji: 2007-07-16 08:17:25

Strona odwiedzona 1660 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Arkadiusz Durma
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zg³oœ zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.