Wykonywanie stałych prac porządkowych w pomieszczeniach biurowych oraz na terenach zewnętrznych
zielonych i parkingowych
Rozstrzygnięcie:
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w którym wpłynęło 7 ofert, Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
Zamawiający wybiera ofertę nr 1 Wykonawcy WISSER POLONIA Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Podgórna 67, 70-205 Szczecin z oferowaną ceną w wysokości 148.910,32 zł brutto
Zamawiający odrzuca ofertę nr 4 Wykonawcy PHU EWMAR S.C. z siedziba przy ul. Kołłątaja 7 A/2 , 75-445 Koszalin na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 6 ww. ustawy tj.: "Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli zawiera omyłki rachunkowe , których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny".
UZASADNIENIE
Wykonawca obliczając cenę w poz. 2 tabeli (teren zewn. zielony) zastosował stawkę VAT w wysokości 7 %, natomiast zgodnie z art. 146 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) do dnia 30.04.2008 r. w odniesieniu do usług związanych z zagospodarowaniem terenów zielonych (PKWiU 01.41.12-00.00) stosuje się stawkę podatku w wysokości 3%.
WISSER POLONIA Sp. z o.o. ul. Podgórna 67, 70-205 Szczecin
148.910,32 / 90 pkt
10 pkt
100
2
Zakłady Produkcyjne UPH POMORZE Sp. z o.o. ul. Narutowicza 22, 70-231 Szczecin
281.388,12 / 47,63 pkt
9,66
57,29
3
ADMAR Grupa Polska sp. z o.o.86-070 Dąbrowa Chełmińska, ul. Sportowa 6
215.115,94 / 62,30 pkt
10
72,30
4
PHU EWMAR S.C. ul. Kołłątaja 7 A/2 , 75-445 Koszalin
-
-
Oferta odrzucona
5
FUH ELWI 74-100 Gryfino, ul. Flisacza 35-d/6
190.275,02 / 70,44 pkt
10
80,44
6
JANTAR Sp. z o.o. ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk
249.692,82 / 53,67
10
63,67
7
IMPEL CLEANING Sp. z o.o. ul. ŚLężna 118, 53-111 Wrocław
612.630,46 / 21,88 pkt
9,66
31,54
Przetarg nieograniczony na wykonywanie stałych prac porządkowych w pomieszczeniach biurowych oraz na terenach zewnętrznych
zielonych i parkingowych
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia (kod CPV - 74750000-1, 74735000-0, 77314000-4) Wykonywanie stałych prac porządkowych w pomieszczeniach biurowych oraz na terenach zewnętrznych zielonych i parkingowych budynków Starostwa Powiatowego w Gryfinie
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Wymagany termin realizacji zamówienia: 26 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102 lub pocztą na wniosek.
Warunki udziału:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. a w szczególności:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania- a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali lub wykonują minimum 3 usługi o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za usługi podobne Zamawiający uzna te, które dotyczyły wykonywania stałych prac porządkowych (przez min. 6 m-cy) w pomieszczeniach biurowych (min. 300 m2) oraz na terenach zewnętrznych (min. 500 m2)
Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ)
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług o podobnym profilu - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania oraz odbiorców. Należy umieścić minimum 3 usługi, które dotyczyły wykonywania prac porządkowych (przez min. 6 m-cy) w pomieszczeniach biurowych (min. 300 m2) oraz na terenach zewnętrznych (min. 500 m2) (zgodnie z zał. nr 4)
Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w ww. wykazie zostały należycie wykonane.
Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (zgodnie z zał. Nr 6)
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Inspektor Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pan Stojan Diakowski - tel. (091) 4045000 wew. 217
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 27 września 2007 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 września 2007 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 90% Wyposażenie techniczne - 10% Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z największą ilością punktów.
data opublikowania: 2007-09-17 14:45:44 data ostatniej aktualizacji: 2007-10-18 12:17:08
Strona odwiedzona 1126 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki