Strona główna biuletynu
Wyszukiwarka
Formularz wyszukiwania
Menu główne
Treść główna

Ogłoszenia

Praca w samorządzie

Nabór na stanowisko ds. zarządzania kryzysowego oraz bezpieczeństwa i porządku w Wydziale Zarządzania Kryzysowego

Rozstrzygnięcie:

INFORMACJA O WYNIKU NABORU nr 1/2021
na stanowisko ds. zarządzania kryzysowego oraz bezpieczeństwa i porządku
w Wydziale Zarządzania Kryzysowego
w Starostwie Powiatowym w Gryfinie

W wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko ds. zarządzania kryzysowego oraz bezpieczeństwa i porządku w Wydziale Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Gryfinie wybrany został Pan Robert Hołubowski, zamieszkały w Starych Brynkach.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Wybrana osoba spełniła wymagania formalne oczekiwane od kandydata na ww. stanowisko oraz na podstawie testu wiedzy i przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej uzyskała wysoką punktację i ocenę swoich kompetencji do pracy na stanowisku ds. zarządzania kryzysowego oraz bezpieczeństwa i porządku w Wydziale Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Gryfinie.

OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 1/2021
NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4, 74 - 100 GRYFINO

Starosta Gryfiński ogłasza nabór
na stanowisko ds. zarządzania kryzysowego oraz bezpieczeństwa i porządku
w Wydziale Zarządzania Kryzysowego

  1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE
    1. wykształcenie wyższe o kierunku bezpieczeństwo publiczne, zarządzanie kryzysowe, ochrona przeciwpożarowa, wojskowe lub podobne,
    2. prawo jazdy kat. B oraz brak przeciwwskazań psychologicznych do kierowania samochodem do celów służbowych,
    3. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo krajów Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
    4. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
    5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    6. nieposzlakowana opinia.
  2. WYMAGANIA DODATKOWE
    1. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
    2. umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
    3. znajomość przepisów z zakresu:
      • ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.),
      • ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 154 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych do ustawy,
      • ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1856 ),
      • ustawy z dnia 18 kwietnia 2002 r. o stanie klęski żywiołowej ( t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1897 ),
      • ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 920),
    4. operatywność, samodzielność, inicjatywa i kreatywność, dyspozycyjność, gotowość do działania poza nałożonymi zadaniami, umiejętność myślenia strategicznego i analitycznego, umiejętność opracowywania planów oraz kierowania ich realizacją, pracy w zespole oraz współdziałania z innymi ogniwami.
  3. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
    1. opracowywanie propozycji głównych kierunków działania powiatu w zakresie zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i mienia przed klęskami żywiołowymi i innymi zdarzeniami noszącymi znamiona kryzysu,
    2. bieżące i bezpośrednie działania związane z sytuacjami kryzysowymi i stanami zagrożeń,
    3. opracowanie powiatowego planu zarządzania kryzysowego,
    4. opracowanie powiatowego programu zapobiegania przestępczości oraz ochrony bezpieczeństwa obywateli i porządku,
    5. gromadzenie informacji o istotnych zagrożeniach oraz środkach zapobiegania i przeciwdziałania sytuacjom kryzysowym,
    6. udział w pracach oraz protokołowanie posiedzeń Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego oraz Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Powiatu Gryfińskiego,
    7. prowadzenie samochodu służbowego i przewóz osób na potrzeby Starostwa Powiatowego w Gryfinie.
  4. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU
    Miejsce pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz wyjazdami w teren bez względu na porę doby i roku. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp, budynek wyposażony w podjazd i windę.
    Stanowisko pracy: Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa samochodu służbowego.
  5. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
  6. WYMAGANE DOKUMENTY
    1. list motywacyjny,
    2. życiorys,
    3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
    4. kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
    5. kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienie do kierowania pojazdami,
    6. kopia ewentualnego dokumentu potwierdzającego orzeczenie o niepełnosprawności,
    7. kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy potwierdzających staż pracy,
    8. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
    9. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    10. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    11. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku, w tym o braku przeciwwskazań psychologicznych do kierowania samochodem do celów służbowych,
    12. oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej i jej charakterze lub o nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
    13. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej na potrzeby naboru na stanowisko przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Gryfińskiego,
    14. kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia),
    15. kopie opinii z zakładów pracy.
  7. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
    1. Dokumenty należy składać do dnia 9 marca 2021 r. do Starostwa Powiatowego w Gryfinie (decyduje data wpływu) na adres:
      Starostwo Powiatowe w Gryfinie
      ul. Sprzymierzonych 4
      74 - 100 Gryfino
    2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:
      "Nabór Nr 1/2021 na stanowisko ds. zarządzania kryzysowego oraz bezpieczeństwa i porządku w Wydziale Zarządzania Kryzysowego".

Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.

Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez Komisję Rekrutacyjną w terminie do dnia 31 marca 2021 r.

Administratorem danych osobowych kandydatów przystępujących do niniejszego naboru jest Starosta Gryfiński z siedzibą w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu przeprowadzenia naboru oraz przez okres wynikający z przepisów prawa. Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak ich nie podanie może uniemożliwić zakwalifikowanie kandydata do naboru. Kandydatowi przystępującemu do naboru przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania i poprawiania. Kandydat ma prawo do usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania i wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla przetwarzania danych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W celu realizacji przysługujących kandydatowi praw powinien się zgłosić do Starostwa Powiatowego w Gryfinie - wyznaczono inspektora danych osobowych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail: iod@gryfino.powiat.pl lub telefonicznie nr 91 4045000 wew. 215. Przystąpienie kandydata do naboru oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie od Starostwa Powiatowego w Gryfinie informacji o statusie kandydata w naborze wymienionymi w ogłoszeniu o naborze kanałami komunikacji.

data opublikowania: 2021-02-23 13:09:53
data ostatniej aktualizacji: 2021-03-30 08:01:32

Strona odwiedzona 1521 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Katarzyna Stalinger
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.