Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Wykonywanie stałych prac porządkowych w pomieszczeniach biurowych oraz na terenach zewnętrznych zielonych i parkingowych

Rozstrzygnięcie:

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w którym wpłynęło 7 ofert, Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:

  1. Zamawiający wybiera ofertę nr 1 Wykonawcy WISSER POLONIA Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Podgórna 67, 70-205 Szczecin z oferowaną ceną w wysokości 148.910,32 zł brutto
  2. Zamawiający odrzuca ofertę nr 4 Wykonawcy PHU EWMAR S.C. z siedziba przy ul. Kołłątaja 7 A/2 , 75-445 Koszalin na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 6 ww. ustawy tj.: "Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli zawiera omyłki rachunkowe , których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny".
UZASADNIENIE

Wykonawca obliczając cenę w poz. 2 tabeli (teren zewn. zielony) zastosował stawkę VAT w wysokości 7 %, natomiast zgodnie z art. 146 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) do dnia 30.04.2008 r. w odniesieniu do usług związanych z zagospodarowaniem terenów zielonych (PKWiU 01.41.12-00.00) stosuje się stawkę podatku w wysokości 3%.

  1. Kryterium oceny ofert: 90% - cena, 10% - wyposażenie techniczne
  2. Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy Cena / pkt Wyposażenie techniczne pkt Łącznie pkt.
1 WISSER POLONIA Sp. z o.o. ul. Podgórna 67, 70-205 Szczecin 148.910,32 / 90 pkt 10 pkt 100
2 Zakłady Produkcyjne UPH POMORZE Sp. z o.o. ul. Narutowicza 22, 70-231 Szczecin 281.388,12 / 47,63 pkt 9,66 57,29
3 ADMAR Grupa Polska sp. z o.o.86-070 Dąbrowa Chełmińska, ul. Sportowa 6 215.115,94 / 62,30 pkt 10 72,30
4 PHU EWMAR S.C. ul. Kołłątaja 7 A/2 , 75-445 Koszalin - - Oferta odrzucona
5 FUH ELWI 74-100 Gryfino, ul. Flisacza 35-d/6 190.275,02 / 70,44 pkt 10 80,44
6 JANTAR Sp. z o.o. ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk 249.692,82 / 53,67 10 63,67
7 IMPEL CLEANING Sp. z o.o. ul. ŚLężna 118, 53-111 Wrocław 612.630,46 / 21,88 pkt 9,66 31,54

Przetarg nieograniczony na wykonywanie stałych prac porządkowych w pomieszczeniach biurowych oraz na terenach zewnętrznych zielonych i parkingowych

  1. Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
  4. Przedmiot zamówienia (kod CPV - 74750000-1, 74735000-0, 77314000-4)
    Wykonywanie stałych prac porządkowych w pomieszczeniach biurowych oraz na terenach zewnętrznych zielonych i parkingowych budynków Starostwa Powiatowego w Gryfinie
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Wymagany termin realizacji zamówienia: 26 miesięcy od daty zawarcia umowy.
  8. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  9. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102 lub pocztą na wniosek.
  10. Warunki udziału:
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
      a w szczególności:
    3. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania- a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali lub wykonują minimum 3 usługi o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za usługi podobne Zamawiający uzna te, które dotyczyły wykonywania stałych prac porządkowych (przez min. 6 m-cy) w pomieszczeniach biurowych (min. 300 m2) oraz na terenach zewnętrznych (min. 500 m2)
    4. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia.
  11. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
    4. Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ)
    5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
    6. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług o podobnym profilu - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania oraz odbiorców. Należy umieścić minimum 3 usługi, które dotyczyły wykonywania prac porządkowych (przez min. 6 m-cy) w pomieszczeniach biurowych (min. 300 m2) oraz na terenach zewnętrznych (min. 500 m2) (zgodnie z zał. nr 4)
    7. Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w ww. wykazie zostały należycie wykonane.
    8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (zgodnie z zał. Nr 6)
  12. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
  13. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  14. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest:
    Inspektor Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pan Stojan Diakowski - tel. (091) 4045000 wew. 217
  15. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 27 września 2007 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
  16. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 września 2007 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
  17. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
    Cena - 90%
    Wyposażenie techniczne - 10%
    Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z największą ilością punktów.

data opublikowania: 2007-09-17 14:45:44
data ostatniej aktualizacji: 2007-10-18 12:17:08

Strona odwiedzona 1126 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.