Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym - 2007/2008

Przetarg nieograniczony na: "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2007/2008, z podziałem na 11 zadań: zadanie I - gmina Stare Czarnowo, zadanie II - gmina Gryfino, zadanie III - gmina Widuchowa, zadanie IV - gmina Banie, zadanie V - gmina Chojna, zadanie VI - gmina Cedynia, zadanie VII - gmina Moryń, zadanie VIII - gmina Trzcińsko-Zdrój, zadanie IX - gmina Mieszkowice, zadanie X - ulice miejskie w Gryfinie, zadanie XI - ulice miejskie w Chojnie"

  1. ZamawiajÄ…cy:
    Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
  4. Przedmiot zamówienia:
    (CPV - 90212000-6 Usługi odśnieżania
    CPV - 90213000-3 Usługi usuwania oblodzeń
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego w sezonie zimowym 2007/2008.
  5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.11.2007 r. do dnia 30.04.2008 r.
    Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  8. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
  9. Warunki udziału:
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    1. spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności:
    3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    4. dysponują potencjałem technicznym w postaci:
      1. rozsypywarki materiału sypkiego (mieszanki) (1 szt.),
      2. nośnika pługów średnich - pojazd samochodowy lub ciągnik rolniczy (1 szt.)
  10. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 3 do SIWZ),
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
    4. Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ),
    5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
    6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ).
    7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (zgodnie z zał. Nr 6 do SIWZ),
  11. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
  12. ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
  13. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego są:
    Specjalista Wydziału Zarządzania Drogami - Pan Zdzisław Skrycki - tel. (091) 4045000 wew. 216.
    Specjalista Wydziału Zarządzania Drogami - Pan Stanisław Padoł - tel. (091) 4045000 wew. 247.
  14. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 18 września 2007 r. do godz. 11.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
  15. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 września 2007 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
  16. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %. Najkorzystniejszą ofertą jest oferta z najniższą ceną.

data opublikowania: 2007-09-07 15:21:15
data ostatniej aktualizacji: 2007-09-14 13:28:05

Strona odwiedzona 959 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Arkadiusz Durma
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zg³oœ zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.