Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Przetarg nieograniczony na: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i majątku trwałego powiatu gryfińskiego

Rozstrzygnięcie:

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zm) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:

  1. na część I zamówienia (dot. ubezpieczenia majątku trwałego): oznaczonej nr 1 firmy Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji CIGNA STU S.A. z siedzibą przy ul. Monte Cassino 37, 70-464 Szczecin z oferowaną ceną w wysokości 45.804,99 zł
  2. na część II zamówienia (dot. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej): oznaczonej numerem 1 firmy Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji CIGNA STU S.A. z siedzibą przy ul. Monte Cassino 37, 70-464 Szczecin z oferowaną ceną w wysokości 8.900,00 zł
  • Kryterium oceny ofert: 100% - cena
  • Wykonawcy , którzy zÅ‚ożyli oferty:
Numer
oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena Uwagi
1 TUiR CIGNA STU
ul. Boh.Getta Warszawskiego 24, 70-302 Szczecin
I część: 45.804,99
II część: 8.900,00
-
2 MZ TUiR WARTA S.A
ul. Dworcowa 1A, 70-952 Szczecin
I część: 67.681,20
II część: 17.266,00
-
3 STU ERGO HESTIA S.A.
70-419 Szczecin, Pl. Rodła 8
I część: 51.298,00
II część: 14.500,00
-
4 PZU S.A. o/Szczecin
ul. Matejki 34, 70-952 Szczecin
I część: 75.932,00
II część: 13.200,00
-
5 UNIQA TU S.A.
ul. Sulejowska 56/58, 04-129 Warszawa
I część: 65.395,33
II część: 14.000,00
-

Przetarg nieograniczony na: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i majątku trwałego powiatu gryfińskiego

  1. ZamawiajÄ…cy:
    Powiat Gryfiński
    ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
  4. Przedmiot zamówienia (kod CPV : 66336000-4, 66337000-1)
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie następujących składników majątku i odpowiedzialności cywilnej:
    I część:
    1. Budynki i budowle.
    2. Maszyny, urządzenia i wyposażenie.
    3. Sprzęt elektroniczny stacjonarny.
    4. Gotówka
    5. Flota samochodowa
    II część:
    1. Odpowiedzialność cywilna Powiatu Gryfińskiego z tytułu prowadzenia działalności,
  5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Wymagany termin realizacji zamówienia:
    Umowy zawiera się na okres 12 m-cy od daty obowiązywania ochrony ubezpieczeniowej dla mienia podlegającego przedłużeniu ochrony ubezpieczeniowej z następującymi zastrzeżeniami :
    • ubezpieczenia majÄ…tkowe: na okres od 01.09.2007 do 31.08.2008
    • ubezpieczenie odpowiedzialnoÅ›ci Cywilnej z tytuÅ‚u prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci od 01.09.2007 do 31.08.2008
    • ubezpieczenie OC dróg: od 01.02.2008 do 31.08.2008
    • ubezpieczenia komunikacyjne: 12 miesiÄ™cy od dnia zawarcia ubezpieczenia w okresie obowiÄ…zywania umowy generalnej.
    • dla majÄ…tku trwaÅ‚ego nowo ubezpieczanego w okresie obowiÄ…zywania umowy generalnej: od dnia zawarcia ubezpieczenia do 31.08.2008
  8. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  9. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102 lub pocztą na wniosek.
  10. Warunki udziału:
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
    3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualne informacje o prowadzeniu działalności ubezpieczeniowej wydane przez organ nadzorczy - Komisję Nadzoru Finansowego z zastrzeżeniem art. 70 ustawy o nadzorze nad rynkiem finansowym (Dz. U. z 2006 r. Nr 157, poz. 1119)
  11. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
    4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
    5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat ora składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert).
    6. Aktualne informacje o prowadzeniu działalności ubezpieczeniowej wydane przez organ nadzorczy - Komisję Nadzoru Finansowego, z zastrzeżeniem art. 70 ustawy o nadzorze nad rynkiem finansowym (Dz. U. z 2006 r. Nr 157, poz. 1119)
    7. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
  12. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
  13. ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
  14. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest:
    Inspektor Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pan Stojan Diakowski - tel. (091) 4045000 wew. 217,
  15. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 17 sierpnia 2007 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
  16. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 sierpnia 2007 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (II piętro)
  17. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
    Cena - 100%
    Najkorzystniejszą ofertą, będzie oferta z najniższą ceną.
  18. Termin związania ofertą: 30 dni od daty wyznaczonej na termin składania ofert.

data opublikowania: 2007-08-08 15:03:04
data ostatniej aktualizacji: 2007-08-22 15:11:40

Strona odwiedzona 2053 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zg³oœ zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.