Koszenie traw w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego
Rozstrzygnięcie:
Na podstawie art. 92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655), informuję, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 10.04.2008r. zatwierdził przetarg na w/w zadaniu, jako najkorzystniejsze przyjął oferty firmy IMPEL CLEANING Sp. z o.o. ul.Ślężna 118; 53-111 Wrocław, zgodnie z poniższym zestawieniem:
ZADANIE I - za cenę brutto do - 66.577,14 zł (słownie: sześćdziesiąt sześć tysięcy pięćset siedemdziesiąt siedem 14/100 zł)
ZADANIE II - za cenę brutto do - 64.229,97 zł (słownie: sześćdziesiąt cztery tysiące dwieście dwadzieścia dziewięć 97/100 zł)
ZADANIE III - za cenę brutto do - 95.963,04 zł (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt trzy 04/100 zł).
ZADANIE IV - za cenę brutto do - 95.814,72 zł (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy osiemset czternaście 72/100 zł)
Kryterium wyboru ofert: najniższa cena - 100%.
Przetarg nieograniczony na "Koszenie traw w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 4 zadania: zadanie I - gminy: Gryfino i Stare Czarnowo, zadanie II - gminy: Banie i Widuchowa, zadanie III - gminy: Chojna i Trzcińsko Zdrój, zadanie IV - gminy: Cedynia, Mieszkowice i Moryń"
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia:
(kod CPV - 77314100-5 Usługi w zakresie trawników)
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z koszeniem traw w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 4 zadania: zadanie I - gminy: Gryfino i Stare Czarnowo, zadanie II - gminy: Banie i Widuchowa, zadanie III - gminy: Chojna i Trzcińsko Zdrój, zadanie IV - gminy: Cedynia, Mieszkowice i Mory
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 30 września 2010 r. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
Warunki udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności:
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
dysponują potencjałem technicznym odrębnie na każde zadanie w postaci minimum:
kosiarka bijakowa,
ciÄ…gnik,
wykaszarka spalinowa (2 szt.).
spełniają warunki SIWZ między innymi są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50.000 zł. (do przetargu na rok 2008, w latach następnych przedłoży Zamawiającemu do 15 stycznia danego roku)
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 3 do SIWZ),
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne,
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ).
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób,
Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ),
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami - Pan Arkadiusz Durma - tel. (091) 4045000 wew. 218.
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 26 marca 2008 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 marca 2008 r. o godz. 11.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100%
data opublikowania: 2008-03-10 15:25:50 data ostatniej aktualizacji: 2008-04-11 14:33:50
Strona odwiedzona 1634 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki